Skocz do zawartości
garos

16145 dymi na niebiesko

Polecane posty

garos    2

Witam już jakiś czas zetorek dymi na niebiesko czy to zimny czy jak chwile pochodzi próbowaliśmy przestawiać pompe na znakach raz lepeij raz gorzej. nawet jak sie mu doda cały gaz to nie zadymi na czarno jak powinien tylko na biało niebiesko lecz z większością niebieskiego .Nie bierze ani wody ani oleju. Pompa paliwowa regenerowana rok temu ale nadal jest jak było. Wczoraj przy wymianie uszczelki pod głowicą zauważyłem że w kanale ssącym jest odrobinka oleju czy to może mieć jakiś powód dlaczego dymi? Luz na turbinie jest nie taki mały ale nie zeby ocierała o obudowę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Pierwsza rzecz ustaw prawidłowy kąt wtrysku.

Druga oddaj turbinę do regeneracji.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

garos    2

A nie wiecie w którą strone sie przyśpiesza a w którą sie opóźnia zapłon jak jest do silnika to jest przyśpieszony czy opóźniony? i na odwrót

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

do silnika przyśpieszony ,od silnika opóźnhony

 

to w c-360 , w tym silniku jest odwrotnie jak napisałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    674

@up mi też się tak wydaje .i jesli faktycznie nie bierze oleju to obstawiam za wczesny zapłon. , ew.za duże ciśnienie na wtryskach ustawione .ale raczej zapłon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garos    2

Jest tak dzisiaj jechałem po słome i nie mógł sie uciągnąc po drodze gdzie przed remontem było ok a jeszcze co to ma dziwny dźwięk taki stuk jak sie mu dodaje gazu czy to w 1 czy w 2 strone luz na zaworach to 0,3. Została wymieniona tylko uszczelka pod głowicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    674

a jaka grubość uszczelki pod głowicę jest teraz. ? po za tym masz pewność ze oleju nie bierze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garos    2

Grubość to 1,5mm no nie brał bo od wymiany do wymiany 200mtg sie nie dolewa ani kropelki a po bagnecie nie widać żeby uciekał musze jeszze turbo wymienić bo w ssącym sie go zbiera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garos    2

A więc tak już doszedłem co było przyczyną. Sprawdzam olej w silniku a na bagnecie mieszanka oleju z ropą. Potrafiła sie ustać i było tej ropy tak ok 2cm na bagnecie. Usterka- wypadnięty popychacz z szklanki i zawór nie działał. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Arek
      Przymierzam się do remontu silnika w 12145. Jakiej firmy zestaw naprawczy (tuleje+tłoki) polecacie ?
      Na allegro znalazłem:
      Granit - 99zł
      THM - 150zł
      MAHLE - 205zł
      Wiadomo, że nie chcę wydać majątku ale ma być zrobione porządnie. Jestem ciekaw czy te z granitu czy to jakaś chińszczyzna i nie warto sobie tym głowy zawracać ?
    • Przez MariuszGontarek
      Panowie, może ktoś podpowie. W sobotę zetor 7011 palil od strzała kilkanaście razy palony i gaszony (żniwa) a kolejnego dnia, po wcisnieciu startera bloga cisza i tylko przygasające kontrolki oleju i akumulatora. Zupelnie żadnego dźwięku, na "krótko" odpalil od razu. Czy ktoś ma pomysł co mogło nawalic? Ktoś miał podobnie?  
    • Przez Juziak
      Witam Panowie może pomożecie wycieka olej z silnika przez sprzęgło dwoma otworami na dole korpusu co może byc ? Czyżby symeryng poszedł na walku ?
    • Przez damiex90
      Tak więc jak w temacie w ciągniku zetor 7211 coś mi stuka, ale tylko i wyłącznie wtedy gdy silnik przez dłuższy czas jest obciążony dajmy na to w orce, talerzówka, ciężki transport. Jeśli podczas wystąpienia zmniejszymy obroty albo się zatrzymamy to objaw ustaje na jakiś czas. Co może być przyczyną? Co to może być?  Jaki może być kosztorys? 
    • Przez andrew176
      Witam Panowie
      Mam problem z ciśnieniem w zetorze 8045
      Silnik po kapitalnym remoncie:
      tuleje, tłoki, wał po szlifie, głowica
      Problem  jest taki że po zapaleniu ciągnika a jest to docieranie ciśnienie jest na poziomie 3,5 po jakimś czasie spada do 1.
      Gdzie szukać przyczyny??
      Dodam że pompa oleju nowa, a filtr mam starego typu, tzw bąk. Gdzieś czytałem, chyba nawet na naszym forum że zmiana filtra na nowego typu czyli podwójny podnosi ciśnienie o 1 atm, ale to raczej tylko sposób na zwiększenie a nie eliminacja problemu.
      Jest też możliwość że wytarty wałek rozrządu, bo ciągnik dostał przez ostatnie lata w "d*pę" a olej już parę lat nie wymieniany.
      Dodam że filtr zakładałem do drugiego ciągnika i w nim jest ok, chyba że ośka w podstawie wytarta ale to sprawdzę suwmiarką.
      Proszę o jakieś rady.
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.