Maciekkkk

Ursus 914 kopci na niebiesko

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Maciekkkk    0

Mam problem z 914. Konkretnie chodzi o to że miałem wozić obornik, ciągnik odpalił i wyjechałem z garazu, pochodził z 5 minut i zgasł, raz odpalił ale wogóle nie chciał wejśc na obroty i znów zgasł i nie chciał odpalić, próbowałem go przepompować pompka ręczną ale przy próbie odpalenia zero reakcji. Czytałem troche o tym i wychodziło że to może być wina pompki zasilającej, więc mój kumpel miał też od 914 taką pompke i podmieniłem, ale musiałem wykręcić pompe wtryskową bo nie mogłem odkręcić zasilającej, po założęniu i odpowietrzeniu ciągnik odpalił ale nie ma wogóle mocy, cięzko wchodzi na obroty i kopci na niebiesko, pomoże ktoś ?  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZaliXon    0

Przykręcając pompę wtryskową ustawiłeś ją w tym samym miejscu co poprzednio ? Przestawiając pompę na mocowaniu zmieniasz kąt wtrysku, co powoduje niedomagania silnika. Niebieski dym oznacza że, do cylindrów dostaje się olej silnikowy poprzez zużyte pierścienie tłokowe lub prowadnice zaworowe ewentualnie uszczelka pod głowicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bukat82    1168

Niebieski dym oznacza że, do cylindrów dostaje się olej silnikowy poprzez zużyte pierścienie tłokowe lub prowadnice zaworowe ewentualnie uszczelka pod głowicą.

 

Możliwe że pierścienie klękły, bo podobny objaw, ale to by się nie stało nagle raczej,

 

stawiam na uszczelkę, zgasł, dym bo wciąga olej i gorsza praca - pewnie kompresja spadła.

 

 

Edytowano przez bukat82

Początek drogi to dzień narodzin. I od tej chwili powoli starzejemy się, dla jednych kwiaty, innym piach w oczy, lecz wszystkich równo na końcu czeka krzyż . . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Ja bym powiedział że paliwo po prostu nie dochodzi wężyk pękł albo filtry przytkało, spróbuj w tym kierunku pomyśleć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciekkkk    0

Filtry wymieniłem też wczoraj i nic nie pomogło, węzyki raczej były czyste bo każdy luzowałem przy pompowaniu pompką ręczną i paliwo leciało bez problemu. Może i rzeczywiście pompy nie ustawiłem odpowiednio, co do reszty wpisów to raczej by tego nie obstawiał bo ciągnik pracował bez problemu i wątpie żeby tak po wyprowadzeniu z garazu to się stało. A jak zmierzyć ciśnienie pompy ? Pewnie jest jakiś ciśnieniomierz ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciśnieniomierz możesz sam wykonać, potrzebujesz manometr do 250 atm myślę że powinien wystarczyć, przyłącze manometru i odpowiednią złączke prostą którą podłączysz do króćca pompy wtryskowej lub przewodu wtryskiwacza. Gdy podłączysz manometr na daną sekcje pompy kręć kołem zamachowym ale nie rozrusznikiem pompa powinna dać ciśnienie około 200 atm i zostaw na chwilę sprawdzając szczelność zaworka zwrotnego sekcji. Jeśli pompa nie wbije ciśnienia min 200 atm masz sekcje tłoczącą do wymiany a jak nabije a ciśnienie będzie szybko spadało zaworek zwrotny jest uszkodzony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertkujawy    66

Tylko uważaj na rence i palce .Jeszcze mogą sie przydać .Ludzie wyjąć pompe to pryszcz a od djagnostyki nic nie biorą .Może warto przed sezonem zrobić , na paliwie zaoszczędzisz .Będziesz sie piepszył z manometrem a jak stwierdzisz że trzeba robić i tak wymontujesz. Nie zapomnij o wtryskiwaczach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciekkkk    0

Problem został rozwiązany, pompa została źle założona. Skręciłem od nowa i ciągnik zapalił,było jeszcze tylko lekkie ustawienie kąta wtrysku i po problemie, ciągnik nie kopci i wróciła moc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez HornetZnawca
      Witam pytanie które wielu ludzi twierdzi różnie,jedni mówią że tylko do startowania one są i nie wolno długo używać a jedni mówią że można używać cały dzień (ma działać hehe)...Mam 3 biegową skrzynie i z pługiem 2 polowa jest za wolna a 3 za szybka...
    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez lukaskurp
      Witam, do podobnego tematu się nie dokopałem a sprawa pilna więc, kilka dni temu padła mi pompa wodna więc przy jej wymianie postanowiłem naprawić wskaźnik wody bo fałszował. termostat był uszkodzony więc go wymieniłem na nowy lecz nieco inny. stary miał sprężynę u dołu, od strony pompy a klapka otwierała się do góry zgodnie z kierunkiem tłoczenia wody do chłodnicy. W nowym termostacie aby klapka otwierała się do góry trzeba go zamontować sprężyną do góry i tu moja wątpliwość, bo przecież wtedy woda z małego obiegu niema kontaktu bez pośrednio ze sprężyną która odpowiada za otwieranie i zamykanie go. Więc jak ktoś montował niech się podzieli swoimi wnioskami.
      Następna sprawa, mianowicie wymieniałem owy czujnik od temperatury i w agromie dali mi drugi troche inny ale gwint pasował, jednak skala się nie zgadzała, czujnik miał 50 stopni a na zegarze 100 ale dołożyłem opornik i grało. ale przy montażu zerwałem gwint i kupiłem drugą kopułkę i nowy czujnik od c385 w grene i jak go podłączyłem to jeszcze gorzej, w 30 stopniach zegar pokazuje 100 stopni. A to tego tu opornik za bardzo nie pomaga bo skrajne wartości rezystancji są dość blisko i jak dołożę odpowiedni opornik to zegar jak zimna woda to pokazuje 70 stopni, jak gorąca to 90 stopni więc ciężko rozróżnić kiedy jest ok a kiedy się przegrzewa.
      proszę o jakieś rady
       
      ciągnik ursus c-385
    • Przez W1tcher
      Witam mam problem z moją 6 turbo  
      Ciągnik został zakupiony jakieś 2 tygodnie temu , po remoncie silnika blacharce itp 
      I otóż sprzedający zapewnił że ciągnik ma założony nowy wał , pierścienie itp wiadomo mówił że po remoncie nie dotarty  to pochodził trochę na sucho na niskich obrotach później  na troszkę wyższych , pojeździłem nim na sucho i teraz przyszła chwila ogarniałem sobie tereny koło pryzymy agregatem 3 m bomet żeby nie miał ciężko  i teraz sprawa wygląda tak  na zimnym silniku na małych obrotach ciśnienie oleju wskazuje 6  a na temp ok 70-80c przy obciążeniu wiadomo nie katuje go 4,5-5  przy czym z odmy wali biały jakiś dym i ciągnik ogólnie strasznie kopci  jak myślicie kwestia dotarcia? może turbina ? chętnie  czekam na opinie i uwagi użytkowników 1614  
      pozdrawiam
    • Przez mateunia19
      mam takie pytanie odnośnie ciśnienia oleju. Gdy ciągnik jest zimny i tuż po zapaleniu ma 3-4 na niskich obrotach a jak się przegazuje to 5-6. Gdy ciągnik popracuje i olej się już rozgrzeje porządnie to na małych obrotach ma 1 atak w pracy przy np pługu przy 18-20 tyś obrotów to ma w granicy 2-4. Takie ciśnienie jest wystarczające? pytam w kwestii ciekawości tak na przyszłość. dzięki za odpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.