niko8

cielaki

Polecane posty

niko8    0

poszukuję dobrych cieląt waga tak 100 kg. ncb ma może ktoś jakieś namiary bo ostatnio jak kupiłem 10 szt od handlarza to mi jakiegoś wirusa przywiózł i mi się parę przekręciło jestem z wlkp pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

w ramach ostrzeżenia nie kupujcie z firmy Eko natura. naszprycowane lekami, potem padają. Miałem kontrole z powiatu i przy okazji mówili aby nie kupować od nich bo jeżdżą i gospodarze żalą się że mają z nimi same problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5714mf255    31

niestety potwierdzam wieczorem wszystko ok a rano sztywny kupiłem 20 listopada 9 do dziś zostało 5 mam nadzieję że już tak zostanie
najlepiej szukać od rolnika a eko naturę omijać szerokim łukiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adizetor    37

O skurwesyn, dobrze że nie wziąłem. Byli u mnie i odjechali z kwitkiem bo same maluchy przywieźli, a mówiłem że większe chce to powiedzieli, że coś będzie... Jeszcze bez paszportów przyjechali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Cwaniactwo. Omijajcie pośrednika Barnacha chyba Nowy Sącz. Oszust. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt3009ls    1

Witam kupilem nie dawno 5 byczkow rasy simental z Bychawy woj. Lubelskie na paszporcie bylo "Eko-Natura" Sp. z O.o. Moszczenica Niżna 9a 33-340 Stary Sącz  dzwoniac do handlarza mialy miec od 80kg do 100kg i cena od 1400zł do 1700zł. Przyjechalismy a tam cieleta dopiero od cycka z 60 kg i jaki bys nie wybral to 1500zł a jak delikatnie wiekszy moze 70kg to 1700zł kupilismy 5 sztuk, na drugi dzien nam przywiozl cieleta byly glodne niewiem czy wogole cos ich poiły. wstaje rano jeden nie chce wstac a drogi ma biegunke wezwalem lekarza wydalem na leki 600zł jeden zapalenie pluc asz charchotal po 4 dniach dwa martwe dzwonilem do sprzedawcy co kupilismy ze cieleta byly chore i co zamierza zrobic z tym do zaczol krzyczec ze niby po tygodniu dzownimy jak cielaki zdechly...itp chcielismy sie dogadac i zeby chociaz jednego dal wzamian to nie ma takiej opcji rozlaczyl sie i koniec rozmowy do tego niewiem co jeszcze moze byc zreszta nastepny zaczyna miec to samo. Facet co zabral cieleta do utylizacji powiedzial ze nie jedna juz tak osobe oszukal  . NIE POLECAM OSZUST uwazajcie na niego oglasza sie na olx z cielakami jako Radom,Bychawa itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RafaKdziela    395

fendt3009ls

Kolego u mnie też się ogłasza na Bydgoszczy .Na zdjęciach widać ,że te cielaki ledwo stoją na własnych nogach .Czy one aby nie są z Rumuni ,czy ze wschodu przywiezione ?

ja polecam Rogo-Farm bo ma zdrowe i ładne cielaki

 

Kolego możesz coś więcej napisać ,jakie można kupić sztuki i po ile cena brutto ?


I love salsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt3009ls    1

RafaKdziela

Mozliwe ze i u ciebie sie oglasza bo on oglasza sie w roznych miejscowosciach i cieleta sa z Rumuni, Niemiec, i Austrii i on kupuje z "Eko-Natura" Sp. z O.o. Moszczenica Niżna 9a 33-340 Stary Sącz a potem na kupi ich i sprzedaje po kolosalnej cenie. Dzwonilem do Eko natury wlasciciela i jak powiedzialem im ile dalem za ciele to sie smial bo powiedzial ze nawet ten co ich sprowadza tyle nie zarabia na nich. U eko natury kupisz takie ciele za 1200zł max a u tego handlarza z Bychawy to ci powie za takie ciele 1500zł lub 1700zł,  a co lepsze jak zadzwonisz to ci powie ze cieleta ma ładne 80-100kg a jak przyjedziesz na miejsce to cieleta od cycka moze z 50-60kg i jakie bys nie wybral to 1500 a jak delikatnie wieksze moze z 65kg to 1700zł. A dzwoniac to ci powie cieleta od 1300zł do 1700zł tylko ze te po 1300zł nie istnieja Oszust i kret.Mialem z nim do czynienia wiec wiem jaki jest.

