D-e-x-t-e-r

Renault czy warto ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
D-e-x-t-e-r    2

Witam, szukam ciągnika z turem lub to tura 80-100KM (*cena30-40tyś), byłem dziś obejrzeć Renault 95.14 z 1983r z turem jedno sekcyjnym Stoll bez osprzętu. cena za ciągnik + tur 27,500zł myślę ze za 25 tyś by poszedł... Tylko czy opłaca się przerabiać takiego tura na 3 sekcyjnego ewentualnie jaki to byłby koszt ? No i co do ciągnika to opony 20% bieżnika, kabina troszkę juz podspawana bo zaczyna sie sypać niby na bieząco robił ale wiadomo. i w środku plastik wyłamany tam gdzie jest radio, radio nie działa ogrzewanie tez nie dziala. Czy warto kupić czy lepiej odpuścić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
das21    46

lepiej kupić coś takiego i zainwestować trochę nóż kupić odpicowanego za dwukrotna cenę, a założę się ze jak by ten ciągnik trafił do handlarza to by zainwestował w kosmetyka i parę bajerow i by poszedł za ok 35tyś więc dobrze się zastanów a nie tak jak kolega nie widział i już mówi że nie warto. chyba że jest w opłakanym stanie mechanicznym ale nic o tym nie napisales

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

LukaszC5    21

Nie znam się na turach więc się nie wypowiem na jego temat ale co do reszty to myślę że jeśli jedyne problemy to niesprawne ogrzewanie,pękająca kabina,radio i przednie opony a cała reszta jest w porządku to moim zdaniem warto.

Z ogrzewania pewnie nadroższą rzeczą może być kupno nagrzewnicy więc możesz dowiedziec się ile ona kosztuje,radio to pewnie można dopasować jakieś od samochodu i koszt podłączenia i tego całego grzebania przez elektryka to też nie powinna być jakaś droga sprawa.

Ten wyłamany plastik można dostać pewnie tylko na szrotach i tutaj ceny już są różne.

Czasami byle plastik puszczą za pare dych a czasami trzeba bulić parę stów ale ja bym się tym nie martwił.

Często jest tak że lepiej kupić samochód,ciągnik czy inną maszyne tanią i niesprawną i potem samemu doprowadzić do ładu niż kupić coś w czym już było grzebane tylko trzeba to robić z głową.

Chociaż nie wiem czy nie wolałbym ciągnika bez tura bo jakby nie patrzeć przy ładowaczu rewers i sprzęgło zużywają się dużo szybciej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
D-e-x-t-e-r    2

Co do kosmetyki, to wiadomo nie jest najważniejsza, mechanicznie prawie jest ok. są jakieś drobiazgi z tego co widzialem, bo wyjdzie zawsze po kupnie... Co do ciągnika to by nie byl najgorszy tylko ten tur sporo przerobek, musialbym sie dowiedzieć czy warto go przerabiać bo uzywki chodza po 10tyś już 3 sekcyjne. Zastanawiam się jeszcze nad tym. http://olx.pl/oferta/renault-103-54-103-54-103-54-z-turem-CID757-ID9Jzjx.html tylko że mam daleko (500km) ale juz o wiele mlodszy i z turbo zawsze 10km więcej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszC5    21

No ten z tego linku jest bardzo ładny,13 tyś godzin to silnik jeszcze długo pochodzi.

MWM jak się dba to spokojnie robią 20 tyś godzin a zdarzają się takie co prawie dobijają do 30 tyś.

Przy tym przebiegu wychodzi że robił prawie 700 godzin rocznie więc wygląda uczciwie.

Tylko że to co jest w ogłoszeniu to jedno a to co w rzeczywistości to drugie ale na twoim miejscu bym się przejechał i obejrzał.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego tylko weź pod uwagę że ciągnik z porządnym ładowaczem jak ten z linku na pewno nie stał z tym ładowaczem co z resztą widać po przednich oponach do tego dołóż zużycie przedniej osi.
A tamta z jednosekcyjnym będzie pod tym względem w lepszym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
D-e-x-t-e-r    2

Na razie mi się nie śpieszy, więc poczekam trochę aż pokaże się coś blizej mnie, Najlepiej by mi pasował 103.54 bo ma juz prawie 100KM to w pole moze jechać a i do tura będzie dobry bo to zawsze 4...Orientuje się ktoś jaki jest mniej więcej koszt transportu takiego ciągnika za km. ? I czy wiecie jakie są różnice spalania tekiej 4 a 6 np. 120KM ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszC5    21

Będziesz w nim musiał wymienić wszystkie opony a to jest duży koszt,tamten poprzedni był według mnie dużo lepszy bo tylne opony były nowe i tylko przednie trzeba w nim wymienić.

