Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu traktora i im dłużej szukam tym bardziej jestem przekonany, że jednak trzeba kupić nowy. przejrzałem setki ofert używanych i wnioski są proste:
1. sprzęt sprowadzony jest zawsze zdekompletowany, czyli będziesz musiał dokupić obciążniki, zaczepy itd

2. motogodziny są zawsze skręcone - np link który podesłałeś - traktor 26 lat i 5600 mth to daje 215 mth na rok - wierzysz że tak mało pracował?

3. większość sprzętu sprowadzonego jest w Polsce naprawiana - oczywiście najtańszym kosztem - np zamiast uszczelek pod głowicę idzie pasta silikonowa - na zasadzie sprzedać i zapomnieć

4. kup nowy, kredyt na 10 lat, odlicz VAT to jeszcze na osprzęt coś zostanie, albo raty na górkę spłacisz i masz spokój i gwarancję

 

Opublikowano

dziś z kolegom rozmawiałem o tym traktorze i powiedział żebym sobie go darował,nietypowy model, trochę słaby silnik  i odradził silnik chłodzony powietrzem

Opublikowano

to chyba ten kolega słabo się zna skoro mówi że silniki dutza sa słabe składali je do wielu maszyn budowlanych i rolniczych co do motogodzin ktoś wyżej pisał u mnie na 35ha duży zetor robi rocznie 130-150mtg a mały coś podobnie wiadomo jak masz pieniądze to jak kolega wyżej pisze kup nowy tylko nie każdego na to stać a jak masz kupić jakieś chińskie czy indyjskie nowe g...... to lepiej kupić używany zachodni

Opublikowano

Ten traktor jest  jakiś,,mały" jak na 70km, zobaczcie na ostatnie zdjęcie w ogłoszeniu, nie odstaje za bardzo od mf 255.

 

Opinie na temat silników Deutza słyszałem od innych ludzi dobre (poza tą dzisiejszą), ale nie miałem z nimi za bardzo do czynienia, jak to jest z nimi, może by ktoś coś o nich napisał (najlepiej o dx 3.60,dx 3.70). Słyszałem że są problemy z odpalaniem w zimę i są głośne.

 

 

Opublikowano

Ktoś kto mówi że silniki deutz-a chłodzone powietrzem są kiepskie to znak że nie ma pojęcia o silnikach. Silniki są głośniejsze to prawda z racji tego że nie ma typowego bloku w którym pracują tłoki które dodatkowo są otoczone tunelami z cieczą chłodzącą co po prostu w jakimś stopniu wycisza pracę. nie znaczy to że silniki chłodzone powietrzem pracują głośno. Silniki te są bardzo odporne i wytrzymałe. wystarczy dbać o to aby było czysto pomiędzy tulejami ( czyli co jakiś czas najlepiej wydmuchać powietrzem tak jak chłodnicę ) Jeśli świeca płomieniowa jest sprawna nie ma problemów z odpalaniem w zimne dni.

 

Wracając do tego same to zależy na jaki areał jest Ci potrzebny i co będziesz zaczepiał do niego. Zgadza się jest dość mało popularny ale z częściami do SDF-ów nie ma problemów ( przynajmniej u mnie ) jeśli planujesz powiększać gospodarstwo polecił bym Ci jego większego brata czyli explorera również jest 65 czy 70 jest 4-cyl bez turba. Lecz jeśli ma być to mały areał Aster jest godnym zastanowienia.  

Opublikowano

pracowaby na12ha, może coś przybędzie ale nie za dużo bo u mnie w okolicy głód pola jest bardzo duży i ciężko się dopchać do dzierżaw a z kupnem to przy takich przychodach z gosp. to raczej ciężko, obecnie planuje zamienić 3p na coś lepszego.

Jak bardzo może się różnić praca 70km 3cylindrowym z turbo kontra 70 4cyl bez turba?

Raczej nie będę zakupywał jakichś dużych maszyn, z uwagi na nieduży areał.

Oglądając ogłoszenia w internecie zauważyłem że jest ogólnie mało wystawianych Deutz Fahrów i Same, jak by to wytłumaczyć? skoro to udane traktory

Opublikowano

W takim wypadku możesz pozostać przy Astrze. Spokojnie Ci wystarczy tym bardziej jeśli sprzętu nie będziesz zmieniał. Jak wytłumaczyc że ogłoszeń jest mało? Ponieważ jeśli ktoś ma to już nie chce sprzedać z racji tego że są dobre. Sprzedaje ktoś kto zmienia na większy albo kupuje nowy i ten mu nie potrzebny. Sam posiadam 2x Deutz więc wiem co mówię.

Opublikowano

Corrado jakie modele posiadasz?jak jest ze spalaniem?

To przy zakupie na co zwrócić uwagę w taki  Deutzu, głównie mi chodzi o silnik, skrzynie.

Opublikowano

Jeśli chodzi o te strasze jak wspomniałem te 2szt. to DF DX 85 oraz DX110 i z nowszych K410 ale to już inna bajka. DX 85 jest 5 cyl. DX 110 6 cyl. silniki oszczędne, proste w obsłudze i bezawaryjne oczywiście gdy się o nie dba. Skrzynie jak do tej pory nie miąłem z nimi problemu. znajomemu jedynie sypną się synchronizator,ale udało się dorobić cena 350zł, ale przyczynił się do tego ponieważ sprzęgło nie brało dobrze co skutkowało tym co się stało.

Opublikowano (edytowane)

Z Deutzów to najbardziej by mi pasował dx 3.60 lub dx 3.70 a z Same to raczej jak by się coś fajnego trafiło.

Gdzie kupowałeś swoje dx-y import czy od krajowego rolnika?

Jakim olejem je zalewasz i co ile motogodzin?

Edytowane przez Nismo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v