Edytowano przez fendt3009ls

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RafaKdziela    395

Wczoraj przejechałem się po okolicy  z ogłoszeń oglądałem cielaki .To po za jednym przypadkiem ,gdzie już były sprzedane to cała reszta porażka .

Pośrednik za hf 100 kg wołał 1450zł .Włosy miały dłuższe niż ja ;)  wiek tych zwierzątek 4 miesiące i waga 100 kg mówi sama za siebie .


I love salsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaska    8

ludzie inwestujcie w stado podstawowe bo inaczej wciaz bedzie sie takie narzekanie slyszec. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SAMIK    3

Panowie mam 26 sztuk z Eko Natury nie miałem z cieletami problemów, odrazu  szczepienie przywiezli mi w pierwsze mrozy około 24 listopada. Nie mam zamiaru Ich bronić cielęta miały być pierwsza klasa,ale tak nie ma.@fendt300ls

 Kolęś z "Śiórdawy" to ich cieć,który to badziewie rozprowadza i ma od nich samochód nawet czy wiesz po ile takie cielęta są na Słowacji w "PGR-ach, mi powiedział ze ma sztuki powyżej 100 kilo po 1700 wzwyż, jak przyjechałem 4 na krzyż były ledwo zyjącepo 60 kilo, u mnie PIW sciga takich chamów.

Edytowano przez SAMIK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt3009ls    1

Panowie mam 26 sztuk z Eko Natury nie miałem z cieletami problemów, odrazu  szczepienie przywiezli mi w pierwsze mrozy około 24 listopada. Nie mam zamiaru Ich bronić cielęta miały być pierwsza klasa,ale tak nie ma.@fendt300ls

 Kolęś z "Śiórdawy" to ich cieć,który to badziewie rozprowadza i ma od nich samochód nawet czy wiesz po ile takie cielęta są na Słowacji w "PGR-ach, mi powiedział ze ma sztuki powyżej 100 kilo po 1700 wzwyż, jak przyjechałem 4 na krzyż były ledwo zyjącepo 60 kilo, u mnie PIW sciga takich chamów.

 

a to kupiles od razu 26sztuk? w jakiej wadze i po ile? i z Starego Sacza? Bo ja kupywalem 5 sztuk z bychawy na paszportach bylo Eko Natura i 2 mi padlo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LUBCZYK    0

<p>

Witam kupilem nie dawno 5 byczkow rasy simental z Bychawy woj. Lubelskie na paszporcie bylo "Eko-Natura" Sp. z O.o. Moszczenica Niżna 9a 33-340 Stary Sącz dzwoniac do handlarza mialy miec od 80kg do 100kg i cena od 1400zł do 1700zł. Przyjechalismy a tam cieleta dopiero od cycka z 60 kg i jaki bys nie wybral to 1500zł a jak delikatnie wiekszy moze 70kg to 1700zł kupilismy 5 sztuk, na drugi dzien nam przywiozl cieleta byly glodne niewiem czy wogole cos ich poiły. wstaje rano jeden nie chce wstac a drogi ma biegunke wezwalem lekarza wydalem na leki 600zł jeden zapalenie pluc asz charchotal po 4 dniach dwa martwe dzwonilem do sprzedawcy co kupilismy ze cieleta byly chore i co zamierza zrobic z tym do zaczol krzyczec ze niby po tygodniu dzownimy jak cielaki zdechly...itp chcielismy sie dogadac i zeby chociaz jednego dal wzamian to nie ma takiej opcji rozlaczyl sie i koniec rozmowy do tego niewiem co jeszcze moze byc zreszta nastepny zaczyna miec to samo. Facet co zabral cieleta do utylizacji powiedzial ze nie jedna juz tak osobe oszukal . NIE POLECAM OSZUST uwazajcie na niego oglasza sie na olx z cielakami jako Radom,Bychawa itd.