W dodatku te nowe opony to Firestony,nie jest to jakaś bardzo dobra firma ale nie jest to coś najtańszego jak BKF,Petlas,Cultor

Ale nie da się ich porównać tak po samych ogłoszeniach bo w rzeczywistości ktoryś z nich może mieć jakiś poważny defekt którego nie widać w ogłoszeniu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    6

widzialem wczoraj ta renowke   golnie widac  zadbana  no i opony ma bardzo ladne sam zamierzam kupic ale wieksza  bo jedna juz mam  85KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    6

nie  ta 44  netto jest w lepszym stanie  ma opony lepsze w srodku ma tez ladniej ale jesli o moc i silnik to tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turion23    1

Może ktoś chce kupić case 1056 z Turem trzysekcyjnym?
Może ktoś chce kupić case 1056 z Turem trzysekcyjnym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    6

ja  tam jeszcze w swojej nic nie robilem jesli  kupisz renówke typu 110.54 czyli nie ceresa aresta itd  to watpie zeby ty  byly tak drogie czesci i zeby od razy myslec o  robieniu skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    6

hmm  no wiesz zalezy ile dla kogo  to drogo i zalezy jak czesto to robisz jesli ciagnik ma 20 lat  to zawsze mozna sie spodziewac ze cos sie ppsuje wiec  nawet  jesli skrzynia sie schrzani  to zrobisz ja dobrze i znow masz spokoj na 20 lat a nie jak w innych np mtz  niby tansze czesci ale komfort  pracy i awaryjnosc bez porownania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Witam kolegów, mam do was pytanie, który z tych ciągników jest lepszym wyborem, pomijam fakt 4/6 cylindrow, jedynie chodzi o wytrzymałość, ciągnik to ciągnik taki do wszystkiego, przyczepa /przyczepy, rozsiewacz, opryskiwacz, wycinarka do kiszonki, rozrzutnik obornika - mały ale przy nim pracować będzie, może czasem przyczepa samozbierająca itp. Roczniki egzemplarzy to 2000 steyr i 2002 Lamborghini, wyposażenie steyr to skrzynia 40 km/h i przedni podnośnik, opony przod dobre tyl słabe, Lamborghini ma pneumatyke ,skrzynia 40km/h, podłokietnik do sterowania, komputer pokładowy, klimatyzację, i opony tyl dobre przód słabe. Zastanawia mnie tylko który ciągnik jest ze tak się wyrażę bardziej stabilny jakościowo  i jak to się mówi mądrzejszy. Zastanawia mnie co za silnik siedzi w tym lambo, bo steyr to sisu a Lamborghini ma już chłodzony powietrzem. Czekam na wasze spostrzeżenia z użytkowania tych ciągników, i opinii dotyczących eksploatacji i komfortu. Pozdrawiam 
    • Przez Miszka123
      Witam takie pytanie mam do użytkowników mających nowoczesne ciągniki   bądź którzy też zakupili używane i użytkujecie   kilku letnie  ciągniki nowoczesne   do ilu motogodzin   sprawują się   nie są jeszcze tak  zużyte  traktory    , jak kupując na co zwracać uwagę w tych nowych   np 5-6 letnie ciągniki danej marki  jakie polecacie   
    • Przez Rafal2389
      Witam chcę kupić ciognik mam już wybrane dwa modele zetor major 80 cl lub nh T4.75, którego byście mi polecili 
    • Przez Eracer
      Witam, 
      Zamierzam kupić nowy ciągnik. Będzie pełnił rolę podstawowego w gospodarstwie o produkcji roślinnej. Chce aby dał radę współpracować z agregatem uprawowo-siewnym biernym 3m. W przyszłości wyposażę go w ładować czołowy.
      Na zakup przeznaczę około 200-230 tyś. Netto.
      Najbardziej odpowiadają mi Massey Ferguson 5711 dyna4 oraz John Deere 6095 MC. 
      Plusami MF jest zdecydowanie skrzynia dyna4, możliwość wyposażenia w amortyzację kabiny oraz niższa cena.
      Do zalet JD: wyższa masa (około 5500) zapewni większy uciąg, konstrukcja ramowa, możliwość wyposażenia w TLS. Silnik pomimo mniejszej mocy ma większy moment obrotowy od MF.
      Proszę o Wasze opinie na temat tych ciągników.
      Pozdrawiam,
      Paweł
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.