Skocz do zawartości

Renault 155.54 EHR zle działa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam na jesieni kupiłem ciągnik Renault 155.54 z EHR. W czasie orania zauważyłem że na zimnym oleju podnośnik szybko podnosi i opuszcza a jak olej się zagrzeje podnosi i opuszcza dużo wolniej. Siła podnoszenia na ciepłym oleju i zimnym jest taka sama.

Przycisk żółty muszę trzymać wciśnięty i mocno przy gazować żeby pług się uniósł a do opuszczewnia muszę mocno przy gazować ponad 2000 obr. Na filmikach z YouTube widziałem że wystarczy tylko przycisk wcisnąć i puścić a podnośnik zmienia swoje położenie. Co z moim ehr jest nie tak?

Zdjęcie mojego ehr poniżej. 

 

post-174523-0-45071500-1453728918_thumb.jpg

Edytowane przez ocke22
Opublikowano

Ja ehr bym zistawil w spokoju aa pomyslal o pompie...

Olej sue rozgrzeje i traci gestosc...

Pompa ma ubytki i dlatego powoli podnosi na rozgrzanym

 

Przecież napisał że przycisk musi trzymać cały czas wciśnięty cały czas podczas podnoszenia czyli problem leży także w EHR. 

Opublikowano

Coś może być z ładowaniem lub pomiarem przepływu oleju. Ponieważ jak ciągnik jest zgaszony, to podnośnik jest zablokowany, nie da się nawet opuścić. Więc można wywnioskować, że jest jakaś blokada przy zgaszonym ciągniku. Na ładowaniu lub w przepływie oleju.

Opublikowano

Tak ostatecznie nie można wykluczyć winy rozdzielacza.

Co do spraw elektryki to trzeba posprawdzać wszystkie styki, złącza oraz kable, jeśli zachodzi potrzeba (zaśniedziałe) przeczyścić specjalnym preparatem lub wymienić jeśli nie łączą poprawnie (po sprawdzeniu spadków napięć).

Opublikowano

Styki kabli pewnie są  w porządku  bo na zimnym jest ok jak kolega napisał ja bym zbadał niskie ciśnienie w układzie bo to ono odpowiada za otwieranie zaworów hydrauliki podnośnika a steruje je elektryka

Opublikowano

Przyszło mi do głowy iż problem może leżeć po stronie elektrozaworu podnośnika nr 6005001183 lub 6005017737. Po rozgrzaniu oleju po prostu przycina się tłoczek, który powinien chodzić lekko.

post-81345-0-53488800-1453992331.jpg

Opublikowano

Problem z ehr, podczas siewu zaczęła słabo podnosić po przejechaniu dwóch przejazdów przestała podnosić. Odczepiłem zestaw ramiona opadły po czym zaczęła podnosić, ale już nie chciała opuścić. Co może być przyczyna? Wcześniej nic się nie działo 

Opublikowano

mam ten sam problem. udało Ci się znaleźć rozwiązanie?

 

Dnia 28.01.2016 o 15:47, AlaCapone napisał:

Przyszło mi do głowy iż problem może leżeć po stronie elektrozaworu podnośnika nr 6005001183 lub 6005017737. Po rozgrzaniu oleju po prostu przycina się tłoczek, który powinien chodzić lekko.

mam ten sam problem. udało Ci się znaleźć rozwiązanie?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v