Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!!!! zastanawiam sie nad kupnem john dere 7700 z 93 roku. czy ktoś by mógł mi cos powiedziec o tym ciagniku? bardzo byłbym wdzieczny. moje gg 6167850.

Opublikowano

Nie zauważyłem tego tematu więc pisze teraz tu:

Chciałbym kupic JD 2140 z 86roku i 7tys mtg na liczniku co mi o nim powiecie?

Czy naprawa bardzo trudna a cześci kosmicznie drogie? I jakie ma spalanie? Ma to byc ciągnik główny na 20hektarowe gospodarstwo... Obecnie mam zetora 7211, ale potrzebuje większy w tej samej cenie... Prosze mich wypowiedzą się posiadacze JD, bo wszyscy co nie mieli zetora mówili że pali kosmiczne ilości, a teraz ja go mam i wcale to nieprawda :angry: :angry: :angry:

Opublikowano

co do spalania to ci nie powiem bo nie miałem(ale słyszałem ze smoki ale to od takich co mieli wcześniej 30 a do jd sprzętu im się nie udało wymienić) a co do tego przebiegu co podajesz to raczej mało realny jest bo powinien mieć ok ponad 10000

Opublikowano

jestem szczęsliwym 9jak narazie odpukac) posiadaczem jelonka 3040... smok to to nie jest... przynajmniej przy mojej ekonomcznej eksploatacji... przy orce 4 obrotkiem spalanie do 10l na ha...

hę... naprawa jak każdy ciągnik... starsze typy takie jak ten naprawisz sam 0 zbędej elektroniki... cześci jak części filtr oleju 15zł, tarcza sprzęgła 400zł, filtr paliwa jakieś 34zł... częsci nie są trudno dostępne bynajmniej nie u mnie... na zamówienie mi wszysto ściagną pozatym cześć jest dostępna od ręki w greene, jaskot no i w piotrowicach (tu jest cos takiego jak serwis jd)... uważam, że warto poswięcić zetoraz dla 2140 komfort tużo lepszy a i przyjemnśc pracy jest... tylko w jd masz to że mósisz dbac o olej w skrzyni i silniku jak byle co wlejesz to będziesz miał kłopoty, no i płyn chłodniczy obowiązkowo... jak by co to pisz na gg...

przebieg jest jak najbardziej realny... kolego nie pisz, że smoki jak nie miałes, a to co sie słyszy nie zawsze jest prawdą...

Opublikowano

Na temat spalania najwiecej wiedza Ci ktorzy nigdy nie mieli JD. A wiecie skad sie to bierze???? Miał jakis matoł 60 albo zetora i kupił sobie 80-100 konnego JD ale na maszyny towarzyszace juz zostały stare,(plug 3 skibowy, kultywator 2.6m,pisze tak teoretycznie) pojechał w pole i mowi ze duzo pali... normalnie żal takich. Moj znajomy kupił NH TM120 i ciaga pług 4x30 i wiecie co,płacze ze duzo pali hmm ciekawe dlaczego?! Ja sam po sobie poznałem ze dobor odpowiedniego sprzetu do ciagnika to 90% sukcesu a pozostałe 10% nalezy do operatora.

Opublikowano

Dzisiaj wjechałem w pole na próbe swoim KRONE Rex4 tylko odkreciłem skibe i zostały 3 i co się okazało? Że zetor przygas :D może to dlatego że od żniw nie ruszane"stała tam sterta" mam taką nadzieje ;) w gruberku 9 też może byc cieżko jak myślicie? Najgorsze jest to że musze wykonywac nim jeszcze siew i uprawe przedsiewną poznaniak 2.7 :D i kultywator 2.7 z 4 bronkami z tyłu :D to troche śmich do tego ciągnika :) no i oczywiście jeszcze trzeba 1ha ziemniaka wykopac Anią :) znowu za duży... najgorsze jest to że u nas raczej nikt nie robi JD :angry: a co do pąpy to raczej nie mam przekonania bo takie są w perkinsach i podobno "siadają" ale nie wiem jak jest w praktyce... Zetorkiem jeżdże 2 lata i jeszcze zadnej poważnej awarii nie miałem (raz skręcałem tylko w jedną strone , ale tylko raz) a za tego JD raczej porządnego zetora nie kupie... i prosze bez tekstów że zetor to smok "bo tak słyszałem" niech wypowiedzą się posiadacze :)

Opublikowano

jak dbasz o reguralną wymiane oleju i nie przeciążasz pompy... wymieniasz filtry i wogóle... to to będzie działać i działać... Twoje obawy są nie uzasadnione a wnnioskuje z tego co piszesz, zę nie chcesz tego zetora wymieniac a tyłek troszku zawracasz... skoro zetor taki dobry i nie smok to go zostaw...

