Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam :D

mam pomysł na dodatkową hydraulikę w mf 255 lecz chciał bym się was doradzić co o nim sądzicie

pomysł polega na tym żeby założyć pompę wody na 2 paski z której doprowadzić pasek  do cyklopowskiej pompy hydraulicznej z nałożonym kołem pasowym z pompy poprowadzić wąż do rozdzielacza 2 sekcyjnego w kabinie z którego bd wypuszczone 4 szybko złącza

proszę o ocenę pomysłu oraz dodatkowe sugestie .

 

pozdrawiam :D

Opublikowano

tam jest miejsce na 2 pompę bez kombinowania możesz sobie założyć do wspomagania lub 2 na hydraulikę masz miejsce pod sprężarką jest dekiel przykręcony zdejmujesz go i zakładasz pompę ja w 4512 mam tam od wspomagania założoną

Opublikowano

ale takie pompy jak np do wspomagania mają bardzo małą wydajność a pompa cyklopowska ma około 40l/min


a ja potrzebuje hydraulikę mocną np do wywrotu jak i do sterowania tylnym ładowaczem

Opublikowano

denerwuje mnie to przełączanie pod siedzeniem a pozatym myślałem o założeniu przedniego tuza oraz zakupie pługa obrotowego więc przydała by się odrębna hydraulika

Opublikowano (edytowane)

zapomnij o napędzie paskiem. Chyba ze od razu 2-3 założysz. To już lepiej kombinuj z pompą napędzaną od wału przeprowadzonego pod chłodnicą.... tak jak to miały ostrówki. Tylko coś mi się zdaje że pod chłodnicą nie ma miejsca... Pompa tandem podpięta pod rozrząd jak w Ursus 5314 http://www.polagriparts.pl/produkt/74611-pompa-hydrauliczna-pzc-4510x1016-k-mf-3-7006985m91-massey-ferguson.html

http://sklep.hydrotor.com.pl/shop/massey-ferguson-pzc4510x1016k-7006985m91-p-193.html

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

kiedyś widziałem na agro foto zdjęcie jak ktoś przerobił mfa 255 żeby podnosnik jak i chydraulika zdwnetrzna działały bez przelaczania ale nie moge tego znalezc ale to by było chyba najtańsze i najprostsze rozwiązanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tiger2911
      Pod koniec roku pojawił się problem wymieniłem tłumik i kolanko z układu wydechowego po zamontowaniu i odpaleniu po dwóch dniach od montażu, podczas pracy pojawia się woda przy połączeniu układu wydechowego. To jeden z problemów bo drugi to ciągnik raz pali jednego dnia a drugiego nie chce odpalić aż gasnie podświetlenie tablicy  akumulator naładowany na maksa 
      Proszę o podpowiedź co mu dolega 
    • Przez tiger2911
      Dzień dobry
      Potrzebuje informacji gdzie są bezpieczniki w massey Ferguson 590 z opisem. Problem z prądem brak kontrolek, nie można zapalić akumulator rozładowany 
       
    • Przez andrev1822
      Jak w temacie. Ostatnimi czasy mam problem z hydraulika. Podnośnik odkąd kupiliśmy podnosił pulsacyjnie i na zgaszonym opadał dość szybko. Przy orce pługami obrotowymi 3x40 waga około 700kg przy obrocie trzeba było gazu dodać. Ale dzisiaj jak założyłem agregat 3.6m to po robocie zaczął wolno podnosić i ciężko było go złożyć. Strasznie szarpie podnośnikiem i można powiedzieć że całym ciągnikiem. Do wymiany pompy? Mam jeszcze trochę roboty w polu 
    • Przez MF255\
      Witam.
      Mam problem z podnośnikiem gdy olej się rozgrzeje to się zacina Tuz (brak reakcji na suwaki) po ostygnięciu wraca gdy przełącze rozdzielacz pod siedzeniem to belki opadają i jest dobrze.
      Nowy filtr hydrauliczny ,zaworek bezpieczeństwa oringi i podkładki na rurce.
      Gdy ciągnik się rozgrzeje to też słychać delikatne drgania . 
      Ma ktoś może pomysł co to może być?
    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v