Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Właśnie przez przeciąganie można sprawdzić który ciągnik ma większa siłę uciągu, więc nie wiem o czym piszesz. Ogólnie 1014 jest o klasę większym ciągnikiem(ponad tonę cięższy, 15 km mocniejszy), jak dla mnie oczywiste jest który ma większy uciąg.

Opublikowano

czesc ja nie posiadam john deree ale muj kuzyn ma 3130 czy coś takieg z silnikiem 6 garów ok. 105KM, jest z 70 lat, silniczek bardzo ładnie pracuje chodzi równo i nie dużo pali. Przedni napęd ma hydrauliczny i ciągnie szybciej niż tył,podnośnik dobry i jest to cięzki ciągnik. wszystko było by dobrze gdyby nie rozleciało mu się łozysko w tylnim moście na tym wałku atakującym rozebrał a tam tryby rozsypane, ten mały i te duże koło więc dzwoni do dilera JD z zapytaniem to cene tych trybów a gośc mu 6500zł za te dwa tryby powiedział. za te pieniądze kupił tylni most ze skrzynią i jest dobrze

Opublikowano

Dla mnie juz sama elastycznosci silnika JD powala Ursusa na kolana. JD praktycnie z kazdych obrotów jestes w stanie wyciagnac,a kazde nacisniecie gazu "czuc" na kołach czego nie moge powiedziec o 1014.Dodajesz gazu i przez chwile nic sie nie dzieje zeby po chwili pociagnac do przodu z impetem dobrego 3p.Moze po prostu 1014 mojego tescia jest jakis inny ale ja tak to widze,mimo ze ma go od nowosci i nakrecił dopiero 3500 mth to rewelacji nie ma jak na taki ciagnik,powinien pokazac wiecej.

 

@Mariusz x, ponad tone ciezszy?? 1014 4400kg, Jd 2140 3790 wiec do tony daleko.15 koni wiecej no niby tak ale gdzies one sie zgubiły w skrzyni biegów ursusa,bo kiedys wlasnie w testach DLG zarzucono spore straty mocy wlasnie na skrzyni biegów.

Opublikowano

zamierzam kupić coś z JD od 2140 do 3350. jakie macie opinie o tych modelach? na co zwracać uwagę przy kupnie poza ceną (stan tecniczny)? jakie usterki występują najczęściej?

 

ja mogę sprzedać 3040 z turem i dwie łyżki jedna do obornika i bel a druga do piachu cy ładowania wapna

Opublikowano

On ma tura i tuza wiec w zyciu nie próżnował. Sprawdz dokladnie przedni most,czy nic nie strzela przy skrecony na maxa kołach i załaczonym przednim napedzie. Sprawdz tez pod obciazeniem czy przedni naped ciagnie i nie przerywa. Czy przednia pompa nie ma przecieków i czy wszystkie podzespoły chodza jak powinny.

Opublikowano

Witam.

Od niedawna (niecały rok) jestem posiadaczem JD 2140. Co prawda nie pracował na okrągło ale póki co jestem z niego bardzo zadowolony i nie ma z nim problemów... poza jednym.

Wyczytałem na forum, że bardzo niezdrowo jest jeździć z włączonym przednim napędem po utwardzonej nawierzchni, a u mnie napęd się nie wyłącza :-( Wie ktoś co może być przyczyną? Jeśli tak to proszę o w miarę łopatologiczne tłumaczenie (to mój pierwszy ciągnik).

Opublikowano

Przedni naped załanczany jest za pomoca cewki umieszczonej pod skrzynia,naprzeciw wału napedowego osi przedniej. Jezeli do cewki nie dochodzi prad to naped jest załaczony, a jesli cewka jest pod napieciem to naped sie rozłancza. Sprawdz czy dochodzi napiecie do w/w cewki,jesli tak to sprawdz sama cewke.Zdemontuj zabezpieczenie i wysun cewke z trzpienia w celu sprawdzenia dzialania cewki.Wystarczy jakis noż lub kawałek cienkiego preta wlozyc do srodka cewki i podac napiecie.jesli cewka jest ok to pole magnetyczne bedzie wciagac do srodka w/w przedmiot. Jesli nic sie nie stanie to cewka do wymiany... koszt nowej w JD to 1800pln chyba ze potaniały :rolleyes: Jesli napiecie nie dochodzi do cewki to sprawdz połaczenie w kostce pod podłoga bo tam lubi nieraz niełaczyc.

