Skocz do zawartości

Ciśnienie sprężania John Deere 3350 , ciśnienie w cylindrach.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

przy okazji wymiany wtryskiwaczy zmierzyłem ciśnienie sprężania w swoim JD 3350 , silnik 6359 . Wyniki jakie wyszły to 18-20bar tylko na ostatnim było 15bar. Jakie ciśnienie powinno być nominalnie w tych silnikach ?

Opublikowano

Właśnie czytałem ten artykuł i muszę jeszcze raz zmierzyć , wydaje mi się że może akumulator był trochę za słaby i rozrusznik nie kręcił silnikiem 200obr/min.

Opublikowano

właśnie najpierw powinien zrobić to na sucho bez oleju a potem  tzw probe olejowa do kazdego  cylindra 10 ml oleju a potem porównać go z wynikami olej uszczelnia wiec będzie duże ciśnienie

Opublikowano

Wiem że powinno się to zrobić na rozgrzanym silniku ale gdy silnik był ciepły i wyjęliśmy wtryski okazało się że przyrząd do mierzenia nie ma przejściówki na calowe gwinty , potem nie rozgrzewałem. Próbę olejową zrobiłem i ciśnienie poszło do 28-30 a na 6-stym do 18 (czyli coś może być z głowicą). Ale pytanie moje się narodziło w momencie gdy  dowiedziałem się, że w instrukcji jest podane kompresja 21 bar i wtedy zgłupiałem. Dzwoniłem do serwisu John Deere w Mrągowie ale Pan nie był w stanie mi udzielić odpowiedzi gdyż nie ma w swoim komputerze danych tego modelu :blink:

Opublikowano

no tak bo ostatnio wyczytałem w jakiejś tam książce ze ciśnienie sprężania może być  rozne poniewaz sa zastosowane rozne komory spalania te wirowe itp wiec możliwe ze ma tak nisko

Opublikowano

W tym silniku na 99 % jest wtrysk bezpośredni. Komorą spalania jest to wgłębienie w tłoku. Tak dla ciekawości komorę spalania w denku tłoka tj wtrysk bezpośredni pierwsza zastosowała firma MAN w silnikach produkowanych wówczas przez siebie ciągników rolniczych.

Opublikowano

hubertuss o tym tez czytalem o tej komorze spalania  a o tych ciagnikach rolniczych man-a to nie słyszałem prędzej silniki ;) ale i tak na wszelki wypadek bym zdjął glowicę i zobaczył czy ona nie jest powodem niskiej kompresji.A traktor normalnie pali w zimno i nie kopci ??

Opublikowano

Kolego jak byś nie kombinował to (jak prawidłowo zrobiłeś pomiar) ciś poniżej 20 bar jest dla diesla za małe.  A historie o komorach pośrednich o których co nie którzy tu wspominają trzeba po między bajki włożyć a przynajmniej do archiwum.Ostatnio gdzie można je było spotkać to w silnikach rosyjskiej produkcji w DT-75 i Białoruśkach i jeszcze w starych MTZ-ach. Jak stopień sprężania który ktoś wkleił jest prawidłowy to ciśnienie jest dużo za niskie i tego się trzymaj i artykułu który opisuje współzależność stopnia sprężania i ciśnienia.

Opublikowano

no ale jesi nie bylo nic ruszane w silniku od nowosci to mozna sie takiego wyniku spodziewac chociaż o  dziwo mamy w rodzinie sześćdziesiatke i w 2000r byly tylko ruszane pierscienie (mowie o remoncie silnika )  tzn zmieniane na nowe i do tej pory pali tylko ze chodzi ona na 3ha wiec malo co robi :D

Opublikowano

Witam , a więc silnik rozebrany i co wyszło : Głowica - trzeba frezować gniazda i szlifować zawory,docieranie itp , standardowo planowanie .Wał korbowodowy do szlifu,najgorzej na panewkach głównych . Wałek rozrządu wytarta krzywka napędzająca pompkę paliwa. No i zestaw naprawczy silnika , pierścienie mają takie jakby wżery, strupy , próg na tulejach itp... Jutro wiozę pompę wtryskową do sprawdzenia ale sprawia wrażenie też zużytej bardzo lekko się kręci. Ogólnie porządny remont generalny mnie czeka.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam.mam pytanie aktualnie z tyłu w moim.john Deere 3140 mam założone opony 520/70 r38 a z przodu 16.9 r24 myślałem żeby założyć delikatnie szersze opony z przodu i doradził mi sprzedawca żebym założył 480/70 r28 czy ktoś z wam ma podobne rozwiązanie u siebie . Niestety muszę zmienić felgi bo moje są 12 calowe i nie założone na nie opony 480 bo podobno będzie się felga wcinać i dlatego muszę zmienić też felgi mogą być 14 15 albo 16 cali
    • Przez Mateusz0110
      Witam..ma ktoś opis bezpieczników w John Deere 3140.i drugie pytanie czy miał ktoś z was przypadek żeby w jednym miejscu ta płytka na bezpieczniki mocno się Grzela że widać po niej że jest przegrzana i w tym miejscu kabel co w nią wchodzi też ma kolor przegrzanego .więc coś jest nie tak że tylko w tym jednym miejscu się grzeje i  cały czas pali mi jeden bezpiecznik .
    • Przez rojewskib
      Kupiliśmy JD 2130 i nie działał przy nim przedni napęd (hydrauliczny). Przyczyną były pozrywane kable od elektromagnesu. Są tam dwa kable czarne i jeden brązowy. wszystkie trzy kable reagowały na prąd, bo było słychac otwarcie elektromagnesu. Nie było w ciągniku oryginalnego włącznika więc zamontowałem nowy. Zmostkowałem dwa czarne przewody i podłączyłem i przedni napęd działa. Nie wiem czy jest dobrze bo przedni napęd ciągnie tylko do przodu, gdy mam wyłączony bieg i włącze przedni napęd to koła przednie ciągną ciągnik. Do tyłu nie można jechac bo tylnia oś ciągnie do tyłu a przednia do przodu. Odpiszcie czy w tym modelu przedni napęd jest podłączony pod włącznik czy jakoś inaczej może jeszcze z innym elektromagnesem. Jak by ktoś mógł mi przysłac jakieś zdjęcia jak jest podłączony ten napęd. Z góry dzięki, mój adres rojewskib@poczta.onet.pl
    • Przez pawel2593
      Witam. Nie dawno zakupiłem JD 3130 i od początku pojawiły się problemy ze wspomaganiem i podnośnikiem, zdarzało się że czasami nie działało zarówno wspomaganie i podnośnik, lecz ostatnio jest już gorzej na małych obrotach nie ma szans żeby złapało. Dopiero po chwila jazdy na wyższych obrotach zaczynają działać(podnośnik często szarpie). Nie wiem w czym leży problem, nie znam dokładniej budowy mojej maszyny, ale wydaje mi się że ma za mało oleju, ale dlaczego jak nie działa wpom. to też podno. czyżby olej do tych dwóch urządzeń pochodził z jednego źródła?
    • Przez mucha7
      witam kilka dni temu kupiłem JD 2130 z 1980r. i mam problem z wałkiem bo sie nie wyłancza cały czas sie kręci facet od którego kupiłem ten ciągnik twierdzi ze sie wyłancza tą wajcha po prawej stronie u dołu jak sie siedzi tylko ze ona jest złamana próbowałem tą przy kierownicy to zero reakcji. Proszę o pomoc w tej sprawie moze ktos z was bedzie sie orjętował
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v