Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Same

od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu traktora i im dłużej szukam tym bardziej jestem przekonany, że jednak trzeba kupić nowy. przejrzałem setki ofert używanych i wnioski są proste:
1. sprzęt sprowadzony jest zawsze zdekompletowany, czyli będziesz musiał dokupić obciążniki, zaczepy itd

2. motogodziny są zawsze skręcone - np link który podesłałeś - traktor 26 lat i 5600 mth to daje 215 mth na rok - wierzysz że tak mało pracował?

3. większość sprzętu sprowadzonego jest w Polsce naprawiana - oczywiście najtańszym kosztem - np zamiast uszczelek pod głowicę idzie pasta silikonowa - na zasadzie sprzedać i zapomnieć

4. kup nowy, kredyt na 10 lat, odlicz VAT to jeszcze na osprzęt coś zostanie, albo raty na górkę spłacisz i masz spokój i gwarancję

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SamaPrawda    31

Mało jest informacji o nim w internecie ale przeczytałem ze to jest 3 cyl turbo wiec do cięższych robót raczej odpada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nismo    7

dziś z kolegom rozmawiałem o tym traktorze i powiedział żebym sobie go darował,nietypowy model, trochę słaby silnik  i odradził silnik chłodzony powietrzem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    371

to chyba ten kolega słabo się zna skoro mówi że silniki dutza sa słabe składali je do wielu maszyn budowlanych i rolniczych co do motogodzin ktoś wyżej pisał u mnie na 35ha duży zetor robi rocznie 130-150mtg a mały coś podobnie wiadomo jak masz pieniądze to jak kolega wyżej pisze kup nowy tylko nie każdego na to stać a jak masz kupić jakieś chińskie czy indyjskie nowe g...... to lepiej kupić używany zachodni


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nismo    7

Ten traktor jest  jakiś,,mały" jak na 70km, zobaczcie na ostatnie zdjęcie w ogłoszeniu, nie odstaje za bardzo od mf 255.

 

Opinie na temat silników Deutza słyszałem od innych ludzi dobre (poza tą dzisiejszą), ale nie miałem z nimi za bardzo do czynienia, jak to jest z nimi, może by ktoś coś o nich napisał (najlepiej o dx 3.60,dx 3.70). Słyszałem że są problemy z odpalaniem w zimę i są głośne.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Ktoś kto mówi że silniki deutz-a chłodzone powietrzem są kiepskie to znak że nie ma pojęcia o silnikach. Silniki są głośniejsze to prawda z racji tego że nie ma typowego bloku w którym pracują tłoki które dodatkowo są otoczone tunelami z cieczą chłodzącą co po prostu w jakimś stopniu wycisza pracę. nie znaczy to że silniki chłodzone powietrzem pracują głośno. Silniki te są bardzo odporne i wytrzymałe. wystarczy dbać o to aby było czysto pomiędzy tulejami ( czyli co jakiś czas najlepiej wydmuchać powietrzem tak jak chłodnicę ) Jeśli świeca płomieniowa jest sprawna nie ma problemów z odpalaniem w zimne dni.

 

Wracając do tego same to zależy na jaki areał jest Ci potrzebny i co będziesz zaczepiał do niego. Zgadza się jest dość mało popularny ale z częściami do SDF-ów nie ma problemów ( przynajmniej u mnie ) jeśli planujesz powiększać gospodarstwo polecił bym Ci jego większego brata czyli explorera również jest 65 czy 70 jest 4-cyl bez turba. Lecz jeśli ma być to mały areał Aster jest godnym zastanowienia.  


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nismo    7

pracowaby na12ha, może coś przybędzie ale nie za dużo bo u mnie w okolicy głód pola jest bardzo duży i ciężko się dopchać do dzierżaw a z kupnem to przy takich przychodach z gosp. to raczej ciężko, obecnie planuje zamienić 3p na coś lepszego.

