Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
robertwit    0

Nabyłem Same Taurus 60 w wersji EXPORT. Mój problem polega na tym iż nie wiem do czego służy większość drążków znajdujących się po prawej stronie lewarka biegów. Czy ktoś może posiada taki model i mógłby się podzielić informacjami na ten temat?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RadekJurga    1

Drogi kolego tak między nogami masz 1 dźwignia  ( biegi )  2 dźwignia masz ( jazda * przód *tył * polowe )  *   potem  masz pod nogą blokadę mostów   *Ręczny   * kolejna włączenie napęd ( 4*4 )  potem koło siedzenia w prawej ręce masz podnoszenie - opuszczanie  *kiper  i dźwignie do głębokości . Mam nadzieję ze już ci coś pomogłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

RadekJurga    1

A to mam pytanie ty masz w nim hamulce olejowe ????            Ja mam w swoim Same Laser 90 olejowe   i zamontowałem siłowniki do maszyn są na Allegro  fajnie hamują a nie ma z tym problem w kontroli bo to jest brane jako ( przyczepa najazdowa ) i na przeglądzie tez spoko nie ma problemu :) no i taniej niż ciągnik przekładać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertwit    0

Drogi kolego tak między nogami masz 1 dźwignia  ( biegi )  2 dźwignia masz ( jazda * przód *tył * polowe )  *   potem  masz pod nogą blokadę mostów   *Ręczny   * kolejna włączenie napęd ( 4*4 )  potem koło siedzenia w prawej ręce masz podnoszenie - opuszczanie  *kiper  i dźwignie do głębokości . Mam nadzieję ze już ci coś pomogłem :)

 

Dziękuję kolego za informacje na temat dźwigni, problem w tym ,że nie wymieniłeś w opisie akurat tych dwóch które mnie interesują. Jeśli to pomoże zamieszczam tutaj zdjęcie w/w dźwigni, być może wie do czego one służą bądź dysponuje instrukcją obsługi tego typu ciągnika ;)

Pozdrawiam img-0008.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RadekJurga    1

to tak ta długa przy błotniku  to jest załączenie  napędu ( 4*4 )         a ta z tą gumą jak ( do zmiany biegów ) to mi się wydaje ze to jest przerobione bo u mnie  w Same Taurus Exsport 60 nie ma jej a u cb widzę ze nie ma do blokady  dźwigni więc jak dobrze myślę to jakiś mechanizator zrobił takiego psikusa ze by nogą nie trzymać  a zobacz od spodu do czego ona jest połączona :)  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebast654
      Witam mogę prosić o wytłumaczenie mniej więcej które przyciski do czego są i jaka jest ich konfiguracja badz na co uwarzac. Ares 610rz 

    • Przez Tomson402
      Witam ostatnio kupiłem we Francji Lamborghini 180 . Ciągnik kupiłem z wyciekiem między skrzynią a silnikiem . Ciągnik wjechał o własnych siłach . Ciągnik w Polsce juz nie zjechał sam bo olej sie wylał cały . Teraz moje pytanie gdzie sie wlewa olej do przekładni . Bo jeden jest wlew w zwolnicy z tyłu po lewej stronie na imbus z miarką . Ale w instrukcji pisze ze są dwa wlewy oleju i teraz moje pytanie gdzie jest drugi wlew oleju ? Jeszcze świeci mi błąd silnika 240 i skrzyni błąd 254 . I potrzebuje elektryka który by mi to zrobił kto mi polecicie ? I proszę o waszą opinie o tym sprzęcie . 
    • Przez zyz1o
      Witam ktoś posiada ? Bo szukam po pl może być w wersji elektronicznej
    • Przez Szron88
      Witam.
      Potrzebuje instrukcje obsługi od sterownika do ścieżek w agregacie kverneland pollo. Siewnik fiona da 3m. Sterownik taki jak na fotkach. Nie dam rady do rozgryźć.


    • Przez edi2000
      Same Iron 150,
      Ciągle włączony zapłon, nawet po wymontowaniu stacyjki w ciągniku świecą się kontrolki, można włączyć światła itd.
      Gdy stacyjka na zero: świecą się kontrolki, można włączyć światła, kierunkowskazy itd. Jednak wyświetlacz na słupku pokazuje error i piszczy,
      Gdy stacyjka w pozycji I wyświetlacz się uspokaja wszystko działa poprawnie, można zmieniać biegi na Powershift ...
      Nie odpalałem, ale po przekręceniu stacyjki na max rozrusznik staruje normalnie
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.