Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uwaga-zaraz podpadnę :rolleyes: -mam u siebie na podwórku same smoki na paliwo tj.Zetora 7211,JD 5720 i C-360 i co ?-ano jeszcze żyję :( i na paliwo nie zbankrutowałem-więcej -tak sobie myślę,że ciągniki o porównywalnej mocy w podobnych warunkach zużywają porównywalne ilości paliwa a jeżeli już inne to nie są to różnice olbrzymie (rzędu może 0,5-1,5 l/h) i między bajki można włożyć teksty-a produkt x zużył na hektar 10 l a produkt y-20 -bo każde pole jest inne,każda maszyna inaczej ustawiona (wystarczy pług o centymetr głębiej wpuścić i już będzie różnica-nieprawdaż ?),i każdy inaczej gazem operuje.Faktem jest ,że silniki spełniające normy Tier 2 spalają więcej niż starsze.

PS.Sąsiedzi też paliwo kupują beczkami a nie kanisterkami-a mają podobno same niepsujące się ,mało żrące modele :(

Opublikowano

To chyba ze 250 ton będzie.

@pavel-tak gdzieś napisałem ?-mogło się zdarzyć -czemu nie :rolleyes:-a nie kupowałeś nigdy czegoś tańszego ?Naprawdę ?

Opublikowano

@jaro tak napisałes nie no o to chodzi ze ja tez mam okazję zakupic tak czasami :rolleyes: ale chodzi o to ze jakbys w zwykłej stacji kupował to kto wie :( moze i byc zbankrutował hehe :( nie no ale ja se teraz zartuje toć zetoy typu 7211 byłu od dawien dawna w niektorych gospodarstwach podlstawa ekzystecji ale mysle ze ropa ktora paliły pkrywała sie z wykonaną praca

 

P.S. jaro a co jesczze do kupownia tej ropy, to to ujełes całkiem inaczej niz w realiach ejst :(

Opublikowano

@jaro to taka mała podpowiedż dla Ciebie-wiesz gdzie jest teraz najlepsza fucha? walec drogowy... :rolleyes: :( wiec najlepiej sie zakrecic koło jakichs robót drogowych-wiadomo jak walec jezdzi: przód tył a na liczniku 0 i kto go sprawdzi? a paliwo zostaje... :( ...tylko widac jakie mamy drogiprzez to... :(

Opublikowano

ale miałem porównanie że 7211 przy orce na tym samym kawałku nie pali więcej odC-360 czy nawet odC-360-3pdwa albo trzy lata temu wujaszkowie pomagali mi orać i zawsze jeżdzili razem na to samo pole a w zetorze był ruski deczko szerszy pług i zawsze tankowałem te same ilości paliwa

może to dlatego że zetor ma szybszą dwójkę i pracował na niższych obrotach:)

Opublikowano

Co do spalania JD może to jest tak że macie ciągnik 180km a maszyny pod ciągnik 140 km, aciągnik itak pali jakby wykozystywał całą swoją moc, a wydajności w polu nie widać.

 

Ja mam JD 8410 (280km) ciągnie 12 skibowy pług zagonowy pali ok 11,8l /ha w ciągu 10godz robi od 25-30ha zależy jakie duże kawałki więc łatwo policzyć ile pali dziennie ,a pozatym weżcie prospekty tych ciągników to sprawdzicie że im niższa moc to większe spalanie , a czym większa tym niższe no chyba , że ma się nieodpowiednie maszyny.

Opublikowano
@jaro to taka mała podpowiedż dla Ciebie-wiesz gdzie jest teraz najlepsza fucha? walec drogowy... :):( wiec najlepiej sie zakrecic koło jakichs robót drogowych-wiadomo jak walec jezdzi: przód tył a na liczniku 0 i kto go sprawdzi? a paliwo zostaje... :( ...tylko widac jakie mamy drogiprzez to... :)

 

Jak rozumiem widziałeś te liczniki zliczające kilometry (?) w walcu drogowym (swoją drogą sądzę iż jest tam raczej licznik roboczogodzin).

Słuchaj Pavel-czy Ty aby na pewno wiesz co piszesz ?-jak to mawiał mój kolega-do kogo te żaluzje ? :rolleyes: -bo jeżeli do mnie to zapraszam do walca (drogowego) a tak właściwie do obejrzenia jego podwozia (od spodu :) ).I prośba do Ciebie-nie pisz już tak abym był zmuszony Ci w ostrzejszych słowach odpisywać :( .

