Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Mam problem z 914. Konkretnie chodzi o to że miałem wozić obornik, ciągnik odpalił i wyjechałem z garazu, pochodził z 5 minut i zgasł, raz odpalił ale wogóle nie chciał wejśc na obroty i znów zgasł i nie chciał odpalić, próbowałem go przepompować pompka ręczną ale przy próbie odpalenia zero reakcji. Czytałem troche o tym i wychodziło że to może być wina pompki zasilającej, więc mój kumpel miał też od 914 taką pompke i podmieniłem, ale musiałem wykręcić pompe wtryskową bo nie mogłem odkręcić zasilającej, po założęniu i odpowietrzeniu ciągnik odpalił ale nie ma wogóle mocy, cięzko wchodzi na obroty i kopci na niebiesko, pomoże ktoś ?  :)

Opublikowano

Przykręcając pompę wtryskową ustawiłeś ją w tym samym miejscu co poprzednio ? Przestawiając pompę na mocowaniu zmieniasz kąt wtrysku, co powoduje niedomagania silnika. Niebieski dym oznacza że, do cylindrów dostaje się olej silnikowy poprzez zużyte pierścienie tłokowe lub prowadnice zaworowe ewentualnie uszczelka pod głowicą.

Opublikowano (edytowane)

Niebieski dym oznacza że, do cylindrów dostaje się olej silnikowy poprzez zużyte pierścienie tłokowe lub prowadnice zaworowe ewentualnie uszczelka pod głowicą.

 

Możliwe że pierścienie klękły, bo podobny objaw, ale to by się nie stało nagle raczej,

 

stawiam na uszczelkę, zgasł, dym bo wciąga olej i gorsza praca - pewnie kompresja spadła.

 

 

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Filtry wymieniłem też wczoraj i nic nie pomogło, węzyki raczej były czyste bo każdy luzowałem przy pompowaniu pompką ręczną i paliwo leciało bez problemu. Może i rzeczywiście pompy nie ustawiłem odpowiednio, co do reszty wpisów to raczej by tego nie obstawiał bo ciągnik pracował bez problemu i wątpie żeby tak po wyprowadzeniu z garazu to się stało. A jak zmierzyć ciśnienie pompy ? Pewnie jest jakiś ciśnieniomierz ? 

Opublikowano

Ciśnieniomierz możesz sam wykonać, potrzebujesz manometr do 250 atm myślę że powinien wystarczyć, przyłącze manometru i odpowiednią złączke prostą którą podłączysz do króćca pompy wtryskowej lub przewodu wtryskiwacza. Gdy podłączysz manometr na daną sekcje pompy kręć kołem zamachowym ale nie rozrusznikiem pompa powinna dać ciśnienie około 200 atm i zostaw na chwilę sprawdzając szczelność zaworka zwrotnego sekcji. Jeśli pompa nie wbije ciśnienia min 200 atm masz sekcje tłoczącą do wymiany a jak nabije a ciśnienie będzie szybko spadało zaworek zwrotny jest uszkodzony

Opublikowano

Tylko uważaj na rence i palce .Jeszcze mogą sie przydać .Ludzie wyjąć pompe to pryszcz a od djagnostyki nic nie biorą .Może warto przed sezonem zrobić , na paliwie zaoszczędzisz .Będziesz sie piepszył z manometrem a jak stwierdzisz że trzeba robić i tak wymontujesz. Nie zapomnij o wtryskiwaczach

Opublikowano

Problem został rozwiązany, pompa została źle założona. Skręciłem od nowa i ciągnik zapalił,było jeszcze tylko lekkie ustawienie kąta wtrysku i po problemie, ciągnik nie kopci i wróciła moc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v