Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak tylko dla sprecyzowania to odpowiednikiem Magnuma 340 jest NH T8.390. A ten co będziesz oglądał ma 370 kucy.
Skrzynia w 8 to UltraCommand albo AC

Opublikowano (edytowane)

Tak tylko dla sprecyzowania to odpowiednikiem Magnuma 340 jest NH T8.390. A ten co będziesz oglądał ma 370 kucy.

Skrzynia w 8 to UltraCommand albo AC

 

Moc znamionowa Case 340 to 340 koni a t8 410 dopiero ma 340 koni mocy znamionowej. Mnie interesuje tylko i wyłącznie Auto Comand.

 

Tak samo MF 8737 ma 370 koni mocy znamionowej a 400 koni mocy maksymalnej osiaganej tylko i wyłacznie na WOM i podczas transportu.

Edytowane przez Podpucha
Opublikowano

Tak tak nowy case jako super maszyna dobre sobie. Stare case np 72xx i 71xx to były maszyny na niesamowitym poziomie jesli chodzi o trwałosc i niezawodnosc a teraz te nowe sa tylko na sztuke klepane. Słowa kolegi który pracował wpierw w serwisie john  deere, pozniej w case i nh i stwierdził ze w john deere zeby jest jakość na srednim poziomie a w nh jest cena, a pozniej zaczyna sie rola serwisu hahaha

Kolego extrabyk wedle twoich standartów to np  case z silnikami cummins sa tez parszywymi składakami bo case raczej nie jest włascicielem fabryki silników cummins wiec tez partaczyli składaki, oczywiscie teraz mają fpt wiec wszystko koncernowe

 

Nie mam co z Tobą dyskutować bo widzę,że wiesz co piszesz a stare serie Magnum czyli 71xx i 72xx to rzeczywiście prawdziwa legenda B) i już nikt takich ciągników nie produkuje bo o tym co, z czego i gdzie się produkuje decydują księgowi firm i rady nadzorcze koncernów a nie tak jak kiedyś spadkobiercy twórców marek. Case powstało z połączenia takich marek jak Case, International Harvester, White, MCormick, Steiger i pewnie paru innych wchłoniętych z biegiem lat. Chyba od samego początku jak tylko silniki Diesla wyparły na dobre silniki benzynowe marce Case towarzyszył z wielkim powodzeniem Cummins. Teraz z racji należenia do koncernu CNH i pewnie konieczności dostosowywania się do coraz to bardziej absurdalnych norm jadą na konstrukcjach Fiata ale te akurat też nie są złe no i oszczędniejsze w spalaniu. Coś za coś.

Nie napisałem,że składaki to zło. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach praktycznie nie ma już firm robiących coś w 100% tylko i wyłącznie ze swoich komponentów. Chodziło mi bardziej o to, że wielu ludzi zachwyca się Fendtem nie zdają sobie zupełnie sprawy z tego,że "klocki" do tego "Lego" przyjeżdżają z całego świata i tak jak w przypadku innych marek składane w całość oraz sprzedawane pod jedną marką.

 

Opublikowano

Nie mam co z Tobą dyskutować bo widzę,że wiesz co piszesz a stare serie Magnum czyli 71xx i 72xx to rzeczywiście prawdziwa legenda B) i już nikt takich ciągników nie produkuje bo o tym co, z czego i gdzie się produkuje decydują księgowi firm i rady nadzorcze koncernów a nie tak jak kiedyś spadkobiercy twórców marek. Case powstało z połączenia takich marek jak Case, International Harvester, White, MCormick, Steiger i pewnie paru innych wchłoniętych z biegiem lat. Chyba od samego początku jak tylko silniki Diesla wyparły na dobre silniki benzynowe marce Case towarzyszył z wielkim powodzeniem Cummins. Teraz z racji należenia do koncernu CNH i pewnie konieczności dostosowywania się do coraz to bardziej absurdalnych norm jadą na konstrukcjach Fiata ale te akurat też nie są złe no i oszczędniejsze w spalaniu. Coś za coś.

Nie napisałem,że składaki to zło. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach praktycznie nie ma już firm robiących coś w 100% tylko i wyłącznie ze swoich komponentów. Chodziło mi bardziej o to, że wielu ludzi zachwyca się Fendtem nie zdają sobie zupełnie sprawy z tego,że "klocki" do tego "Lego" przyjeżdżają z całego świata i tak jak w przypadku innych marek składane w całość oraz sprzedawane pod jedną marką.

 

Jakby nie było traktorem roku został Case magnum gdzie nominowane były i Challenger, Fendt 939, Deutz, Class i JD.

Opublikowano
Nie kupuję na siłę i dlatego nie dam za ciągnik ponad 200tyś wiecej przez to że na masce jest jakis jeleń. Cena katalogowa nowego Magnuma 340 CVT na rok 2016 to 820tyś a mam szanse kupić ten ciągnik za 480tyś, mam jeszcze troche czasu do podjęcia decyzji wiec pytam tam gdzie moge i o to co mogę.

 

Też kiedyś tak myślałem i wyszło jak wyszło...

Nie wiem jak skrzynia e23, ja mam na powershifcie i kultura pracy, zmiany przełożeń jest o niebo lepsze od PC z NH. Nie napisałem też, że skrzynia w NH nie wytrzymuje. Przeniesienie napędu to też mosty.

Akurat co do silników w NH nic nie mam.

Spalanie w JD to mit.

