Skocz do zawartości
garos

16145 dymi na niebiesko

Polecane posty

garos    2

Witam już jakiś czas zetorek dymi na niebiesko czy to zimny czy jak chwile pochodzi próbowaliśmy przestawiać pompe na znakach raz lepeij raz gorzej. nawet jak sie mu doda cały gaz to nie zadymi na czarno jak powinien tylko na biało niebiesko lecz z większością niebieskiego .Nie bierze ani wody ani oleju. Pompa paliwowa regenerowana rok temu ale nadal jest jak było. Wczoraj przy wymianie uszczelki pod głowicą zauważyłem że w kanale ssącym jest odrobinka oleju czy to może mieć jakiś powód dlaczego dymi? Luz na turbinie jest nie taki mały ale nie zeby ocierała o obudowę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

garos    2

A nie wiecie w którą strone sie przyśpiesza a w którą sie opóźnia zapłon jak jest do silnika to jest przyśpieszony czy opóźniony? i na odwrót

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

do silnika przyśpieszony ,od silnika opóźnhony

 

to w c-360 , w tym silniku jest odwrotnie jak napisałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    394

@up mi też się tak wydaje .i jesli faktycznie nie bierze oleju to obstawiam za wczesny zapłon. , ew.za duże ciśnienie na wtryskach ustawione .ale raczej zapłon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garos    2

Jest tak dzisiaj jechałem po słome i nie mógł sie uciągnąc po drodze gdzie przed remontem było ok a jeszcze co to ma dziwny dźwięk taki stuk jak sie mu dodaje gazu czy to w 1 czy w 2 strone luz na zaworach to 0,3. Została wymieniona tylko uszczelka pod głowicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    394

a jaka grubość uszczelki pod głowicę jest teraz. ? po za tym masz pewność ze oleju nie bierze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garos    2

Grubość to 1,5mm no nie brał bo od wymiany do wymiany 200mtg sie nie dolewa ani kropelki a po bagnecie nie widać żeby uciekał musze jeszze turbo wymienić bo w ssącym sie go zbiera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garos    2

A więc tak już doszedłem co było przyczyną. Sprawdzam olej w silniku a na bagnecie mieszanka oleju z ropą. Potrafiła sie ustać i było tej ropy tak ok 2cm na bagnecie. Usterka- wypadnięty popychacz z szklanki i zawór nie działał. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×