Polecane posty

karolas123    86

Witam panowie, jak w serii 6200 działa brzeczyk? Pipczy po zaciągnieciu ręcznego? Czy moze załącza sie kiedy jest zaciągniety ręczny i wrzucamy na manetce jakiś kierunek jazdy? Pytam bo u mnie wcale sie nie odzywa a nie wiem kiedy ma wogóle dawać znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzysiek1979    90

W nowej seri 6 jak nie przestawisz dzwigni na P i wstaniesz z siedzenia to pipczy alarm  .Jesli chodzi o brzeczyk w starszej seri duzo jest przypadkow ze celowo jest odlaczony .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Chodzi Ci o hamulec reczny na P czyli zaciągniety? Jeśli tak to u mnie zaswieca sie kontrolka od recznego tylko nie piszczy pipczyk czy siedze czy nie, no poszukam w takim razie czy nie jest on odłączony. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    90

Czesto odlanczaja bo jak jest jakis problem to cholerstwo czesto sie zalancza i brzeczy .Kiedys jezdzilem i z przednim LTS byl problem i co chwila brzeczal. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    151

Czyli cos mam zwalone bo wcale sie nie odzywa.

 

Powinien działać tak jak napisał poprzednik czyli jak masz wrzucony bieg i zaciągasz ręczny, na luzie nie brzęczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Znalazłem przyczynę wiec opiszę, bo moze ktoś bedzie miał podobny problem. Otóż wina była w samym brzeczyku którego wykonanie jest poprostu śmieszne, w skróce działa to tak, ze po podaniu sygnału na brzeczyk cewka przyciąga zworkę która drga i uderza w blaczke wydajac dzwiek, jest tam w środku styk który przysniedział. bo wyczyszczeniu działa jak trzeba. Brzeczyk rozmontować mozna beznarzędziowo. Teraz brzeczyk juz działa jak trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pig    5

a gdzie on się wogole znajduje? bo szukam i nie moge znależć i jaki bezpiecznik za niego odpowiada?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
    • Przez kaamil12
      Kto posiada Fendta 5220 Laverde rev225 albo MF z komputerem  agritronic ? Mam Laverde z agritronic i jest z nim problem bo pokazuje błąd c12 i nie widać  ustawień   dodam że raz jest ok a za chwile wyświetla c12 czasem wystarczy że kombajn z obrotów zejdzie i wraca do normy a czasem brak zgasić i uruchomić na nowo podobno błąd oznacza wewnętrzne uszkodzenie komputera tylko czemu raz działa przez 3 dni nic nie wyskoczy a jak go jeb***  to co 15min wywala miał ktoś taki przypadek?? 
    • Przez El_Chapo2812
      Witam, posiadam Ursusa 4512, od mniej więcejcpół roku zaczęły się problemy ze skrzynią biegów tzn. Podczas jazdy biegi wchodzą i wychodzą bardzo płynnie, bez zgrzytów. Natomiast podczas postoju i pod obciążeniem jest problem przy wyrzuceniu i wrzuceniu zwłaszcza jedynki oraz wstecznego. Przy wrzuceniu strasznie zgrzyta a przy wyrzuceniu trzeba dwoma rękami trzymać lewarek. Ciągnik chodzi głównie w prasie walcowej i agregacie uprawowym(ciężka brona z wałem).
      Proszę o wasze rady i uwagi co może być tego przyczyną i jak to naprawić gdyż jest to bardzo uciążliwe.
      Pozdrawiam
    • Przez radekFT675DT
      Witam mam problem z moim mf a mianowicie, ciągnik jeździ normalnie do póki wrzucę N na rewersie i ponownie chce ruszyć, wtedy wyskakuje błąd i nie chce jechać, ale wystarczy pobawić się rewersem kilka razy wcisnąć sprzęgło i załapie, dzieje się to tak raz na jakiś czas ale tylko wtedy gdy przełączę rewers w pozycje N, a gdy nie wrzucę rewers na N to jeździ cały dzień bez problemu, myślałem że to może czujnik dolnego położenia sprzęgła ale chyba to nie on bo mogę cały dzień używać sprzęgło i nic się nie dzieje do póki nie wrzucę N na rewersie Czy ktoś wie co to może być ?
    • Przez Nightdevil
      Witam 
       MF3070

      Zwiększa mi się stan oleju w silniku... pompka zasilająca zmieniona , świeca płomieniowa także 
      czy kolejny krok wyjęcie pompy i regeneracja (dosyć droga)  czy jakieś jeszcze opcje są ? 
      po dniu pracy olej na miarce zwiększył sie od minimum do 1cm ponad MAX, ciagnik nie dymi , nie odczułem zmiany siły .
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.