Po co Ci szybki rewers? Ciągniki tej mocy mają na polu jechać do przodu i ciągnąć. To nie sprzęt do zabawy na uwrociach. Maszyna do góry szybki nawrot  i z powrotem. Będziesz się bawił, to ani wydajności i spalanie zaraz podskoczy.

 

Opublikowano

Też kiedyś tak myślałem i wyszło jak wyszło...

Nie wiem jak skrzynia e23, ja mam na powershifcie i kultura pracy, zmiany przełożeń jest o niebo lepsze od PC z NH. Nie napisałem też, że skrzynia w NH nie wytrzymuje. Przeniesienie napędu to też mosty.

Akurat co do silników w NH nic nie mam.

Spalanie w JD to mit.

Po co Ci szybki rewers? Ciągniki tej mocy mają na polu jechać do przodu i ciągnąć. To nie sprzęt do zabawy na uwrociach. Maszyna do góry szybki nawrot i z powrotem. Będziesz się bawił, to ani wydajności i spalanie zaraz podskoczy.

 

Dzisiaj jestem po jeździe NH t8 420 skrzynia chodzi pięknie i płynnie. Power Shift mam w MF 8280 i jest dobrze. JD teraz ma rozbudowanego power shifta o funkcje Auto wyścigu nie jest źle.

 

Nie każde pole jest kwadratowe i 1km długie, są kliny i jak jadę na usługę nie będę jechał 2gi raz by kończyć czymś zwinnym ciągnik musi być uniwersalny będzie robił w transporcie z pługiem siewnikiem itp. Jak dla mnie JD to tylko auto power.

 

NH t8 420 wyceniony na 580 tyś rocznik 2014 i 175 godzin.

NH t8 410 nowy cennik 630 tyś w tym jest wliczony GPS który kosztuje 50 tyś jako opcja.

 

Najprawdopodobniej padnie na Case 340 Magnum sam przedstawiciel NH powiedział że takiej okazji się nie przepuszcza.

bo df 9340 jest słabszy od case 340 to i moment ma mniejszy.

Akurat moc jest taka sama bo 340 koni ale pojemność silnika o litr większa robi ten moment obrotowy.

Opublikowano (edytowane)

za tą kasę też bym case brał. a popatrz dobrze na moce df i case .moment nie tylko z poj.sie bierze

 

Według mnie w tym przypadku tylko i wyłącznie z pojemności ktora różni te silniki. Oba maja po 4 zawory, sa turbodoładowane i maja ta samą moc czyli 340 koni, wiedząc że moment jest iloczynem wartości siły pochodzącej od ciśnienia gazów działających na tłok oraz długości wykorbienia wału korbowego to poprostu im wieksza pojemność w tym przypadku tym wieksza ilość gazów ktore naciskają na tłok. Dopiero seria 11 DF bedzie potężna z silnikami do 12litrów.

 

post-40973-0-42932100-1449242433_thumb.jpg

post-40973-0-52776300-1449242500_thumb.jpg

post-40973-0-26768000-1449242323_thumb.jpg

 

tak mniej wiecej wyglądaje moje wycieczki po polsce :) Co do NH ten akurat w tej konfiguracji DEMO full opcja waży 16 ton wiec też jest już czym targać.

Edytowane przez Podpucha
Gość Profil usunięty
Opublikowano

JD serii 7r i 8r to piekne ciągniki ....

do tego jeszcze skrzynia auto powr...

Opublikowano

Decyzja juz praktycznie zapadła w poniedziałek jesli oględziny wypadna pomyślnie to pewnie będę zaliczkował tego Magnuma. Może uda mi sie wywalczyć jakiś bonus w postaci Anteny GPS bo z tego co się orientuje anteny brak lecz sterowanie wbudowane jest na pokładzie.

Opublikowano

no to udanych zakupów. acha df ma podwójną turbine ale mniejsza o to.

MF8737 też i ma większy moment. Silniki FTP mają turbiny ze zmienną geometrią dlatego mają jedną.

Opublikowano

A tak na marginesie będzie na sprzedaż MF 8280 8 tyś mth nowe opony tył przód 40% przedni podnośnik na skrzyni 1 tyś mth power shift, pompa stałego przypływu, instalacja pneumatyczna z kompresorem ze sprzęgłem.

Opublikowano (edytowane)

Dawaj foty jak to wygląda.

post-40973-0-98354600-1449313617_thumb.jpg

post-40973-0-00368700-1449313726_thumb.jpg

post-40973-0-08597800-1449313850_thumb.jpg

post-40973-0-68937800-1449313936_thumb.jpg

post-40973-0-34166100-1449314031_thumb.jpg

post-40973-0-24839300-1449314121_thumb.jpg

 

Coś takiego według mnie stan techniczny idealny wszystko działa od automatycznych blokad dyferencjału po automatycznie wyłaczany przedni napęd, kazde złacze hydrauliczne ma regulowany przepływ jeszcze starą metodą przez pokrętło ale w 100% sprawne. Jedyne co nie działa to przepływomierz paliwa który obeszliśmy gdy sie przepływomierz zawieszał silnik tracił moc teraz ciągnie jak głupi. Ciągnik jest na podwójnych przekładniach planetarnych z przodu i z tyłu.

Edytowane przez Podpucha
Opublikowano

Ja tam bym sobie tego mf jeszcze zostawil z rok w razie awarii innego ciagnika zawsze masz czym robic

Jesli  chodzi o nowego magnuma 340 cvx no to faktycznie nie ma nic co mogłoby z nim konkurowac ceną wiem z własnego doświadczenia ze nawet sceptycy kupowali magnumy  ze wzgledu na cene i to ze jest to wielki  kloc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v