Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Chciałbym poznać opinię o rozrusznikach szybkoobrotowych dostępnych do Renault. W 75.14 padł rozrusznik, akumulator jest sprawny lecz przy mrozach nie potrafi nawet przekręcić. Po regeneracji rok temu sytuacja ponowiła się.

Zastanawiam się czy receptą na to nie jest kupno rozrusznika szybkoobrotowego. Co o tym sądzicie? 
Mam kilka typów.

http://allegro.pl/rozrusznik-renault-mwm-fendt-4-cyl-lub-6-cyl-zam-i5899246183.html

http://allegro.pl/nowy-rozrusznik-deutz-fl912-fl913-bf913-j-typ-i5612590603.html

 

http://allegro.pl/rozrusznik-z-reduktorem-renault-fendt-farmer-2l-gw-i5236493137.html

Jak one się sprawują, jak z niezawodnością? 

Edytowane przez Kuba1212
Opublikowano (edytowane)

Jeśli jesteś pewien ze to wina rozrusznika a nie np kabli czy aku to taki rozrusznik jest dobrym rozwiązaniem, lecz za te pieniądze nic dobrego nie dostaniesz ja tam kiedyś do deutza kupiłem cos za 400zł nawet nazwy producenta nie było, podobno Włoski, na początku fajnie kręcił ale po roku zaczeło coś zgrzytać podczas kręcenia fakt że wtedy dużo odpalałem zimą ale to nie powód by się po roku rozleciał, jak już chcesz coś dobrego to lepiej dołożyć parę groszy i mieć pewnośc że sprzęt odpali

Edytowane przez farmervip
Opublikowano

Mam szybkoobrotowy 2,5 lat , i jestem zadowolony ( producent Iskra) . Silnik jest w dobrym stanie , krótko kręci i dlatego jest ok. Polecam tego gościa z pierwszej linki

Opublikowano

Kable i aku wyeliminowane, jakby rozrusznik był za słaby, uderzenie prądu jest duże że aż zaczyna się kopcić z połączeń. A ma ktoś może taki rozrusznik u siebie? Lub może jakiś polecić?

Opublikowano

Ja bym sobie na Twoim miejscu zrezygnował z kupna tych rozruszników bo to badziewie działa do końca gwarancji i koniec z ich żywotnością. Moja propozycja to tak oddaj stary rozrusznik do regeneracji do dobrego warsztatu i niech go złoży na oryginalnych częściach które można zdobyć bez problemu i będzie Ci służył na lata a koszt regeneracji nie przewyższy na pewno nowego rozrusznika który jak wspomniałem nic nie jest wart. 

Opublikowano

Renault85-15TX

 

Problem w tym że już 2 regeneracje w ciągu 2 lat w nim były przeprowadzane, i tydzień jest dobrze, potem już się robią problemy. Raczej jest w nim już jakaś wada.

Dlatego chcę wymienić, a czytałem i słyszałem iż na tym szybkoobrotowym lepiej pali, więc się nad nim zastanawiam. 

 

Opublikowano

Kup czeski szybkoobrotowy , tylko musisz pamiętać żeby długo nie kręcił bo obudowa rozgrzeje się tak że zmieni kolor na fioletowy przestanie obracać silnikiem i będziesz narzekać że ten typ rozrusznika to lipa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v