Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam  Jasia 5090r z 2012 roku ma przebieg 2500mth mam problem z oponami przednimi które są spękane i serwisant opon powiedział że te typy tak mają ale gwarancji Mi nie uznali,następnie nieszczelność przedniej osi na uszczelniaczu którego sam wymieniłem,zerwana linka hamulca ręcznego- wyciągnołem kołnierz i zawiozłem do gościa który robi linki i za nowy wkład zaplaciłem 25zł a nowa linka kompletna 380zł, teraz uległa awarji linka która przestawia zawór hydrauliki zewnetrznej i co najgorsze jak rewersem przestawie jazde do tyłu to przy skręcie maxymalnie kołami to czuć takie szarpnięcie jak by coś przeskoczyło w skrzyni i to jest tak dość często, a najgorsze to uruchomianie ciągnika  zimą jak jest poniżej minus 10 to prawie nie da się go uruchomić więc kupiłem grzałke DEFY i włożę ją do bloku w tym roku a tak na razie to się kręci!!!!!!!!!!

Opublikowano

no to trochę jeżdzi 2500 na 3lata ale z tą skrzynią jak piszesz na taki przebieg to za szbko a z zapaleniem to jd zawsze miały problemy normalna sprawa ale dzisiaj nowe juz tak mają prawie wszystkie silniki to pewnie specjalnie tak produkują żeby w zimie zarobić na  pseudo remontach

Opublikowano

A mój sąsiad ma agrorobert 2 jd i stoją tylko pod wiata to ten mniejszy 6230 odpala codziennie nawet jak jest 25 stopni bo robi przy krowach to jak to jest z tymi jd? Odpalają tylko wybrane? Śmieszy mnie to ze ten typ tak ma. Jak ktoś wyłączy traktor w listopadzie i nagle mu sie przypomni w lutym ze chce go odpalić to cieżko, a nie daj Boże jak zasypany śniegiem bo na dworze. Postawicie swoje samochody na 2-3 miesiące bez odpalania to zobaczymy czy odpalicie. A tak na marginesie mam tez jd i odpala zima tylko ta różnica ze stoi w garażu i do tura musi pochodzić trochę wałek zanim coś robię bo olej jak smoła.

Opublikowano

No kolega handluję u dilera JD  i kupił sobie takiego 110 km nowego z  4 lata temu i też mówi że  poniżej -5 ma duże problemy  z odpaleniem., a  -15 to cud jak odpali.

Byłem kiedyś na pokazach DF  w Siekierczynie a w nocy było -20  i tylko MTZ odpalały na dworze. Na jednego DF około 100 km,  uparliśmy się żeby odpalił, dodatkowe aku na wózku, zapalarka i nie odpalił, podaliśmy się po 40 minutach.

Co do opdalania po dłuższym postoju to mój Bizon zawsze przed sezonem odpalał od strzału. Z 2 tygodnie temu odpalałem ZTS 18345 który stał od marca i od strzału odpalił, bez żadnego pompowania oczywiście.

Opublikowano

Zapalarka gazowa za 30 zł ściągasz gumę od powietrza  dajesz ogień na tłoki 2 obroty rozrusznika i pali(bezpiecznie i szybko , sprawdzona metoda)Tez mam jd i słabo pali w zimie .

Opublikowano

Mam  Jasia 5090r z 2012 roku ma przebieg 2500mth mam problem z oponami przednimi które są spękane i serwisant opon powiedział że te typy tak mają ale gwarancji Mi nie uznali,następnie nieszczelność przedniej osi na uszczelniaczu którego sam wymieniłem,zerwana linka hamulca ręcznego- wyciągnołem kołnierz i zawiozłem do gościa który robi linki i za nowy wkład zaplaciłem 25zł a nowa linka kompletna 380zł, teraz uległa awarji linka która przestawia zawór hydrauliki zewnetrznej i co najgorsze jak rewersem przestawie jazde do tyłu to przy skręcie maxymalnie kołami to czuć takie szarpnięcie jak by coś przeskoczyło w skrzyni i to jest tak dość często, a najgorsze to uruchomianie ciągnika  zimą jak jest poniżej minus 10 to prawie nie da się go uruchomić więc kupiłem grzałke DEFY i włożę ją do bloku w tym roku a tak na razie to się kręci!!!!!!!!!!

wiesz niektórym to nic nie wytrzyma nawet jd  

żeby nie było mam te cudo z 2009 r i żadnych problemów , chodzi w turze i dostaje  swoje i na oponach żadnych spękań 

co do palenia zimą to zgoda  tylko tu problem mają wszystkie marki w tym roczniku - taka to nowoczesność   ;)

chcesz żeby nie szarpało to wyreguluj skręt ogranicznikami a jak nie umiesz to nie włączaj rewersu na max skręcie 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v