Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, podczas dluzszego postoju w warunkach zimowych, zetor ma problem z odpaleniem , akumulatory sprawne, po odpaleniu strasznie kopci , trzeba go dlugo krecic na rozruszniku, czym to jest spowodowane? 

Opublikowano

Witam, podczas dluzszego postoju w warunkach zimowych, zetor ma problem z odpaleniem , akumulatory sprawne, po odpaleniu strasznie kopci , trzeba go dlugo krecic na rozruszniku, czym to jest spowodowane? 

 

To też zależy od tego co kolega rozumie poprzez "warunki zimowe", mróz -20 czy koło 0 stopni, bo wiadomo, że jak ciągnik stoi na mrozie x dni to od razu nie zapali jak przy +20 stopniach ....

 

Jest też opcja, że najzwyczajniej w świecie paliwo sie gdzieś cofa z powodu nieszczelności ....

Opublikowano (edytowane)

jak kopci to paliwo dochodzi . Jak masz w nim  świece żarowe to zacznij od sprawdzenia czy prąd jest podawany przez sterownik i czy dochodzi do każdej ze świec . Jak dochodzi to sprawdź czy nie są spalone .  Jak mają swoje lata (choć działają ) to i tak wymień cały komplet -nowe szybciej się nagrzewają .

Głowice i wtryski zostaw na koniec  ,albo i wcale nie ruszaj szczególnie głowicy

Obejrzyj to :https://www.youtube.com/watch?v=VOPFrzB3d9A

Edytowane przez DarekD
Opublikowano

Witam, miałem podobny problem ze swoim zetorkiem proxima 8441 też kopcił przy zapalaniu poniżej 0.Problem szybko się rozwiązał wszystkie 4 świece żarowe były spalone , troche mi zeszło z wymianą bo trzeba wymontować cały tłumnik łącznie z tą bańką pod maską bo nie ma dojścia do świecy.Paliłem zetorka w te mrozy(u nas było -20 przy gruncie) dosłownie 2 obroty wału.Koszt świec z iskry to 100 zeta.

Opublikowano

Strzelam że na klucz 24 . i będzie tylko jeden taki rozmiar raczej po środku skrzyni. I jeszcze spust przy zwolnicach. To są tylko moje podejrzenia. Faktycznie może być całkowicie inaczej

Opublikowano (edytowane)

Panowie potrzebna pomoc.
W zetorze forterra 11641 szukałem dziś przyczyny problemów z odpalaniem i okazało się, że świeca nie grzeje. W przekaźniku 2 nóżki były całkowicie skorodowane i zostały we wtyczce przy wyciąganiu.
Tak to wygląda.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/2a8a4aba74195ec2
Dostanę cos takiego w sklepie z elektroniką do pojazdów, może jakiś popularniejszy odpowiednik?
Bo tego magnetona nigdzie w necie nie można znaleźć.

Edytowane przez tompil
Opublikowano

Ja mam silnik same 1000.6W i tu jest tylko jedna świeca żarowa w kolektorze dolotowym powietrza.

W poniedziałek pojadę do motoryzacyjnego i może się coś dobierze.

Jeszcze jedna sprawa, w przyszłym tygodniu wezmę się pewnie za rozjeżdżanie zetorka, bo sprzęgło się ślizga przy ruszaniu z 1 szosowej.

Wiem, że lepiej założyć zwykłą płócienną tarcze, ale z tego co patrzyłem na allegro zwykłe tarcze też są z tłumikami i bez, czy te z tłumikami to też są Lukasa, czy jakieś podróbki?

Opublikowano

Więc z doborem nie powinno być problemu. Na 20A bez problemu wystarczy. A jak ci się nie chce jechać. I zrobić trochę prowizorycznie. To możesz wyjąć obudowę przekaźnika aby dostać się do bebechów i połączyć w środku kabelek. Ale lepiej wymienić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v