Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

na każdej nawierzchni trzęsie ciągnik wrócił wczoraj z serwisu jest na gwarancji wymienili podobno wszystko w napedzie. Wał przystawka i podpora na pewno zmieniona bo widać gołym okiem

 


sprzęgło nie ślizga dobrze ciągnie tylko te wibracje

 

Opublikowano

U mnie było podobnie  ,jak byl nowy to tez szrpało ,szczególnie na drodze podczas odśniezania ,więc wyłaczałem , teraz ma prawie 1000mtgi jest wszystko w porządku ,chyba sie tarczki dotarły ,naped pracuje w orce prawidlowo  wiec to chyba norma w nowych .

Opublikowano

Nie wiem pisze z doświadczenia na swoim przykładzie ,a koledze się nie dziwie bo faktycznie drżał cały jak byl nowy ,do tego jak nie wylączyłem na drodze ,to na 9tce bylo go słychac z daleka że jade .

Opublikowano (edytowane)

Ja mam starszy model bo 82 ale gdy miałem z przodu 11,2 a z tyłu 18,4r34 to też wyło. przód wymieniłem na 13,6R20 i cicho.

Trudno powiedzieć jak to jest ale możliwe że nowe opony dają po tyłku bo ruski trochę głupio zrobiły z napędem.

Ogólnie według przyjętych zasad przód ma pokonywać drogę równą lub 5% większą niż tył. A w rusach żeby działało  sprzęgło jednokierunkowe automatu jest na opak.

 

To że w orce trzepało to już na prawdę mnie dziwi. Te ciągniki ciągle zaskakują.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

W instrukcji jest podane ze nalezy wyłączać napęd typu carraro na wstecznym ,z początku stosowałem si,e do niej ,lecz jak opanowalem caly ciagnik to przestałem zwracac na pierdoły uwage ,i do tej pory nic sie nie dzieje .

Seweryn moze te mosty maja niedopracowane przełozenia tak jak piszesz i stąd te problemy

Lukasz jak zredukujesz dźwignia na środku na pół bieg to mniej czesie prawda?

Opublikowano

No ja jeśli chodzi o zasady typu praktycznie nie mam możliwości się stosować. Przedni napęd włączam dosłownie przy każdych prędkościach, jeżdżę na nim z każdymi prędkościami i po każdym gruncie od błota, śniegu, lodu i asfaltu.

Odśnieżam w zimie i niestety inaczej się nie da. Odpukać przez cztery lata jeden krzyżak poleciał w 24 letnim stożkowym moście. 

Opublikowano (edytowane)

chyba ten typ tak ma :D u mnie takie "drgania" ujawnia się jak ciągnik ma ciężko na przykład podczas ciężkiej orki i tak wywnioskowałem że spowodowane jest to tym że wał kardana idzie ze skrzyni pod kątem i pewnie te drgania przenoszą krzyżaki jak mają ciężko

Edytowane przez marekc
Opublikowano

na każdej nawierzchni trzęsie ciągnik wrócił wczoraj z serwisu jest na gwarancji wymienili podobno wszystko w napedzie. Wał przystawka i podpora na pewno zmieniona bo widać gołym okiem

 

sprzęgło nie ślizga dobrze ciągnie tylko te wibracje

Typowy serwis Bez mózgi wszystko wymieniaja ale efektu nie ma! 

Opublikowano (edytowane)

a do kiedy masz gwarancje.bo jeżeli masz ją a jak mówisz że nie ma gdzie sprawdzić więc wnioskuje że nie jest on ci zbytnio potrzebny więc może warto jeszcze raz oddać. po to jest gwarancją , lecz z drugiej strony jak koledzy piszą wyżej że dotrze się to sam nie wiem co bym z tym zrobił

Edytowane przez robi57362

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v