Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mamy zamiar razem z tatą kupić ciągnik do plantacji truskawek i malin. Co myślicie na temat tych dwóch traktorów? Najbardziej interesuje mnie awaryjność i spalanie.

Opublikowano

Szwagier ma plantacje tytoniu i od 2 sezonów ma Kioti rx 6020 i bardzo se go chwali zrobił prawie 800 mtg. Co do Ursusa diler Ursusa kręcił nosem i go doradzał jak szwagier nim się interesował. A z kubotą nie miałem nigdy doczynienia

Opublikowano

Najlepiej jedź do dealerów i porównaj sobie, bo opinii za dużo o nich mieć nie będziesz raczej.

Opublikowano

kubota niewiele pewnie droższa ale w częściach to astronomia a polskiego ursusa naprawisz zawsze i dużo taniej ja mam kubote z common rail tylko 108 KM to wtryski kosztują 2000 netto sztuka to za jednego wtryskiwacza do ursusa pewnie kupisz cału ukł paliwa, ja mam sąsiada co kilka lat temu kupił ursusa 50KM z chinskim silnikiem, maszynka śmiga u niego bez problemów ja kuboty juz nie kupie teraz planuje zakup ursusa 82KM 

Opublikowano

Myślę że porównywanie cen wtryskiwaczy do CR i zwykłej pompy jest trochę nie na miejscu, będą one kilka-kilkanaście razy droższe.

Co do modelu KUBOTA L5040 proponuję podpytać użytkowników, a chyba jest ich trochę skoro w 2014 roku był to najchętniej kupowany ciągnik w Polsce :)

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/10-najczesciej-wybieranych-ciagnikow-rolniczych-w-2014-roku,54992.html

Opublikowano

2000 h, jak narazie serwis wymienił 1 na gwarancji (podobno padł uk. elektryczny a na wstepie kłucili się że wina paliwa) a teraz już składam kase na pozostałe 3 bo podobno paliwo jest zlej jakości tylko wszystkie inne dislena podwórku nie mają problemu spalając to samo paliwo, a serwis kuboty to najwieksze naciagacze jakie znam, tak że sie zastanów, a jeszcze dodam że kolega kupił fermeka, padła pompa paliwa serwis też sie wyparł i musiał kase wyłożyć ( coś około 20 tysi) tak że ja- zero CR - może dobre ale napewno nie w kubocie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v