</p>
<p> </p>
<p>Ogłasza się różnie w łódzkim Rawa,Moszczenica,Piotrków itp popieram przedmówce uwaga na krętacza,miałem do czynienia a chociaż te jego cielaki mają cokolwiek wspólnego z mięsnymi czy wciska hf za mięsne bo trudno stwierdzić na oko jak widziałem na aucie  i chude bardzo wcale ich chyba nie karmi.</p> Edytowano przez LUBCZYK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SAMIK    3

Sorki ale wczoraj byłem po wpływem i żle napisałem za co przepraszam, cielaki mam od Dobka, waga rózna najmniejszy miał 95-115. U mnie w okolicy ludzie  pokupili z Bychawy i też im zdychały, cielaki były głównie ze Słowacji.

Edytowano przez SAMIK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt3009ls    1

Jest mozliwosc odzyskania pieniedzy za te cieleta ktore padły? lub zeby chociaz dal wzamian jednego bo dwa mi padly? mozecie mi jakos doradzic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RafaKdziela    395

Może i tak .Masz spisaną umowę kupna sprzedaży ?. Po jakim czasie Tobie padły te zwierzęta od zakupu ?.


I love salsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Azor07    299

Powinno się karać takich handlarzy

Edytowano przez Azor07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt3009ls    1

Może i tak .Masz spisaną umowę kupna sprzedaży ?. Po jakim czasie Tobie padły te zwierzęta od zakupu ?.

Nie mam wlasnie umowy jedynie co to tylko paszporty.  cieleta padly po 4 dniach, zeby nie kroplowka i antybiotyki to padly by jeszcze wczesniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RafaKdziela    395

bez umowy to na moje nie masz szans na odzyskanie kasy .Sprawę możesz zgłosić na policję ,że Cię oszukał koleś .


I love salsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
donweter1989    487

A oni stwierdzą, że ich to nie obchodzi i ma sam założyć sprawę. Z racji tego, że nie ma dowodów oszustwa nic nie zrobi. Jedynie może mu inspekcje weterynaryjną podesłać w ramach częściowego rewanżu. O odzyskaniu kasy można zapomnieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RafaKdziela    395

Tak wiele się nie da zrobić .Ale ja bym nie kupił na słowo cielaków bez umowy .Praktycznie kolega nie ma żadnego dokumentu na potwierdzenie od kogo kupił .


I love salsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    4

Brał ktoś w tym roku cielaki z eko-natury ?

 

Brał ktoś w tym roku cielaki z eko-natury  z Moszczenica Niżna ?

Edytowano przez pawelus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez the1mati1
      Dowiedziałem się dzisiaj że gdzieś w woj. podlaskim niedaleko Białegostoku odbywa się sprzedaż i skup cielaków. Jakaś firma skupuje cielaki od rolników w piątki. Można też kupić cielaki. Można coś wybrać nawet z 800 sztuk. Wie ktoś gdzie to dokładnie jest, jakieś namiary na tą firmę, na jakiej zasadzie się to odbywa, jakie tam są ceny? Jestem z woj łódzkiego i chętnie bym się tam wybrał aby kupić jakieś cielaki. Proszę o jakieś informacje jeśli ktoś coś wie.
    • Przez rolnikzlubelskiego
      witam
      Kupię byczki 1-2 tyg do dalszego chowu bezpośrednio od gospodarza.
      rasa: MM NCB (za HF dziękuję)
      cena: do uzgodnienia
      odbiór :w moim zakresie
      lokalizacja: powiat łukowski, 50 km od Łukowa
      kontakt: PW
    • Przez matingus
      Nowy Rok nowe ceny cieląt.
      Dziś kupiony byczek MM 950zł...
    • Przez adrian123473
      Witam jakie polecacie firmy sprzedające byczki mięsne na terenie województw Mazowieckie Podlaskie Warmińsko-mazurskie .
    • Przez simii89
      Czy opłacalne jest kupno takich byczków do dalszego opasania?
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj