Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dereniek    0

Witam posiadam mf 3060 4x4 i mam pytanie, czy u was też na wolnych obrotach silnika skręca sie wolniej, bo u mnie na wolnych obrotach skręca powoli a jak dodam troche gazu to już jest szybciej i lżej, czy to normalne czy coś szwankuje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    552

Ja bym jeszcze popuścił zawór przelewowy na orbitrolu...Przy jeździe na wprost do siłownika z obu stron podawne jest jednakowe cisnienie (powiedzmy 50atm), które utrzymuje siłownik w stałym położeniu... no i jakby to ciśnienie zmniejszył to pompa łatwiej będzie miała to ciśnienie pokonać bo już przykładowo przy 60atm pompa da rade skęcić kołami. Mi znachor ten zawór dokręcił i w ogóle nie dało rady skręcac.... zaraz potem zmieniałem pompe, zawór cofnąłem ale czy faktycznie przy padnietej pompie coś by dało kręcenie to nie ustaliłem.. ale pobawić sie można :P I zaznaczam, że część tego co pisałem to moje niepotwierdzone domysły :P

Tak czy siak pomiar ciśnienia to podstawa przy założeniu, że filtr czysty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    147

Ja bym nie manipulował przy zaworach bo uważam że są ustawione na takie a nie inne parametry nie bez powodu. Mój na wolnych też słabo skręca ale to już wina orbi niedługo wymiana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Ale co to znaczy "słabo skręca", kierownica idzie ciężko czy lekko? Ja miałem tak że kierownica chodziła lekko a koła prawie wcale nie skręcały, dopiero na większym gazie jakoś szło, przyczyną okazał się padnięty uszczelniasz na siłowniku i olej przelewał się z jednej strony na drugą a koła nie chodziły. Padnięty uszczelniacz można zdiagnozować następująco; skręcić kołami do oporu i wtedy kierownica powinna stanąć, jak można nią dalej kręcić w tym samym kierunku to znaczy że puszcza uszczelniacz a wszystko inne może być dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fulton    6

a czy ktoś wymieniał uszczelnienia na siłowniki od wspinania w MF 3060?
wspomagania *

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

przystawka od napedu.... wyjmujesz segier, w pokrywke wkręcasz 2 śruby m6, wyszarpujesz pokrywke, wymieniasz simering w pokrywce.. ozywiście wcześniej demontujesz wał

222.pdf

1111.pdf

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elmichalkw    0

Przyszedł czas, że i ja mam problemy ze wspomaganiem.

 

Problem: Wspomaganie zaczęło piszczeć podczas skręcania- nie tylko w pozycjach skrajnych ale w całym zakresie. Płyn jest sprzed 2 lat więc stosunkowo świeży, poziom odpowiedni. Wspomaganie w dalszym ciagu w całym zakresie pracuje lekko oraz bez przycięć.

 

Co z tym fantem zrobić? Póki co piszczenie jest stosunkowo ciche ale pewnie bez reakcji z mojej strony wkrótce zacznie wzrastać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elmichalkw    0

Zwolnice i oś przesmarowane, niestety problem nie ustąpił. Zastanawiam się czy profilaktycznie nie wymienić oleju. Może ten, w niższej temperaturze nie zachowuje właściwości tak jak w miesiącach letnich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    147

A może masz filtr od wspomagania i jest zapchany. Który rok MF-a długi czy krótki filtr od hydrauliki masz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elmichalkw    0

Zgodnie z przewidywaniami- pompa zaczęła cholernie rzęzić przy skręcaniu oraz gubi olej- minimalnie ale jednak. W zbiorniku nie ma opiłków.
Padła i do regeneracji?
Macie jakąś sprawdzoną firmę która się w to bawi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

Co znaczy że pompa gubi olej? jak to stwierdziłeś? Ile bys chciał zapłacić za te regeneracje? 100 czy 200zł bo takie coś wątpie żeby istniało. Nowy Bosh był gdzieś za 1200zł i nawet bym dzisiaj nie patrzył bo niczym tańszym chyba ze jakiś mechanik coś doradzi wartego zainteresowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elmichalkw    0

Pompa gubi olej- oznacza to, że z korpusu pompy cieknie olej wspomagania. Ciężko dokładnie namierzyć bo mało miejsca by zobaczyć ale prawdopodobnie rozszczelnienie w miejscu wałka koła napędowego.

Nie wiem ile kosztuje regeneracja takiej pompy, stąd pytanie do Was by ocenić czy warto regenerować czy kupić nową. Jeśli by się okazało, że nowa kosztuje ze 4 tysiące to regeneracja na poziomie 2 tysięcy była by okej. Proste- chcę ocenić koszty i znaleźć najlepsze rozwiązanie zakupu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elmichalkw    0

Wielkie dzięki. Zadzwonię do nich.

Zacząłem pisać w tym temacie ponieważ początkowo szukałem ogólnej porady a w temacie starszej serii jest totalna umieralnia, nikt tam nie zagląda. Szukałem więc tu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Dziś po godzinnej pracy w polu sprawdziłem ciśnienie na pompie. Jeden obieg, który idzie na hydraulikę zewnętrzną pokazuje 170-180 atm, drugi przy skręconych kołach, rozgrzanym oleju i ok 1000obr/min pokazuje 80 atm. Wspomaganie ciężko mi chodzi, do tego coraz ciężej wchodzą mi biegi i obstawiam że to przez to, że padła druga sekcja pompy. Czy bez zastanowienia mogę zamawiać nową, czy jest możliwe, że jeszcze coś innego może być nie tak?
    • Przez kevin25
      Witam pacjent MF 3050 z 1989r zaczęło słabnąc wspomaganie na wolnych obrotach szczególnie zauważalne przy pracy z ładowaczem. I słabiej działające hamulce. 
      Ciśnienie na tylnych złączkach 180bar przy 1tys i przy 2tys rpm 
      Ciśnienie na punkcie pomiarowym 2 sekcji na wspomaganie na wolnych obrotach 145bar przy 2 tys rpm 170bar 
      I z tego co wyczytałem pompa do wymiany. Chce się tylko upewnić czy na pewno ?
      Jest możliwość wsadzenia mocniejszej pompy na Sekcji hydrauliki zewnętrznej ? 
       
    • Przez Michał6180
      witam mam problem z ciągnikiem 6180 polega on na tym ze traktor nie chce jezdzic po rozgrzaniu ostatnio prasowałem słome ok 8ha po przepracowaniu 4 hektarów traktor ustał na polu nie chciał jeździć biegi bez sprzegła wchodziły po jakimś czasie traktor zaczął jezdzić cały czas sie to działo wymieniłem pompkę sprzęgła był jakiś czas spokój a później przyszedł czas na kukurydzę woziłem nim jakiś czas był spokój po paru godzinach traktor na pusto nie dawał rady podjeżdżać pod z górkę na drodze silnik nie tracił obrotów tylko było czuć jak traktor spowalniał a wjazd na pryzmę nie było mowy zebym wjechał szosowymi biegami traktor stawał w miejscu i nie chciał jechać z terenowymi miał nawet problemy wjezdzać zdecydowałem wymienić pompę w skrzyni wymieniłem ale okazało sie ze nadal ciężko podjeżdża pod górę i teraz stoi na podwórku i nie chce jezdzić biegi wchodzą bez sprzęgła i nie wiem co robić więc prosze was o pomoc co z tym robić za wszelkie odpowiedzi Bardzo Dziękuję :)
    • Przez Mariano126
      Witam wszystkich jestem nowy na forum i równocześnie nowym użytkownikiem MF 3060 czytałem dużo na forum na temat EHR ale nie znalazłem odpowiedzi która pomogła by mi rozwiązać mój problem z EHR a jest on następujący po zapaleniu ciągnika i po przygazowaniu (włączenie ładowania) zaswieca sie dolna kontrolka EHR (opuszczanie) mimo iż przełącznik jest w pozycji neutralnej powiem jeszcze ze ta kontrolka swieci Ciągle nawet po zgaszeniu ciągnika nawet gdy przełącze na pozycje dzwigania zaswieca sie górna kontrolna ale swieci również dolna a podnośnik ani drgnie podnosnik mozna podnieś jedynie odpinająć przednią wtyczke od jednego z elektrozaworu a wciskająć recznie drugi które znajdują sie z tyłu ko lewego tylniego koła
    • Przez bogdan815
      witam ponownie i znowu proszę o pomoc
      zapowietrzyły mi się hamulce, może ktoś wie jak je się odpowietrza chodzi o model MF 3645
      z góry dziękuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.