@lukas-zgadza się u mnie Zetor zawsze palił w pługu mniej niż C-360 (tak właściwie to dużo mniej)

Opublikowano

"chobbi"pisze się "hobby"-no a jak się już w tym "bierzniku" zmieścisz to daj znać-żebym już maszyną nie ruszał :rolleyes:-jak dla mnie możesz tam już zostać :-)

Opublikowano

Ktoś,kiedyś miał rację - na żartach się znam,ale nie lubię jak ktoś przez parę postów usilnie stara mi się coś zasugerować-a jeżeli Twoje poczucie humoru polega tylko na tym aby komuś do....ć (ach ta cenzura :( )to to jest już Twój problem-ja tam swoje problemy załatwiam sam...Jeżeli jednak chciałbyś spróbować sił w pojedynku słownym to załóż jakiś temat w Hyde Parku-sprowokuj mnie (lub dowolnie wybraną osobę )-no i coż powodzenia !Cenzurą się nie przejmuj-wytrzymam :rolleyes:

Opublikowano

a co ja Ci usiłuje uswiadomić? ja ci tylko poradziłem. a teraz musze Cie uświadomic ze to Ty usiłujesz dopiekac innym a jesli ktos Ciebie ojedzie to juz wielki pan i macho... nie zamierzam sie z Toba brać nażadne pojedynki slowne ale tylko ze względu na róznice wieku jaka nas dzieli, ale nie łudz sie ze 17 latkowie nie maja nic do powiedzenia i ze mozna im jechac jak sie chce bo czasy sie troche zmieniły... :rolleyes:

Opublikowano

Tzn-chodzi Ci o to,że doradziłem Tobie kiedyś kupno Fendta ???I napisałem o tym zawansowanym stanie ?A zresztą możemy zrobić test-kto czuje się urażony moimi wypowiedziami proszę o wpis pod spodem -i się wyjaśni :rolleyes:

Opublikowano

no to co ma do tego ze ja lubie markę Fendt a Ty JD, ale mnie na Fendt'a nie stac i nie jestem nia ta zauroczony- no i nie wiem co ma do tego ze powiedziałem Ci gdzie mazna załatwić sobie taniej olej napędowy i przyznałem Ci racje ze JD nie musi wcale tak duzo palic

 

 

 

Ja jestem pierwszym urazonym-myslałem ze jestes wporzadku bo robisz afere bez powodu i twierdzisz ze moimi wypowiedziami zmuszam Cie do uzywania PODNIOSŁYCH słow. Nie wiem gdzie sie ucza czytać? zerówka czy 1 podstawówki? ... :rolleyes:

Opublikowano

Nawet tego nie skończyłem :rolleyes:-po prostu odniosłem wrażenie,że sugerujesz mi jakobym lubił się zaopatrywać w paliwo z niezbyt legalnych źródeł-a ja w gruncie rzeczy raczej legalistą jestem-jeżeli odebrałem źle to co chciałeś mi przekazać to sorry.

Opublikowano

wy to macie fajnie karzdy ma jd a mi przychodzi czytac o tych maszynch :rolleyes: w prawdzie mam 16 lat ale jak pierwszy raz wsiadlem do tego ciagnika a byl to jd 6210se to odrazu sobie pomyslalem ze jak bede mial gospodarstwo to sobie takiego sprawie a tu za rok przyjezdzam do tego kolesia i widze nowiutenkiego jd 6620 normalnie to szczenki nie moglem z ziemi podniesc przez jakies pol godziny :( a teraz ostatnio kupowalismy ciagnik i ja oczywiscie sie na jd uparlem "chociaz" z jakiegos 85 roku ale moj tata do mnie ze nie bo czesci za drogie ze jak sie popsuje to jak to naprawic i na kabine narzekal ze jak do tego wsiadac normalnie to by mnie szlak trafil ale szcunek do rodzicow mam i sie opanowalem i mtz 82 kupilismy(przynajmniej ma orbitrol)hehe :(

Opublikowano

choćby były drogie to są dobre i mało się psują a w tym co mówisz MTZ są tanie i każdy go naprawi ale on cały czas się psuje i mnogość części może wyjść drożej niż jedna usterka JD na kilka lat miałem MTZ to wiem moc może i ma i małe spalanie paliwa (jeden z oszczędniejszych) ale już oleju hydraulicznego to on nie szanuje wymienia się dolewając do poziomu codziennie.

Opublikowano
wiadomo ze szczesliwy!! jd t jest sprzet

nie marzekam na ursusa ale taki john deere to naprawde zostawia inne marki daleko w tyle

a niedawno pisales ze ursus jest najlepszy nie jak zagraniczne buble.to co zdanie Ci sie zmienilo??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v