Jak bardzo może się różnić praca 70km 3cylindrowym z turbo kontra 70 4cyl bez turba?

Raczej nie będę zakupywał jakichś dużych maszyn, z uwagi na nieduży areał.

Oglądając ogłoszenia w internecie zauważyłem że jest ogólnie mało wystawianych Deutz Fahrów i Same, jak by to wytłumaczyć? skoro to udane traktory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

W takim wypadku możesz pozostać przy Astrze. Spokojnie Ci wystarczy tym bardziej jeśli sprzętu nie będziesz zmieniał. Jak wytłumaczyc że ogłoszeń jest mało? Ponieważ jeśli ktoś ma to już nie chce sprzedać z racji tego że są dobre. Sprzedaje ktoś kto zmienia na większy albo kupuje nowy i ten mu nie potrzebny. Sam posiadam 2x Deutz więc wiem co mówię.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nismo    7

Corrado jakie modele posiadasz?jak jest ze spalaniem?

To przy zakupie na co zwrócić uwagę w taki  Deutzu, głównie mi chodzi o silnik, skrzynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Jeśli chodzi o te strasze jak wspomniałem te 2szt. to DF DX 85 oraz DX110 i z nowszych K410 ale to już inna bajka. DX 85 jest 5 cyl. DX 110 6 cyl. silniki oszczędne, proste w obsłudze i bezawaryjne oczywiście gdy się o nie dba. Skrzynie jak do tej pory nie miąłem z nimi problemu. znajomemu jedynie sypną się synchronizator,ale udało się dorobić cena 350zł, ale przyczynił się do tego ponieważ sprzęgło nie brało dobrze co skutkowało tym co się stało.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nismo    7

Z Deutzów to najbardziej by mi pasował dx 3.60 lub dx 3.70 a z Same to raczej jak by się coś fajnego trafiło.

Gdzie kupowałeś swoje dx-y import czy od krajowego rolnika?

Jakim olejem je zalewasz i co ile motogodzin?

Edytowano przez Nismo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Te starsze jeden od handlarza,a drugi sam sprowadziłem z Francji, K410 w Bogatem koło Przasnysza. Zmiana oleju w silniku co 200mth na AGRIFARM STOU Mc Pro 10W-40.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Jak bym mógł w czymś jeszcze pomóc to pisz na prv.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez patryk90
      Witam. Problem z podnośniki em, na pusto podnosi po podpięcie maszyny nie chce ruszyć jej do góry. Co może być?
    • Przez Zbych6622
      Witam, czy orientuje się ktoś czy da się zaślepić egr w lamborghini r3 105? Niby najmocniejszy z serii, a jest strasznie mułowaty;(
    • Przez MarcinNH
      Witam, wczoraj zauważyłem że miska olejowa pod bagnetem jest cała uchlapana olejem. Gdy wyciągnę bagnet strasznie chlapie olejem. Tak samo gdy odkrece wlew oleju mocno z niego dmucha. Z odmy olej nawet nie kapnie lekko sobie dmucha. Gdy silnik jest zimny to nie wyrzuca dopiero gdy się rozgrzeje olej. Możliwe że się coś zatkało? Mocy nie ubyło a na jesieni sprawdzana kompresja po 30-31 barów pacjent same explorer ii 90
    • Przez Soolider
      Witam, posiada ktoś takie coś jak kody błędów w deutz fahr bo wyskoczył mi błąd 14 w deutz fahr agrotron 150 a nie wiem co to oznacza.
    • Przez Rilock
      Posiadam problem z ciągnikiem marki Deutz-fahr Agrotron 90, przy rozgrzanym ciągniku gdy chcę cofnąć rozłącza rewers aczkolwiek nie wyświetla błędu tylko wydaje sygnał dźwiękowy. Po kilku próbach udaje się cofnąć. Prosił bym o jakąś podpowiedź co z tym zrobić.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.