Opublikowano

Zawracam głowe bo forum od tego jest :) to po pierwsze, a chce się dowiedziec czy ciągnik jest dobry bo nie mam ponad 30000 żeby se wyrzucic w błoto... <_< no i jeszcze ci którzy bedą chcieli kupic bedą wiedzieli skoro powstało to forum to ma czemuś służyc :)

Opublikowano

Ja posiadam JD 3350 <_< Na ogól jesteśmy z Niego bardzo zadowoleni :) W gospodarstwie posiadamy BARDZO ciężkie ziemie, na dzień dzisiejszy posiadamy 50ha ale cały czas przybywa :) Co do spalania ... Na żniwa 2008 miałem pożyczony od kolegi Grubera firmy Muller z 13 łapami. U niego chodził z Zetorem 16245. Jak byłem pierwszy raz u niego to powiedział, że w życiu nie pójdzie to z moim ciągnikiem. Ale jak zapieliśmy to nawet mi szczenka opadła, że o dziwo dawał sobie radę. Później zmienił zdanie i powiedział, że mi to idzie lepiej jak jemu. W tym Zetorze spalanie na 1 h z tym gruberem wychodzi ok 8l/h. Miałem go dwa dni i uprawiłem 39 ha. Spalanie wyszło ok 6,5l na hektar przy średniej prędkości ok 11km/h. Ale nie zdecydowaliśmy się go kupić. Teraz szukamy podobnego tylko, że o szerokości 2,80 bo tamten było troszeczkę za duży jak do tego ciągnika i na takie ziemie... Teraz widzimy, że trzeba było szukać czegoś ok 125/130km, ale i tak nie narzekamy jestesmy bardzo zadowoleni. W porównaniu do poprzednika (Ursus 912) to jest bardzo wielki przeskok jeśli chodzi o siłę, komfort pracy, spalanie itp. A jeśli chodzi o wasze obawy co do pomp to najważniejsze jest to żeby nie pomieszać olejów, regularna wymiana olejów i filtrów a także żetelne obchodzenie się ze sprzętem :) POLECAM i pozdrawiam

Opublikowano

Zadzwoniłem do Radomska i dałem sobie spokój z tym JD pompa główna 6tys+ założenie <_< sprzegło 8 tys z robotą :) silnik ok 8tys z robotą ceny chore dwie rzeczy padną i pół ciągnika w tył :angry: ceny straszne

Opublikowano

Nie no post wysmienity. Zadzwon ile kosztuje taka sama robota w serwisie Ursusa albo Zetora ale w serwisie a nie u "pana Zdzicha w garazu". Widze ze szukasz dziury w całym wiec lepiej kup sobie jakiegos zetora i bedziesz miał "tanie czesci doskonałej jakosci i trwałowsci" oraz bardzo komfortowa prace w polu <_< . 8 tys za zrobienie silnika to duzo??? Hmm sprawdz najpierw co wchodzi w sklad naprawy bo naprawa w OSTRÓDZIE tez nie kosztuje kilka złotych a mowimy teraz o silnikach Ursusa i Zetora ktore sa ponoc tanie w naprawie wystarczy porownac cene wiec te 8 tys za naprawe silnika JD wydaje mi sie tanio. Do reszty cen sie nie bede odwoływał bo szkoda gadac.

Wg Ciebie wymiana sprzegła to tak trudny temat ze trzeba walić do seriwisu to tylko pogratulowac bo wymiana sprzegła w tych modelach stwarza problemu rodem z 60 wiec zadnych.

Opublikowano

@Dawid777 nie można tak panikować !!! Każdy ma dylemat przy zakupie nawet nowego ciągnika <_< Ale bez przesady trochę żeby od razu z góry zakładać że wszystkie możliwe podzespoły ciągnika wysiedną :) Za przeproszeniem... nie można być takim pesymistą i wszystko widzieć w czarnych barwach :) Popatrz też na to z innej strony a będzie dobrze :)

Opublikowano

Nie no jak on ma pracowac z tymi maszynami co masz, to albo złoż je razem do kupy(kultywator+siewnik) albo sobie go podaruj... On nie ma spacerowac po polu tylko ma miec silnik obciązony w 80-90 % i pracowac z maksymalnym momentem obrotowym, a nie pedałem w podłodze...

Ja miałem rozebrany ciągnik, no moze nie w drobny mak, ale troche z niego wyjelismy,okazuje sie nie potrzebnie... pompa była do wymiany - owszem, juz gdzies pisałem że do Tucholi oddalismy... dwa fakty sprawiły że zamienilismy go na 6800: brak rewersu (złote urządzenie) i 25 koni za mało, jednak co turbina to turbina <_<

Cięzko jest przełamać opór "zetorowców" i drugich blizniaczych przed tym sprzetem...

A co z tym sprzegłem jest to w ogole nie rozumiem... kolejne 7 tys mt moze bedzie trzymało, to jest maszyna...

Opublikowano

Witam ja mam 2140 88rok i jestem z niego bardzo zadowolony w porównaniu do zetora 7011 to rewelka w spalaniu komforcie pracy zrobiłem nim 200 motogodzin i jak na razie to super kupiłem do niego agregat uprawowo-siewny 3mbiermy z pełnym wałem pakera i mam pytanie czy da radę czekam na odpowiedz pozdrawiam

Opublikowano

Witam jelonek posiada turbo ma 85koni a co do ziemi to mamy od 2-4klasy ale w kilku miejscach mamy zły dojazd do pola i się zastanawiam czy po dołączeniu siewnika nie będzie problemów ze stabilnością traktora bo droga jest wyboista i mokra wiosną i jeszcze jedna sprawa ile maksymalnie można unieść na tylnym tuzie wersja z jednym siłownikiem bo w nowszych są dwa zewnętrzne pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki szczewko właśnie przy rabewerku mam chydropak tylko rama i wał pakera są strasznie masywne ale w razie problemów myślę wał pakera zastąpić lżejszym strunowym napisz jakiego masz jelonka i jak się sprawuje pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v