Skocz do zawartości
TJ206

Awarie mojego John Deere 5090r

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
TJ206    1

Mam  Jasia 5090r z 2012 roku ma przebieg 2500mth mam problem z oponami przednimi które są spękane i serwisant opon powiedział że te typy tak mają ale gwarancji Mi nie uznali,następnie nieszczelność przedniej osi na uszczelniaczu którego sam wymieniłem,zerwana linka hamulca ręcznego- wyciągnołem kołnierz i zawiozłem do gościa który robi linki i za nowy wkład zaplaciłem 25zł a nowa linka kompletna 380zł, teraz uległa awarji linka która przestawia zawór hydrauliki zewnetrznej i co najgorsze jak rewersem przestawie jazde do tyłu to przy skręcie maxymalnie kołami to czuć takie szarpnięcie jak by coś przeskoczyło w skrzyni i to jest tak dość często, a najgorsze to uruchomianie ciągnika  zimą jak jest poniżej minus 10 to prawie nie da się go uruchomić więc kupiłem grzałke DEFY i włożę ją do bloku w tym roku a tak na razie to się kręci!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to trochę jeżdzi 2500 na 3lata ale z tą skrzynią jak piszesz na taki przebieg to za szbko a z zapaleniem to jd zawsze miały problemy normalna sprawa ale dzisiaj nowe juz tak mają prawie wszystkie silniki to pewnie specjalnie tak produkują żeby w zimie zarobić na  pseudo remontach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

przemek28_28    55

A mój sąsiad ma agrorobert 2 jd i stoją tylko pod wiata to ten mniejszy 6230 odpala codziennie nawet jak jest 25 stopni bo robi przy krowach to jak to jest z tymi jd? Odpalają tylko wybrane? Śmieszy mnie to ze ten typ tak ma. Jak ktoś wyłączy traktor w listopadzie i nagle mu sie przypomni w lutym ze chce go odpalić to cieżko, a nie daj Boże jak zasypany śniegiem bo na dworze. Postawicie swoje samochody na 2-3 miesiące bez odpalania to zobaczymy czy odpalicie. A tak na marginesie mam tez jd i odpala zima tylko ta różnica ze stoi w garażu i do tura musi pochodzić trochę wałek zanim coś robię bo olej jak smoła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    206

No kolega handluję u dilera JD  i kupił sobie takiego 110 km nowego z  4 lata temu i też mówi że  poniżej -5 ma duże problemy  z odpaleniem., a  -15 to cud jak odpali.

Byłem kiedyś na pokazach DF  w Siekierczynie a w nocy było -20  i tylko MTZ odpalały na dworze. Na jednego DF około 100 km,  uparliśmy się żeby odpalił, dodatkowe aku na wózku, zapalarka i nie odpalił, podaliśmy się po 40 minutach.

Co do opdalania po dłuższym postoju to mój Bizon zawsze przed sezonem odpalał od strzału. Z 2 tygodnie temu odpalałem ZTS 18345 który stał od marca i od strzału odpalił, bez żadnego pompowania oczywiście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gortad    11

Zapalarka gazowa za 30 zł ściągasz gumę od powietrza  dajesz ogień na tłoki 2 obroty rozrusznika i pali(bezpiecznie i szybko , sprawdzona metoda)Tez mam jd i słabo pali w zimie .


PRIMUS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
R1D2    0

A koledzy w konfiguracji dobierali sobie podgrzewacz paliwa, powietrza itd? Zestaw zimowy to opcja w jd ale ulatwia start...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko-kolo    312

