Skocz do zawartości

zwiekszenie mocy ares 550


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Też jestem ciekaw czy da rade podkręcić aresa 550 jeśli tak to o ile KM można bezpiecznie to zrobić ??? seria ma 95 KM

Opublikowano

Jest możliwe, z tego silnika w nowszym modelu wyciągano 110 KM. Proste zwiększenie dawki jest kłopotliwe bo okienko w pompie (do tego celu) jest od strony bloku i nie da się tego zrobić bez demontaż pompy.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

110 KM to już spoko jest ciekaw ile taka atrakcja kosztuje.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Pompa rotacyjna a producent to Lucas o ile się nie mylę.

Edytowane przez Frytek
Opublikowano

W moim jest STANADYNE made in USA. Wszystkie pompy rotacyjne działają na tej samej zasadzie nie zależnie od producenta. Kłopot w tym że w moim przypadku okienko do zmiany dawki jest od strony bloku i bez wyjęcia pompy nic nie zrobię. W innych silnikach np:Perkins okienko jest od zewnętrznej i jak ktoś wie jak zmienić dawkę to można łatwo spróbować

Opublikowano

Jaq mam STANADYNE przy Fergusonie i nie regulije się nic pod żadną pokrywką tylko jest taka śrubka mała na imbus i ona jest na środku u góry (pompa w pozycji pozimej) i bez znaczenie z której strony byłaby pompa do dojście takie samo

Opublikowano

A mówisz kolego że nie? Miałem pompe kiedyś u czyszczenia i ten co mi robił mówił że moge sobie zwiększyć jak i zmniejszyć dawkę. Zbytnio nie zwiększałem ale po wkęceniu ciągnik był napewno słabszy to od czego by to było jak nie od tego

Opublikowano

Nie będę się spierał bo nie wiem jakie pompy STANADYNE są/były montowane w MF ale na pewno z korekcją dawki a może jeszcze z czymś? W sil. JD były długo montowane tradycyjne mech. pompy bez korekcji dawki (taką mam) i uwierz mi że w tych dawkę reguluje się w środku na napędzie głowicy.

Opublikowano

No ok. nie mówię że nie wierze i  nie napisałem że jest niemożliwe żeby się regulowało pod pokrywką tylko napisałem jak to wygląda u mnie skoro była mowa o Stanadyne i taką też mam przy MF.

Miałem kiedyś Aresa 550 ale nie jestem w stanie powiedzieć jaka tam była pompa czy nawet jak wyglądała

Opublikowano

Moc to tylko kwestia pieniędzy, i wytrzymałości silnika.
Konieczne będzię dołożenie intercoolera, plus ewentualne zwiększenie dawki. To najtańsza wersja

Gdy mamy dużo, dużo więcej kasy wkładamy bardziej wydajne wtryski, pompe. Robimy porting głowicy, wsadzamy większe tuleje, montujemy lepsze turbo i na koniec zakuwamy silnik. Proste prawda ? :D

Więcej mocy uzyskamy również montując lpg

Opublikowano

Przy ostatniej wizycie u mechanika pytałem o podniesienie mocy. Mam pompę jak wyżej delphi. Mówi że trzeba ją wyjac i oddać do profesjonalnego zakładu który ją wyreguluje. Czy ta regulacja to wydarzenie śrubki o której piszecie czy to jednak trochę bardziej skomplikowane i robią to profesjonalne firmy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v