majes

zwiekszenie mocy ares 550

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rafko52    0

hej ja ma zwiekszona moc w case jx80 na90 , jest przestawiony na pompie paliwa , jak narazie jest oki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Też jestem ciekaw czy da rade podkręcić aresa 550 jeśli tak to o ile KM można bezpiecznie to zrobić ??? seria ma 95 KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Jest możliwe, z tego silnika w nowszym modelu wyciągano 110 KM. Proste zwiększenie dawki jest kłopotliwe bo okienko w pompie (do tego celu) jest od strony bloku i nie da się tego zrobić bez demontaż pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

110 KM to już spoko jest ciekaw ile taka atrakcja kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    4

Ale inaczej sie tego nie da zrobić, bo on ma pompę mechaniczną, zgadza się?

A wiecie jaki to typ i producent pompy?


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pompa rotacyjna a producent to Lucas o ile się nie mylę.

Edytowano przez Frytek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

W moim jest STANADYNE made in USA. Wszystkie pompy rotacyjne działają na tej samej zasadzie nie zależnie od producenta. Kłopot w tym że w moim przypadku okienko do zmiany dawki jest od strony bloku i bez wyjęcia pompy nic nie zrobię. W innych silnikach np:Perkins okienko jest od zewnętrznej i jak ktoś wie jak zmienić dawkę to można łatwo spróbować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

Jaq mam STANADYNE przy Fergusonie i nie regulije się nic pod żadną pokrywką tylko jest taka śrubka mała na imbus i ona jest na środku u góry (pompa w pozycji pozimej) i bez znaczenie z której strony byłaby pompa do dojście takie samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

A mówisz kolego że nie? Miałem pompe kiedyś u czyszczenia i ten co mi robił mówił że moge sobie zwiększyć jak i zmniejszyć dawkę. Zbytnio nie zwiększałem ale po wkęceniu ciągnik był napewno słabszy to od czego by to było jak nie od tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Nie będę się spierał bo nie wiem jakie pompy STANADYNE są/były montowane w MF ale na pewno z korekcją dawki a może jeszcze z czymś? W sil. JD były długo montowane tradycyjne mech. pompy bez korekcji dawki (taką mam) i uwierz mi że w tych dawkę reguluje się w środku na napędzie głowicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

No ok. nie mówię że nie wierze i  nie napisałem że jest niemożliwe żeby się regulowało pod pokrywką tylko napisałem jak to wygląda u mnie skoro była mowa o Stanadyne i taką też mam przy MF.

Miałem kiedyś Aresa 550 ale nie jestem w stanie powiedzieć jaka tam była pompa czy nawet jak wyglądała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Chcesz to zrobić sam, czy zlecić firmie zajmującej się tym zawodowo i profesjonalnie?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Moc to tylko kwestia pieniędzy, i wytrzymałości silnika.
Konieczne będzię dołożenie intercoolera, plus ewentualne zwiększenie dawki. To najtańsza wersja

Gdy mamy dużo, dużo więcej kasy wkładamy bardziej wydajne wtryski, pompe. Robimy porting głowicy, wsadzamy większe tuleje, montujemy lepsze turbo i na koniec zakuwamy silnik. Proste prawda ? :D

Więcej mocy uzyskamy również montując lpg


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Pieniądze na niewiele się zdadzą bez racjonalnego myślenia i profesjonalnego podejścia do tematu.

Bez tego powstanie niewiele więcej niż "wieś tuning". :D


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    4

Przy ostatniej wizycie u mechanika pytałem o podniesienie mocy. Mam pompę jak wyżej delphi. Mówi że trzeba ją wyjac i oddać do profesjonalnego zakładu który ją wyreguluje. Czy ta regulacja to wydarzenie śrubki o której piszecie czy to jednak trochę bardziej skomplikowane i robią to profesjonalne firmy?


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    4
Dnia 6.10.2017 o 08:24, AlaCapone napisał:

Chcesz to zrobić sam, czy zlecić firmie zajmującej się tym zawodowo i profesjonalnie?

Masz namiar na taką firmę?


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam chciałbym się dowiedzieć co te kontrolki oznaczają.

    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
    • Przez Patryk212
      Czy da się samemu zkalibrować rewers? Jak to zrobić?
    • Przez BartekSzulc
      Witam. Mam problem w renault 103-54, mianowicie rewers nie zawsze wchodzi do tyłu, prawdopodobnie widełki rewersu sie podtarły. Mam pytanie jak sie do nich dostać? Trzeba rozpoławiać ciągnik lub zdejmować/unosić kabinę? Dodam że rewers jest mechaniczny, a skrzynia bez żłów zając, 4 zakresy po 4 biegi.
    • Przez nuszka007
      Witam, mam problem z Renault Ares556rx. Nie załącza się napęd, a świeci się kontrolka. Nim oddam go do mechanika chciałbym samodzielnie dojść o co chodzi jeśli to możliwe. Oleje i filtry po wymianie, po podlewarowaniu przodu można poprzez koła zakręcić wałem zarówno na włączonym jak i zgaszonym silniku. Frez na wale ok. Chciałbym zacząć od podstaw typu bezpieczniki i elektrozawory lecz nie wiem gdzie owe się znajdują. Nie ma też bezpiecznika i przekaźnika typowo od napędu. Pomożecie? Pisałem w innym temacie lecz bez odpowiedzi.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.