Mam  Jasia 5090r z 2012 roku ma przebieg 2500mth mam problem z oponami przednimi które są spękane i serwisant opon powiedział że te typy tak mają ale gwarancji Mi nie uznali,następnie nieszczelność przedniej osi na uszczelniaczu którego sam wymieniłem,zerwana linka hamulca ręcznego- wyciągnołem kołnierz i zawiozłem do gościa który robi linki i za nowy wkład zaplaciłem 25zł a nowa linka kompletna 380zł, teraz uległa awarji linka która przestawia zawór hydrauliki zewnetrznej i co najgorsze jak rewersem przestawie jazde do tyłu to przy skręcie maxymalnie kołami to czuć takie szarpnięcie jak by coś przeskoczyło w skrzyni i to jest tak dość często, a najgorsze to uruchomianie ciągnika  zimą jak jest poniżej minus 10 to prawie nie da się go uruchomić więc kupiłem grzałke DEFY i włożę ją do bloku w tym roku a tak na razie to się kręci!!!!!!!!!!

wiesz niektórym to nic nie wytrzyma nawet jd  

żeby nie było mam te cudo z 2009 r i żadnych problemów , chodzi w turze i dostaje  swoje i na oponach żadnych spękań 

co do palenia zimą to zgoda  tylko tu problem mają wszystkie marki w tym roczniku - taka to nowoczesność   ;)

chcesz żeby nie szarpało to wyreguluj skręt ogranicznikami a jak nie umiesz to nie włączaj rewersu na max skręcie 


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Majkelo
      Witam!!!
      Panowie nosze się z ewentualnym zakupem JOHN DEERE 6105RC Prosze o opinie na temat tego modelu, WADY , ZALETY, wyceny dealerów oraz wszelkiego rodzaju inne cenne informacje.
      Jesli są rez tutaj użytkownicy 6105MC to rowniez prosze o wziecie udziału w dyskucji.
      ...a moze lepiej kupic 6095RC/MC i pozniej jak będzie mało to podciągnac go na   ????
      Pozdrawiam.
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam, mam dylemat. Zastanawiam się nad wyborem JD o mocy ok 115km. W grę wchodzi JD 6330(nie premium) lub Jd 6115M. Cena w zasadzie jak podaje diler będzie podobna. Mam obawy co do silnika z filtrem cząstek stałych W modelu 6M. I pytanie czy lepiej wstawić CHIPA do 6330 i ze 105 km zrobić ok 120 km i mieć starą generację silnika (na pewno niezawodną) bez filtra czy nie obawiać się filtra i wybrać 6M bez Chipowania(bez ingerencji w fabryczne ustawienia) trochę lepiej wyciszonego i różniącego się nieznacznie nowościami. Mam po prostu obawy przed "nowym dzieckiem" JD i "chorobami wieku dziecięcego" związanych z silnikiem. Proszę o porady i wypowiedz użytkowników serii 6R z racji obecności filtra cząstek stałych
    • Przez Deny
      Witam !
      Tak jak w temacie chciałbym się dowiedzieć opinii forumowiczów na temat tych ciągników..
      Czy mógłby mi ktoś doradzić który z nich wybrać ? Zastanawiam się nad modelami 6115M i 6105R , tylko nie wiem który wybrać ..
      Czy operatorzy , lub ludzie którzy czytali troche o tych ciągnikach mogli by o nich coś powiedzieć ?
      Interesuje mnie , cena (również cena poszczególnych elementów wyposażenia) , spalanie w pracach ciężkich/lekkich i to czy tę ciągnik jest po prostu warty tej ceny , i nie postawić na inną markę
    • Przez feliksio
      Witam, potrzebuję porady odnośnie wyboru obciążnika na przedni TUZ do ciągnika John Deere 6145R. Najcięższą maszyną jaką będzie dźwigał to agregat uprawowo siewny aktywny talerzowy ze skrzynią 750kg, waga zestawu to 2700kg z pełnym zasypem. Chciałbym żeby pracować na rozłożonym hydropaku tak by nie podnosiło przodu ciągnika. Na uwadze mam obciążnika żeliwny o wadze 1400 lub 1200kg. Myślę że 1400kg będzie 100% ok ale może wystarczył by 1200? Wtedy nie było by tak dużego nacisku na przednią oś, tym bardziej że przy pracy z pługiem (1600kg) wystarczył by 1200. Dylemat...
    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
           
         
×