News
miron_ol

Ciśnienie sprężania John Deere 3350 , ciśnienie w cylindrach.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
miron_ol    0

Witam,

 

przy okazji wymiany wtryskiwaczy zmierzyłem ciśnienie sprężania w swoim JD 3350 , silnik 6359 . Wyniki jakie wyszły to 18-20bar tylko na ostatnim było 15bar. Jakie ciśnienie powinno być nominalnie w tych silnikach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mati8991    10

ooo ale zem  gafe popełnił :D no to w takim razie dla kazdego silnika diesla cisnienie sprezania powinno wynosic ok 2,5 MPa jak sie nie myle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miron_ol    0

Właśnie czytałem ten artykuł i muszę jeszcze raz zmierzyć , wydaje mi się że może akumulator był trochę za słaby i rozrusznik nie kręcił silnikiem 200obr/min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Nie zapomni też wlać deczko oleju do każdego cylindra. Jak szybko by nie kręcił. Silnik masz do remontu. Ostatni jest najbardziej zajechany bo najbardziej się przegrzewa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

właśnie najpierw powinien zrobić to na sucho bez oleju a potem  tzw probe olejowa do kazdego  cylindra 10 ml oleju a potem porównać go z wynikami olej uszczelnia wiec będzie duże ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miron_ol    0

Wiem że powinno się to zrobić na rozgrzanym silniku ale gdy silnik był ciepły i wyjęliśmy wtryski okazało się że przyrząd do mierzenia nie ma przejściówki na calowe gwinty , potem nie rozgrzewałem. Próbę olejową zrobiłem i ciśnienie poszło do 28-30 a na 6-stym do 18 (czyli coś może być z głowicą). Ale pytanie moje się narodziło w momencie gdy  dowiedziałem się, że w instrukcji jest podane kompresja 21 bar i wtedy zgłupiałem. Dzwoniłem do serwisu John Deere w Mrągowie ale Pan nie był w stanie mi udzielić odpowiedzi gdyż nie ma w swoim komputerze danych tego modelu :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

no tak bo ostatnio wyczytałem w jakiejś tam książce ze ciśnienie sprężania może być  rozne poniewaz sa zastosowane rozne komory spalania te wirowe itp wiec możliwe ze ma tak nisko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

W tym silniku na 99 % jest wtrysk bezpośredni. Komorą spalania jest to wgłębienie w tłoku. Tak dla ciekawości komorę spalania w denku tłoka tj wtrysk bezpośredni pierwsza zastosowała firma MAN w silnikach produkowanych wówczas przez siebie ciągników rolniczych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

hubertuss o tym tez czytalem o tej komorze spalania  a o tych ciagnikach rolniczych man-a to nie słyszałem prędzej silniki ;) ale i tak na wszelki wypadek bym zdjął glowicę i zobaczył czy ona nie jest powodem niskiej kompresji.A traktor normalnie pali w zimno i nie kopci ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miron_ol    0

Właśnie na zimno jest problem z odpaleniem.

I ten manual to cyrylicą pisany :)

Edytowano przez miron_ol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    143

Kolego jak byś nie kombinował to (jak prawidłowo zrobiłeś pomiar) ciś poniżej 20 bar jest dla diesla za małe.  A historie o komorach pośrednich o których co nie którzy tu wspominają trzeba po między bajki włożyć a przynajmniej do archiwum.Ostatnio gdzie można je było spotkać to w silnikach rosyjskiej produkcji w DT-75 i Białoruśkach i jeszcze w starych MTZ-ach. Jak stopień sprężania który ktoś wkleił jest prawidłowy to ciśnienie jest dużo za niskie i tego się trzymaj i artykułu który opisuje współzależność stopnia sprężania i ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miron_ol    0

