Skocz do zawartości

Zmiany TDD bedzie nie długo nazywać sie TD5000


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

td5040 w standardzie kosztuje dokładnie 115 tys a t5040 138 tys-zaznaczam ze ceny sa bez pnełmatyki za ktora trzeba dopłacic 5tys. wie ktos ile taki NH t5040 moze palic w ciezkiej robocie?

Opublikowano

oglądałem nowego jx-a czyli to samo co nowy td czy wcześniej układ kierowniczy w td był na jeden siłownik? bo teraz jest kulturalnie na 2 siłowniki

Opublikowano

w modelach do 80KM nowy silnik 3.2 litra, turbo, wysoki moment obrotowy 328 Nm przy 1250 obrotach. Lepsze osiągi niż w starych silnikach.

Dopatrzyłem się, że w opcji jest elektrohydrauliczne załączanie przedniego napędu i blokady mostów.

Opublikowano

ja mam td5050 na podwórku od kilku dni. szalu nie ma prosty mechaniczny ciagnik. wielu bajerów to on nie ma ale ogolnie nic nie moge powiedziec zanim nie pojdzie w pole. w kabinie dosc cicho i wygodnie. widocznosc calkiem spoko. chociaz do tyły słabo widac (slabo widac koncówki ciengien)

 

zastanawiam sie jakie do niego kupic sprzety. mam w planach gruber rolmaco 2,6 i agregat agrofactory 3,6

Opublikowano

panowie ostatnio dowiedziałem sie ze w pobliskim duzym gospodarstwie kupili td5050 i sie sypie strasznie ale ile w tym prawdy to nie wiem wiec jak ktos ma taki ciągnik lub jakieś informacie jak sie spisują to pisac-moj ma narazie 200mtg i chodzi jak rakieta-paliwo i w pole.

Opublikowano

Po negocjacjach zeszli do 127500. To jego wyposażenie:

-klimatyzacja, poszerzenia błotników, kogut, haki CBM, radio MP3, zaczep polowy, transportowy, pneumatyka opony 13,9 R24 i 16,9 R34i chyba tyle.

Opublikowano

JAk bylismy na pokazach w Konskowoli tyo diler Agrobard za NH TD5030 z szerszymy laczkami, pneumatyka, obciaznikami i hakami chyba 120 000zl brutto. Wiec jeszcze 5 tysi mozna bylo by spokojnie urwac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v