master21

Belarus 1221.5 opinie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
master21    1

Czy posiada ktoś albo miał styczność z tym ciągnikiem? Jakie ma spalanie jak się sprawuje czy podnośnik podnosi jak się nagrzeje olej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kajtek_1    13

chłopie zapomnij o tym ciągniku to porażka! posiadałem belarusa 1221.3 ten ciągnik po opuszczeniu fabryki miał już luzy a potem było jeszcze gorzej ciągłe awarie . jestem szczęśliwy że go sprzedałem. posiadałem go od nowości ale to był nie udany zakup. przekonał mnie do zakupu stary a 82 którego posiadam ale stare mtz a nowe to inna bajka nikomu nie polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ZUCH1234    82

też kiedyś miałem ochote na tego 1221 ale mechanik skutecznie mi odradził byłem ze swoja c 360 i akurat stał 1221 pytam sie co i jak . Powiedział wprost omijaj szerokim łukiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mój koleszka ma i bardzo sobie chwali. Kupił z drugiej ręki (w kwadratowej budzie) i jeszcze nic przy nim nie robił a na prawdę ma co robić na 80ha. Niestety ma jeszcze wersję bez klimy i to jest jedyny mankament.  


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszowy    2

Też bym na niego nie wydał pieniędzy. Lepiej zainwestuj w zetora albo deera to i tak oszczędzisz na naprawach i częściach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kajtek_1    13

Też bym nie kupił 1523 on kosztóje 230000 netto za tę pieniądze można kupić nowego NH albo coś w ten deseń ja za Steyera 6125 Profi dałem 238000 netto. A różnica między steyerem A belarusem niebo a ziemia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tlewandowski    53

porównujcie  takie same moce a nie 120KM do 160KM  ile kosztuje NH lub CASE ok.160KM tylko mocy znamionowej a nie jakiejś maksymalnej  np. T7.200

albo case pumę 160 i napiszcie ile kosztują te ciągniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

@up  Dokładnie.   Dla sprostowania to 230000 może i by wyszło ale BRUTTO a nie NETTO  i to na pełnym wyposażeniu ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marco2603    1

Ja mam 1221 AII i to jest totalna porażka. Robiłem rozeznanie rynku i za NH 170 KM trzeba wybulić 315 tysi, za Case puma 180 330 tysi, oba na wypasie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tlewandowski    53

pronar w tych wersjach II i III to ludzie narzekają i to mocno niby bebech takie same jak w belarusie a awaryjność dużo większa

ja tam raczej zachodniego nie kupie już raczej 150tyś więcej to na dwóch ciągnikach mam trzeci za darmo o kosztach serwisowania już nie wspomnę

zapytaj ile będą kosztowały przeglądy tej pumy

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    308

Też bym na niego nie wydał pieniędzy. Lepiej zainwestuj w zetora albo deera to i tak oszczędzisz na naprawach i częściach...

Nowy Zetor tak samo się pieprzy tylko częsci 3 razy droższe 


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

witam posiadam 1221.4 ponad 4 lata zrobione 1200mtg tylko najcięższe prace z awarii to od nowości wadliwy rozdzielacz od podnośnika koszt ok 400zl,w mrozy większe zakleja parafina filtry paliwa koszt wstępnego z separacją i dokładnego ok 320zł, poci się kilka przewodów od hydrauliki ale ciśnienie podkręcone o 20 bar bo nie chciał brony talerzowej 2,5t podnosić, zerwany pasek od alternatora i zwalił pozostałe paski chińskie najlepiej od razu wymienić na coś lepszego a do alternatora ząbkowany  założyć, popękane prawie wszystkie plastiki od maski jakość fatalna, w kabinie głośno słychać skrzynie biegów, z plusów to klima w cenie i wom na tarczach a nie na taśmach, spalanie w orce 4x40 obracany na 28cm glina i mocne górki 15l/h noi cena zapłaciłem 157 tyś brutto połowę zachodniego tej mocy także cudów niema co wymagać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tlewandowski    53

czyli żadnych poważnych awarii brak a tym bardziej kosztownych i tak to realnie wygląda paski filtry delikatne pocenie gdzieś na hydraulice  no i maski faktycznie pękają u mnie też popękały boczne osłony przy zamkach ale to są rzeczy do zaakceptowania i trzeba się liczyć że takie pierdoły mogą się popsuć jeśli się płaci za ciągnik połowę  tego co za zachodni, ja na swoim 1523.3 1500 mth w dwa lata mam zrobione i nic poważnego również się nie popsuło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Remek55
      Witam który z powyższych ciągników wybrać 1025.2 lub 1025.3 tamten jest 10 tyś tańszy co byście zrobili jest jakaś różnica po za wyglądem i spalinami ? czy da się trafić na te ciagniki na wyprzedaży żeby było taniej np. paru letnie z wystawy lub jaki ciągnik polecacie do 150 tyś?
    • Przez Massey294s
      Proszę o pomoc. Ciągnik lekko dymił na czarno więc tata wyjął wtryski,kupił nowe końcówki i dał do regulacji (trochę przechulały istwierdził że nie będzie żałował). Po wymianie dymi jak z lokomotywy. Pompiarz ustawił wtryski na początek otwarcia 180( jednostki nie pamiętam). Czy to nie za mało? Tylko to mi przychodzi na myśl. Nigdzie nie mogę znaleźć wartości odpowiadającej temu silnikowi. Przypomnę że chodzi o mtz 952.3 turbo
       
