Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam już jakiś czas zetorek dymi na niebiesko czy to zimny czy jak chwile pochodzi próbowaliśmy przestawiać pompe na znakach raz lepeij raz gorzej. nawet jak sie mu doda cały gaz to nie zadymi na czarno jak powinien tylko na biało niebiesko lecz z większością niebieskiego .Nie bierze ani wody ani oleju. Pompa paliwowa regenerowana rok temu ale nadal jest jak było. Wczoraj przy wymianie uszczelki pod głowicą zauważyłem że w kanale ssącym jest odrobinka oleju czy to może mieć jakiś powód dlaczego dymi? Luz na turbinie jest nie taki mały ale nie zeby ocierała o obudowę. 

Opublikowano

A nie wiecie w którą strone sie przyśpiesza a w którą sie opóźnia zapłon jak jest do silnika to jest przyśpieszony czy opóźniony? i na odwrót

Opublikowano

@up mi też się tak wydaje .i jesli faktycznie nie bierze oleju to obstawiam za wczesny zapłon. , ew.za duże ciśnienie na wtryskach ustawione .ale raczej zapłon.

Opublikowano

Jest tak dzisiaj jechałem po słome i nie mógł sie uciągnąc po drodze gdzie przed remontem było ok a jeszcze co to ma dziwny dźwięk taki stuk jak sie mu dodaje gazu czy to w 1 czy w 2 strone luz na zaworach to 0,3. Została wymieniona tylko uszczelka pod głowicą.

Opublikowano

Grubość to 1,5mm no nie brał bo od wymiany do wymiany 200mtg sie nie dolewa ani kropelki a po bagnecie nie widać żeby uciekał musze jeszze turbo wymienić bo w ssącym sie go zbiera

Opublikowano

A więc tak już doszedłem co było przyczyną. Sprawdzam olej w silniku a na bagnecie mieszanka oleju z ropą. Potrafiła sie ustać i było tej ropy tak ok 2cm na bagnecie. Usterka- wypadnięty popychacz z szklanki i zawór nie działał. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Snuff
      Witam szukam najlepiej wszystkich momentów dokręcania w silniku Zetora 8011  ponieważ kupiłem nowy wał i robię mały remont dołu bo ciśnienie wynosiło zero
      pytanie jeszcze wał podpisany Ursus c-385 pasuje do Zetora 8011 tak? Pytam dla pewności bo słyszałem że momenty dokręcania w zetorze są troszeczkę inne niż w ursusie i ciekawi mnie dlaczego

    • Przez Dzigit189
      Witam .
      Takie pytanie mam. Czy w zetorach 8011 i pochodnych montowane były wały korbowego z ciężarkami ?
      Mam okazję kupić taki nominalny ale nigdy się z czymś takim nie spotkałem jak dotąd akurat w tych traktorach 
    • Przez Kmiecio
      Witam.
       
      Mam taki oto problem. W moim Zetorze jeżeli rozgrzeje się olej w skrzyni biegów przy ciężkiej pracy zaczyna "gwizdać" i zaczyna się świecić jakaś kontrolka. Napęd ciągnie, myślę że ta kontrolka jest od wzmacniacza momentu bo jest podłączona pod jakiś czujnik w skrzyni biegów. Co może oznaczać to "gwizdanie"?? Czy winą może być mikropompka?
       
      Proszę o jakieś porady. Może ktoś miał do czynienia z taką sytuacją lub wie dlaczego tak się dzieje??
    • Przez bubel500
      Witam.Przy wymianie uszczelki pod głowicą w Zetorze 8045 zauważyłem, że są zablokowane trzy otwory (kanały wodne) przez uszczelkę, chociaż wszystkie kanały pasują ze sobą między głowicą a blokiem. Dlaczego tak jest?
    • Przez ursusikc330m
      Witam,mam pytanie czy ma ktoś namiary na jakiś sklep z częściami do silnika Zetora 18345?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v