Skocz do zawartości

Maszt na tył ciągnika- przelew w siłowniku


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich użytkowników :)

Zakupiłem maszt od wózka widłowego i jestem na etapie przerabiania go pod ciągnik.

 

 

 

1.jpg

 

http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/maszt/6680749/1- większe zdjęcie

 

Chodzi o czarny maszt ze zdjęcia który posiada dwa siłowniki z przelewem u góry zaznaczonym na czerwono.
Pytanie jest takie, czy można zaślepić otwory od tego przelewu w siłownikach? Ponieważ przym górnym położeniu siłownika przez przelewy wydostaje się olej pod ciśnieniem, a praca była by uciążliwa gdyby ciągle trzeba było uważać aby za wysoko nie podnieść...
Czy lepszym rozwiązaniem będzie zamontowanie na prowadnicy ogranicznika aby maszt rozsuwał się poniżej poziomu przelewu? (nie ukrywam, że łatwiejszym rozwiązaniem było by wkręcić korki w przelewie :D )
 

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam! ;)

Edytowane przez szymek7211
Opublikowano

po zaślepieniu siłownik nie będzie działał ( im więcej oleju się zbierze, tym mniej będzie wysuwał się tłok)

lepiej podłączyć przewód przelewowy do ciągnika lub wymienić uszczelniacze

Opublikowano

Czyli najrozsądniej było by przelew wpiąć w sekcję nieużywaną do podnoszenia wideł, bo gdy podepniemy pod tą samą sekcję to siłownik zacznie pracować jak dwustronnego działania?

Kolejne wyjście to zrobienie oddzielnego gniazda na powrót w ciągniku z pominięciem rozdzielacza?

Opublikowano

Witam.
Maszt udało się naprawić, przelew jest awaryjny w razie nieszczelności siłownika a ja początkowo myślałem, że jest to krańcowy ponieważ dopiero w górnym położeniu wyrzucało olej.
Przyczyną wyrzucania oleju były pęknięte uszczelnienia na obydwóch siłownikach. Koszt naprawy to 10 zł.
Dziękuję za wcześniejsze odpowiedzi i pozdrawiam ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hos
      Witam wszystkich serdecznie.
      Poszukuje instrukcji obsługi Trolla T-274. Może ktoś takową posiada, może nawet w wersji elektronicznej 🤪?
      Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez Vril
      Mam pytanie do Was -kupiłem sobie "niby" wyremontowany cyklop -brałem w ciemno bo był tani.
      Niby gość go wymalował ,dał nowe węże ,"niby" założył regenerowaną pompe oraz rozdzielacze .
      Problem polega na tym że niby jest olej wszystko działa tylko jak ma coś powiedzmy 500 kg podnieść
      to ani drgnie do góry -nie mam pojęcia co to ma być -może ta pompa nie jest do końca zregenerowana
      Proszę doradźcie coś
    • Przez adamek1942
      Witam czy jest możliwość wywalenia tej obrotnicy i połączenie tych wszystkich przewodów węzami ???
    • Przez piotreksz231
      Witam mam takie pytanie, otóż wymieniam uszczelniacze w obu siłownikach obrotu w cyklopie t 214 i zastanawia mnie czy po złożeniu siłowników i zamontowaniu na miejsce trzeba je jakoś odpowietrzać, chodzi mi głównie o to połączenie z tyłu które łączy oba siłowniki stalową rurką jeden z drugim, bo tak na mój rozum to nie ma tam się skąd wziąć olej bo nie ma połączenia z rozdzielaczami.
       
      Dziękuje z góry za odpowiedź.
    • Przez Bonex157
      Pacjent cyklop t214
      Uruchamiany w obecnej temperaturze cyklop dosłownie nie podnosi nawet na obrotach, obrót i łapy płynnie działają. Dopiero po 5-10 min zaczyna działać sekcja od ramion po wciśnięciu równoczesnie obrotu i podnoszenia siłownik się wysuwa, bez obrotu muł. Dzielnik strumienia uszczelniony został. Zazwyczaj pracował latem więc nie było problemu. 
      Poszukuję ramienia chwytaka do cyklopa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v