Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam zauważyłem że z pod wałka miernika impulsów na którym zawieszone są listwy podnośnika wycieka olej i właśnie mam pytanie czy da się wymienić uszczelniacze bez zlewania oleju ze skrzyni? Czy przechylenie ciągnika coś by dało?

Opublikowano (edytowane)

witam Pana u mnie jak miałem ten problem to robiłem tak :

wjechałem na bloczki fundamentowe po jednym postawiłem na biegu,

ale mimo to podbiłem kliny pod koła,

następnie zlałem olej nie wiedząc czy trzeba tak na wszelki wypadek;

potem wyjąłem bolce te co trzymają belki,

skręciłem te wielkie śruby zdjąłem te " trzymaki ", tylko tam są chyba blachy do odginania forma zabezpieczenia;

a zaraz za nimi są gumowe oringi i je tylko trzeba zmienić tam dalej są jeszcze takie łożyska 

  igiełkowe ale one jak dobre to niema co ruszać u mnie te oringi się skończyły zmieniłem i jest git  tyle że u mnie zaczoł się moczyć to żem za wczasu się wzioł

nie czas jak olej będzie na ziemi nie :) .A niewiem ale wałka nie ruszaj za mocno na boki od koła do koła, bo słyszałem że tam jakiś frez sie może zmienic ale tego pewien niejestem jak robiłem to tego nie ruszałem tylko oringi zmieniłem Czesć 

 

 

 

 

Edytowane przez AdrianUrsus902
Opublikowano

Czy to podnoszenie tyłu jest konieczne przy wymianie tych uszczelniaczy? Jeśli tak to o ile? Wjechanie na bloczek to rozumiem z 20cm do góry? Też mi leci z jednej strony i nie widzi mi się spuszczanie oleju.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Adan1
      nie mogę wyjać walka przędniego napędu ponieważ muszę wyjąć zwrotnicę.Proszę o pomoc w podaniu sposobu wyjęcia sfożni ze zwrotnicy
    • Przez gelo707
      Jestem w trakcie naprawy zwolnic, hamulcy itp we władku. Cieklo ze skrzyni, lub ze zwolnic na taśmy hamulcowe. Wymieniam też simeringi w zwolnicach i obudowie skrzyni. Kupiłem polskie firmy Inco Dopiero teraz zauważyłem że jakoś w miarę lekko wchodzą na wałki. Poprzednie też były inco i zaczęły dość szybko cieknąć po naprawie hamulcy. Wtedy myslałem że człowiek który to robił uszkodził ten przy skrzyni, przy wkładaniu zwolnicy, ale simering wyglądał ok. Zastanawiam się czy by nie kupić jakichś lepszych (droższych) bo nie uśmiecha mi się znowu ściągać zwolnice.
      Jakich firm, używacie uszczelniaczy?
    • Przez benio1967
      Witam,gdzie moge kupić uszczelniacze do brony aktywnej 2,5m lely ,gdyz cieknie mi olej od dołu.
    • Przez tomek912e
      Witam. Ostatnio zakupiłem nowy nabytek Ursuska 912 rok 83 ładny stan , silnik po remoncie bardzo ładnie chodzi ale nie bede sie rozpisywał przejde wiec do rzeczy. Problem jest tego typu że jak jade na biegu czy na luzie jak zwalniam to w prawej zwolnicy coś jargoli.
    • Przez rolnikt25a
      Witam mam Ursusa 914 i chciałbym założyć do niego tura ale nie wiem jak wysoko podnosi tur bo mam na stajni strop o wysokości 3m i nie wiem  czy dam rade wyłożyć tam bele ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v