Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Kuco90 orientowałeś się ile kosztują nowe DF'y bo mi za 6160 Cshift w wersji P, tuz, miękka oś, szersze ogumienie czyli 540 i 650 bez komputera zaproponował 320 netto i sam nie wiem czy to dużo czy mało.

 

Edytowane przez mrozon07
Opublikowano

nie jescze nic nie pytałem o nówki sądze że będą droższe o 10 do 20 tyś napewno . do zimu odkładam zakup ciągnika wtedy na spokojnie przemysle nowy czy używka

Opublikowano

sory, ale ja w stronę df nawet nie patrzę, o tych nowszych nie słyszałem ani jednej dobrej opinii a jest w okolicy kilka większych po 150km to po kilka dobrych razy na lawetach zabierane były, nikogo nie obrażam, może to jakieś akurat trefne egzemplarze, ale ja ryzykowął nie będe, jak dla mnie to m.in valtra jedna z pewniejszych marek

Opublikowano

Witam wszystkich, jestem nowy na forum.
Czy ktoś ze specjalistów mógłby mi doradzić co kupić NH T5.85 czy MF4707, parametry i ceny przybliżone ciągników. Natomiast co mnie interesuje, awaryjność i co sądzicie o silnikach 3 cylindrowych w MF-ie.
Z góry dzięki za odpowiedź

Opublikowano

Chyba chodzi o TD5.85 . Co prawda specjalistą nie jestem ale sam poszukuję podobnego ciągnika i tak się składa że oglądałem oba. Tydzień temu byłem u Korbanka oglądając właśnie 4708 a wcześniej oglądałem też TD5.85. Nie wiem czy we wszystkich MF-ach z tej serii są dokładane polskie kabiny ale w tym co oglądałem była i powiem szczerze że było dość głośno w NH na pewno ciszej i być może też wygodniej. Ogólnie bardziej podobała mi się jazda, czyli płynna zmiana biegów, działanie rewersu itd w MF-ie. Co do silnika to nie odczuwałem jakiejś dużej różnicy od innych 4-cyl. Pracuje ładnie, jest dość elastyczny a z tego co czytałem potrafi być na prawdę oszczędny i do tego nie posiada DPF-u a jak dla mnie to tylko na plus. No i sam wygląd , MF wg mnie wygląda super, wydaje się taki agresywny ale o tym za dużo nie będę pisał bo to już kwestia gustu. Jeździłem też 5608 i to już w ogóle bajka, cisza, komfort, płynność działania elektr. rewersu no i skrzynia Dyna-4, wszystko sprawia super wrażenie jednak tam już cena około 165 tyś netto więc sporo więcej.

Opublikowano

@Kris94

może i się fajnie jeździ, ale pomyśl o tym czy te 3 cylindry nie będą się grzały przy nie których robotach. mam kolege co oglądał sadownika (nie kojarze modelu ani marki) ale właśnie miał na testach 3 i 4 cylindrowego NH, poprzedni, 3-cylindrowy sie mu grzał a NH-4-cylindrowy nie mial problemu z robotą, także nie patrz tylko na oszczędność

Opublikowano

Bez przesady, silniki 3-cylindrowe były wykorzystywane już od dawna i jeżeli tylko nie były jakoś źle przemyślane to nie było z nimi problemów. Tym bardziej nie bałbym się silników SISU które uchodzą za bardzo dobre, wystarczy zobaczyć że z takiego silnika wyciągane jest nawet po 120KM a i nawet tak wyżyłowane dają radę tym bardziej z wersjami 75-85KM nie powinno być problemów. Myślę że takie marki jak Valtra, Fendt czy Massey na pewno zmieniłyby gamę silnikową jeżeli okazałoby się że dane silniki są jakoś bardziej usterkowe czy po prostu nieudane więc też nie patrz na to że silniki 3-cyl są kiepskie a 4-cyl super i "nie mają problemów z robotą", na pewno znajdzie się wiele silników 4-cyl które będą radzić sobie dużo gorzej od tej klasy silnika 3-cyl, nie uogólniajmy tak wszystkiego.

Opublikowano

Tak,tak. Zawsze lepiej mieć więcej cylindrów niż mniej. 6cylindrow w ciężkiej robocie spali mniej niż 4 cylindry w tej samej pracy w ciągnikach o porównywalnej mocy. A tym 5608 jeździłem na testach to dla mnie był słaby na maxa jeśli chodzi właśnie o silnik bo mała zmiana warunków na polu i juz zdychał, a jeździłem tez 5610 i 5611 to juz zupełnie inna praca a wielkiej różnicy w koniach tam nie ma.

Opublikowano

Jestem ciekaw jaka jest różnica w wadze przodu, może do opryskiwacza ciaganego by był lepszy 3 cylindrowy bo oszczedniejszy i zwrotniejszy. Ale jeśli bym przypią rozsiewacz nawozu i wsypał 2 tony nawozu to by mogła być różnica między 3 a 4 cylindrami.

Opublikowano

Nie było napisane do czego będzie wykorzystywany ciągnik. Jeżeli opryskiwacz, rozsiewacz praca z turem czy inne pomocnicze to ja nie bałbym się tego 3-cyl silnika ale jeśli jako główny do orki czy uprawy to zgodzę się że 4-cyl powinien być lepszy bo jednak mniej będzie się męczył w takich pracach ale co możemy doradzać jak praktycznie nic nie wiadomo, były tylko podane 2 modele i doradzaj który lepszy.

 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez paweł199413
      Stoję przed wyborem przyczepy jednoosiowej coś w okolicy 4t. Co polecacie. Moze ktoś z was ma coś w miarę na sprzedaż 
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez ursus914mirokk
      Witam chce kupić rozrzutnik obornika SIPMA RO 800 Zefir lub PRONAR NV161/2  czy ktoś posiada taki rozrzutnik jaki podałem lub ma tej firmy?? jake sa wady i zalety ? na co zwrucic uwage 
    • Przez yacenty
      Witam!
      prosze w miare mozliwosci o rozne cenniki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v