Opublikowano

Prąd dochodzi tak jak powinien, po podłączeniu na krótko do akumulatora wsadziłem śrubokręt do środka, drży i przykleja się do ścianek czyli niby działa.

Podczas podłączania styki iskrzą, czy to normalne (bezpiecznika nie wysadza)?

Obudowa cewki jest pęknięta z boku. Być może za słabo działa i nie daje rady ruszyć trzpienia, bo chyba powinien się wysunąć? Ciężko ten trzpień ma chodzić?

Ten styk w kółku nie był nigdzie podłączony, co to za jeden?

 

cewka.jpg

 

Jeszcze coś, ta cewka jest firmy Sperry Vickers, one są oryginalnie montowanie w JD czy to jakiś zamiennik?

Opublikowano

witam panowie, mam okazję kupić JD 2650 z turem stoll i na wąskich oponach, ciągnik miał w Niemczech robiony kompletny remont skrzyni biegów (nie wiem co o tym myśleć) poza tym ma pneumatykę i nie jest odpicowany tzn farba oryginał i nawet powiedziałbym że przydałaby mu się nowa ale wole sam to zrobić niż kupić odmalowany ciągnik i nie wiadomo w jakim stanie przed malowanie, ma kpl zaczepów i obciążników i cenę 35000 jak myslicie dobrze? na co jeszcze zwrócić uwagę przy jego zakupie? ma on służyć u mnie jako pomocniczy do oprysków i nawozów a także zwożenia słomy i dlatego idealnie że koła są wąskie i jest tur

Opublikowano

z tego co jest zawarte w tym temacie wyczytałem że przy turach w starszych jd dostają przednie mosty dokładnie sworznie na to trzeba zwrócić dużą uwagę i czy nic nie przeskakuje jak się skręca najlepiej to sprawdzić pod obciążeniem jeśli reszta jest ok wszystko wchodzi nic nie zgrzyta i nie hałasuje to bym brał. A jeśli chodzi o tą skrzynie to ile ma już MTH i dopytał się gościa dlaczego jaka była przyczyna remontu.Jeśli naprawdę był robiony ten remont w Niemczech to bym się nie martwił tym w końcu niemiecka precyzja :rolleyes: niech ci spuści 1-2tys jeśli idzie się z gościem dogadać i bierz go jeśli jest łady i widać że nie był katowany

Opublikowano

widać że dużo w transporcie chodził (przez to ta pneumatyka). 35 to już raczej ostateczna cena i tak 3 tyś zszedł, no jeszcze ma do wymiany plastik na dachu bo chyba coś spadło z tura ale tylko pęknięty jest i nie ma tylnej szyby, a ta skrzynabyła robiona na jesień więc za dużo nie chodziła po remoncie.

Opublikowano

W moim 3140 jest zamontowany oryginalnie podgrzewacz paliwa tuż przed filtrem paliwa ,znakomicie ogrzewa paliwo i parafina nie osadza się na filtrze.

Opublikowano

Kupiony ciągnik posiadał podgrzewacz, musisz popytać w serwisach ,zamontować na pewno można .Zapalanie zimą zależy od kondycji akumulatorów i silnika.Podgrzewacz ułatwia rozruch jak wspomniałem zapobiega osadzaniu parafiny i zamarzaniu paliwa po uruchomieniu

Opublikowano

Z tym trzpieniem to delikatnie bo w srdoki jest zaworek i sprezynka ktora steruje zaworem olejowym załanczania napedu. Z reszta trzpien jest przykrecony wiec lekko nie wyjdzie.

 

schemat cewki

 

 

Mógłby ktoś rzucić okiem na fotkę czy trzpień jest właściwie złożony tzn. czy części są we właściwej kolejności (chodzi mi głównie o podkładkę)? http://i1013.photobucket.com/albums/af259/jerzy86/trzpie.jpg Wygląda na to, że cała ta cewka jest sprawna. Szczewko czy masz może schemat całego przedniego napędu? Bo nie wiem na przykłąd jak tą osłonę zdjąć: http://i1013.photobucket.com/albums/af259/jerzy86/osona.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v