Skocz do zawartości

Polecane posty

karolas123    86

Witam panowie, jak w serii 6200 działa brzeczyk? Pipczy po zaciągnieciu ręcznego? Czy moze załącza sie kiedy jest zaciągniety ręczny i wrzucamy na manetce jakiś kierunek jazdy? Pytam bo u mnie wcale sie nie odzywa a nie wiem kiedy ma wogóle dawać znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzysiek1979    33

W nowej seri 6 jak nie przestawisz dzwigni na P i wstaniesz z siedzenia to pipczy alarm  .Jesli chodzi o brzeczyk w starszej seri duzo jest przypadkow ze celowo jest odlaczony .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Chodzi Ci o hamulec reczny na P czyli zaciągniety? Jeśli tak to u mnie zaswieca sie kontrolka od recznego tylko nie piszczy pipczyk czy siedze czy nie, no poszukam w takim razie czy nie jest on odłączony. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    33

Czesto odlanczaja bo jak jest jakis problem to cholerstwo czesto sie zalancza i brzeczy .Kiedys jezdzilem i z przednim LTS byl problem i co chwila brzeczal. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Czyli cos mam zwalone bo wcale sie nie odzywa.

 

Powinien działać tak jak napisał poprzednik czyli jak masz wrzucony bieg i zaciągasz ręczny, na luzie nie brzęczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Znalazłem przyczynę wiec opiszę, bo moze ktoś bedzie miał podobny problem. Otóż wina była w samym brzeczyku którego wykonanie jest poprostu śmieszne, w skróce działa to tak, ze po podaniu sygnału na brzeczyk cewka przyciąga zworkę która drga i uderza w blaczke wydajac dzwiek, jest tam w środku styk który przysniedział. bo wyczyszczeniu działa jak trzeba. Brzeczyk rozmontować mozna beznarzędziowo. Teraz brzeczyk juz działa jak trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×