W instrukcji przesłanej przez

szarywilk 

za którą dziękuję , jest napisane że 24bar to MINIMUM , jutro jeszcze jedne testy z pełnymi akumulatorami i odłączoną pompą przednią.Napiszę jakie wyniki wyszły :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Jeśli chcesz oszukiwać sam siebie to możesz jeszcze z 5 razy testować. Z rozrusznikem podłączonym do gniazdka. Jeśli głowica jest w miarę szczelna to silnik jest do roboty z głowica włącznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

no ale jesi nie bylo nic ruszane w silniku od nowosci to mozna sie takiego wyniku spodziewac chociaż o  dziwo mamy w rodzinie sześćdziesiatke i w 2000r byly tylko ruszane pierscienie (mowie o remoncie silnika )  tzn zmieniane na nowe i do tej pory pali tylko ze chodzi ona na 3ha wiec malo co robi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miron_ol    0

Witam , a więc silnik rozebrany i co wyszło : Głowica - trzeba frezować gniazda i szlifować zawory,docieranie itp , standardowo planowanie .Wał korbowodowy do szlifu,najgorzej na panewkach głównych . Wałek rozrządu wytarta krzywka napędzająca pompkę paliwa. No i zestaw naprawczy silnika , pierścienie mają takie jakby wżery, strupy , próg na tulejach itp... Jutro wiozę pompę wtryskową do sprawdzenia ale sprawia wrażenie też zużytej bardzo lekko się kręci. Ogólnie porządny remont generalny mnie czeka.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez jnjnjn
      Witam wszystkich serdecznie.
      Mam problem z wyciekiem oleju ze skrzyni biegów w moim jd 2140. Olej sączy się w miejscu gdzie oba cięgna są przymocowane do skrzyni biegów w ciągniku. Ktoś spotkał się z takim przypadkiem? Jak zamocowane jest cięgno do ciągnika? Czy jest tam jakiś uszczelniacz czy jak to jest zbudowane? Jutro jak nie będzie lało to położę się pod ciągnikiem i spróbuję coś wybadać ale już patrzyłem kilka razy i nic się w oczy nie rzucało. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję.
      Pozdrawiam
    • Przez rafi101
      Witam. Mam problem z tylnym wom w JD2850 ,leci olej .Nie wiem jak się zabrać do wymiany uszczelniacza,może ktoś z was coś takiego wymieniał?
    • Przez grzech9931
      Witam,
      Mam problem z hydrauliką w ciągniku John Deere 4050. Po powrocie z pola, na drugi dzień nie działa hydraulika (ramiona, przedni tuz i zewnętrzne gniazda oraz wspomaganie). Zostały wymienione filtry oraz olej. 
      Ciągnik jak postoi dłuższy czas to po odpaleniu słabo ale delikatnie podniesie. Ale po opuszczeniu już drugi raz nie daje rady. Tak jakby brakowało oleju...
      Co mogę zrobić? ;(
    • Przez Filipson
      Witam.  Mam John Deera 2850 z turem JD 640A. Problem polega na tym że tur strasznie trzęsie przy podnoszeniu jak również przy opuszczaniu, nie można normalnie nim pracować.  Obie pompy były wymieniane (ta w środku i ta na zewnątrz).  Tura dokupowałem i podłączyłem zasilanie z tyłu na wyjściu hydrauliki (na zdjęciu nr 1), a powrót wkręciłem w górną pokrywę skrzyni (widoczny na zdjęciu nr 2). Olej strasznie się nagrzewa. Rozrusznik ma ciężko zakręcić jakby w obiegu ciągle trzymało ciśnienie bo poszedł mi wieniec już drugi raz. 
      I stąd pytanie co może być powodem moich problemów ?  Źle podpięty TUR czy coś z jakimś zaworem ? 
       
      Zamieszczam zdjęcia podłączenia TURa
    • Przez piotr\
      ciągnik john deere 1640 nie odpala. chodził do konca sezonu ,postał kilka dni . gdy przyszło go odpalić , to tylko kreci silnikiem i nie chce  załapać .
      Są założone  nowe wtryski , filtry ,nowa głowica w pompie wtryskowej , nowa pomka paliwa(ręczna) i nadal nie chce odpalić . Co robić Pomocy
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.