      Dodam, że problem występuje przy zmianie obrotów lub już przy najdelikatniejszym obciążeniu, przy biegu jałowym bez zmiany obrotów wcale nie widać spalin. Spaliny są koloru czarnego.
    • Przez arsz63
      Hej. Ostatnio wymieniałem uszczelkę zaworów tak zwany okular . Dałem na to masę uszczelniająca i uszczelkę wszystko ładnie złapało i trzyma . Tylko teraz muszę jednak jedną śrube wymienić i mam pytanie czy jak idkrece ta śrubę to nie puści ten silikon ? Z góry dzięki za odpowiedzi 🙂
    • Przez zbyszekbrzuze
      Dzisiaj przeglądając internet trafiłem na coś ciekawego.
      REWERS DO MTZ!!
      Kiedyś o tym wspominałem, ale teraz zakłądam specjalny temat.
      **Zwykły rewers zastępujący nasz reduktor:.
      Oczywiście synchroniazowany.


      zestaw kpl Р70-1721020

      Do tego dochodzi wałek wejściowy do skrzyni Р70-1701032:

      Dochodzi parę innych elementów, na dole załączam link do katalogu
       
      **Jest też wersja Rewers + Reduktor. Piszą, że to pasuje również do mechanicznej niesynchronzowanej skrzyni:
      Przeróbka polega na wmontowaniu kompletnego zestawu, dzięki któremu mamy rewers i jeszcze dodatkowo synchronizowany reduktor. W połączeniu z normalną skrzynią daje to 22 biegi do przodu (jeśli nie wyjmiemy zębatki biegu wstecznego).
      Dla chętnych linki.
      Sam rewers:
      http://www.autoopt.ru/auto/catalog/tractor/mtz/mtz-570/87/
      http://mytraktor.by/Pages/Rednarev.html
      Rewers z reduktorem:
      http://mytraktor.by/Pages/Kombinirovany.html
      http://mytraktor.by/Pages/Korpysa.html
      http://mytraktor.by/Pages/Revnakomb.html
      http://mytraktor.by/Pages/Revnakombpr.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor_pr.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor_pr_pr.html
      http://mytraktor.by/Pages/Remont_B-923_part-3.html
      Fajna strona, pokazują nawet jak wzmocnic ruska żeby nie pękał:
      http://mytraktor.by/Pages/Treschina.html
      Więcej mi się nie chce szukać, jeśli ktoś coś znajdzie, to zapraszam do dyskusji.
    • Przez Shogun
      Witam. Mam problem od jakiegoś czasu z moim Belarusem 952, wesja zdaje się 1, z 2010r, w metalu i na podnośniku z jednym siłownikiem.
      Zaczął strasznie kopcić jak lokomotywa, Po sprawdzeniu turbo okazało się dobre, za to w wydechu było pełno oleju, odkręciłem kolektor i okazało się że po zaworach olej ścieka. Powymieniałem uszczelniacze zaworowe, co ciekawe w fabryce pozakładali je palcami bez dociskania i 3 latały luźno na trzonkach zaworów a reszta praktycznie się nie trzymała. 
      Po wymianie uszczelniaczy kopcenie minimalnie się tylko zmniejszyło, oleju w  wydechu już nie było więc na stół poszły wtryski, no i okazało się że leją wszystkie i ciśnienie otwarcia mają 130bar a mają mieć 220. Końcówki wtrysku chciałem zamówić Polskie ale tu na forum wyczytałem że do tego modelu lepiej org bo jak będą mialy  inny kąt to będzie kopcił na czarno mimo że nie będą lały. Końcówki to 174-02, szukalem w necie i tylko w jednym sklepie były, w dodatku 72zł za szt. 
      Poskładałem ustawiłem i ku mojemu zdziwieniu ciągnik dalej kopcił tylko teraz na niebieskawo czarno. Wymieniłem jeszcze uszczelkę dolną pokrywy zaworów bo była gumowa i okazało się ze wypchlo ją wewnątrz na tych okularach dolotu i nie dość że olej trochę się dostawał to ciśnienie z turbo uciekało. Poskładałem wszystko, ciśnienie turbo nawet sprawdziłem, dmucha do 0,4 bara. Tylko dymienie nie ustało. 
      Wkurwiłem się, ściągnąłem glowicę bo myślę sobie albo pierścień pękł, zapiekły się, albo tuleja porysowana. No i zonk, w silniku wszystko jak nowe, tylko troszkę nagaru na tłokach bo wtryski lały. 😨
      Analizując sytuację po obejrzeniu głowicy wróciłem do wtrysków (szkoda że nie wcześniej), bo zauważyłem że chociaż nowe to zwłaszcza jeden jest strasznie oblepiony sadzą a zrobił może z 2mtg. Po sprawdzeniu okazało się że dobrze pyli, ciśnienie ma 220, może 225bar tylko że strasznie dziwny kąt pylenia, jest tak szeroki że prawdopodobnie paliwo nie jest wtryskiwane do komory wirowej tylko rozbryzguje się o głowicę i krawędź komory.
      Co radzicie, końcówki odeślę, tylko jakie teraz zamówić, czy te Polskie Wuzetem-y się nadadzą bo pisze na aukcji że nie są do wersji turbo, a tych ruskich to już bym wolał nie zamawiać bo ciągnik potrzebny już pilnie i nie chce mi się bawić ciągle. Głowicę zdecydowałem się ściągnąć bo itak miałem wyciek spod misy olejowej więc skoro itak miałem ją ściągnąć to postanowiłem dokładnie wszystko sprawdzić żeby się drugi raz nie bawić, a uszczelka pod glowicę to 40 zł.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.