Maciekkkk

Ursus 914 kopci na niebiesko

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Maciekkkk    0

Mam problem z 914. Konkretnie chodzi o to że miałem wozić obornik, ciągnik odpalił i wyjechałem z garazu, pochodził z 5 minut i zgasł, raz odpalił ale wogóle nie chciał wejśc na obroty i znów zgasł i nie chciał odpalić, próbowałem go przepompować pompka ręczną ale przy próbie odpalenia zero reakcji. Czytałem troche o tym i wychodziło że to może być wina pompki zasilającej, więc mój kumpel miał też od 914 taką pompke i podmieniłem, ale musiałem wykręcić pompe wtryskową bo nie mogłem odkręcić zasilającej, po założęniu i odpowietrzeniu ciągnik odpalił ale nie ma wogóle mocy, cięzko wchodzi na obroty i kopci na niebiesko, pomoże ktoś ?  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZaliXon    0

Przykręcając pompę wtryskową ustawiłeś ją w tym samym miejscu co poprzednio ? Przestawiając pompę na mocowaniu zmieniasz kąt wtrysku, co powoduje niedomagania silnika. Niebieski dym oznacza że, do cylindrów dostaje się olej silnikowy poprzez zużyte pierścienie tłokowe lub prowadnice zaworowe ewentualnie uszczelka pod głowicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bukat82    356

Niebieski dym oznacza że, do cylindrów dostaje się olej silnikowy poprzez zużyte pierścienie tłokowe lub prowadnice zaworowe ewentualnie uszczelka pod głowicą.

 

Możliwe że pierścienie klękły, bo podobny objaw, ale to by się nie stało nagle raczej,

 

stawiam na uszczelkę, zgasł, dym bo wciąga olej i gorsza praca - pewnie kompresja spadła.

 

 

Edytowano przez bukat82

Początek drogi to dzień narodzin. I od tej chwili powoli starzejemy się, dla jednych kwiaty, innym piach w oczy, lecz wszystkich równo na końcu czeka krzyż . . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Ja bym powiedział że paliwo po prostu nie dochodzi wężyk pękł albo filtry przytkało, spróbuj w tym kierunku pomyśleć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciekkkk    0

Filtry wymieniłem też wczoraj i nic nie pomogło, węzyki raczej były czyste bo każdy luzowałem przy pompowaniu pompką ręczną i paliwo leciało bez problemu. Może i rzeczywiście pompy nie ustawiłem odpowiednio, co do reszty wpisów to raczej by tego nie obstawiał bo ciągnik pracował bez problemu i wątpie żeby tak po wyprowadzeniu z garazu to się stało. A jak zmierzyć ciśnienie pompy ? Pewnie jest jakiś ciśnieniomierz ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciśnieniomierz możesz sam wykonać, potrzebujesz manometr do 250 atm myślę że powinien wystarczyć, przyłącze manometru i odpowiednią złączke prostą którą podłączysz do króćca pompy wtryskowej lub przewodu wtryskiwacza. Gdy podłączysz manometr na daną sekcje pompy kręć kołem zamachowym ale nie rozrusznikiem pompa powinna dać ciśnienie około 200 atm i zostaw na chwilę sprawdzając szczelność zaworka zwrotnego sekcji. Jeśli pompa nie wbije ciśnienia min 200 atm masz sekcje tłoczącą do wymiany a jak nabije a ciśnienie będzie szybko spadało zaworek zwrotny jest uszkodzony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertkujawy    66

Tylko uważaj na rence i palce .Jeszcze mogą sie przydać .Ludzie wyjąć pompe to pryszcz a od djagnostyki nic nie biorą .Może warto przed sezonem zrobić , na paliwie zaoszczędzisz .Będziesz sie piepszył z manometrem a jak stwierdzisz że trzeba robić i tak wymontujesz. Nie zapomnij o wtryskiwaczach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciekkkk    0

Problem został rozwiązany, pompa została źle założona. Skręciłem od nowa i ciągnik zapalił,było jeszcze tylko lekkie ustawienie kąta wtrysku i po problemie, ciągnik nie kopci i wróciła moc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kobra66
      Witam! Może ktoś wie a moż posiada klucz którym można odkręcić nakrętkę od mocowania pompy wtryskowej od strony bloku silnika, albo podpowiedźcie czego do tej operacji używacie. Liczę na pomoc, pozdrawiam
    • Przez XaWi
      witam odalem pompe wtryskowa ursus 1014 do regeneracji po powrocie nie moge ustawic zaplonu a nic wiecej oprocz pompy w tym czasie nie robilem  wydaje mi sie ze sprzegielko jest nie to lub cos w pompie jak ustawic teraz zaplon  .ciagnik odpale lecz po dodaniu gazu slabo reaguje na niskich obrotach na  gaz na wyzszych jest lepiej zbiera sie odrazu lecz gdy spuszcze do ok 500 i dodam gaz to trwa to pare sekund proszę o porady co mam robic gdyż ciągnik mam jeszcze nie dotarty
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
    • Przez tobi0092
      Witam wszystkich forumowiczów .Mam problem w ursusie 1014 ,a mianowicie popychacz laski zaworowej tzw.szklanka spada w dół bloku co powoduje stuk w silnik poprzez zbyt duży luz zaworowy. Zaznaczam  ze zawory ustawione na luz 0.25 na ssacym i 0.3 wydechowy. Po wyciągnięciu laski z gniazda silą i ponownym ustawieniu zaworów problem się powtarza . Co może byc przyczyną takiego zachowania .Reszta szklanek pozostaje w swoim miejscu .Może ktoś się spotkał z takim problem i coś doradzi w tej kwestii.
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.