Skocz do zawartości

Zmiany TDD bedzie nie długo nazywać sie TD5000


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no tak mi powiedzieli u wronskich ze beda mialy 4,3 litra silniki jak teraz w tla jest a tla beda mialy wiekszy 4,5 litrowy motor a nie wiecie ile moze kosztowac taki model 95 konny ten nowy td5050

Opublikowano
Mam przed sobą ulotke dwóch nowych modeli TD5040 - 88KM i TD5050 - 95KM , oba mają 4,5 litra

Moglbys zamiescic gdzies skany tych ulotek? U mojego dealera jeszcze ich nie ma.

Opublikowano

Głownie to tylko silnik zmieniono. Deraler mówil że wyposarzenie dodatkowe się powiększyło i jest teraz więcej rzeczy do wzięcia(np. można dokupić fotel pneumatyczny), ale jak rewrssu elektrohydraulicznego i pól biegów nie było tak nie ma.

Opublikowano

Akurat zepsuł mi się skaner. Pare zmienionych rzeczy : silnik: FPT iveco (fiat power train technologies) , pojemność 4,5 l / turbo , intercooler , moc silnika wg iso TR14396-ECE R120 , kw/km 65/88 i 70/95 , obroty znamionowe 2500/min. , moment obrotowy maks. przy 1300 obr/min. Nm. 375 i 390, przyrost momentu obrotowego % , 50 i 44 . optymalne zużycie paliwa g/kWh 219 . pojemność zbiornika 92 l. skrzynia taka jaka była 40k/h std. oś przednia 2wd (30km/h) opcja . pompa hydrauliczna 75 l/min . udźwig TUZ 3565 kg . poziom hałasu dBA <80 . masa 3780 kg . obroty WOM 540/540E/ synchronizowane . pierwsze td5040 i 5050 . Reszta taka sama , sory że tak naćkałem .

Opublikowano

Czytałem gdzieś w artykule, że zmniejszyli obroty znamionowe do 2300. Skoro jx i td to to samo, to na pewno nie było wcześniej w kabinie 89db.

Opublikowano

kto byl w kielcach mial okazje zobaczec na wloasne oczy jak wygladaja nowe serie td5050

juz nie dludo na polskim rynku maja sie pojawic pierwsze modele ciagnikow T5550 czyli nowej TLA

Opublikowano

Widzialem TD5040 na pakazach w Szepietowie. Fajny ciagniczek w sumie jak wszystkie NH :) ale wsumie newiele sie zmieniło, oprócz oczywiscie silnika ktory dostał intercooler i wydech z drugiej strony. W srodku paktycznie tak samo tylko niebieskie siedzenie i predkosciomierz elektroniczny na desce, a i inne gałki zmiany biegów.

Opublikowano

tak tylko pytam bo podobno ludzie "rzucili się" na r2/r3/explorer/agrofarm, oraz td/jx-y jd5620 itp tańsze zachodniaki i wydłużył się znacznie czas oczekiwania na wszystkie ciągniki, z tego co dieler mówił 2 -3 tyg narazie się opuźniają a miało być max 2 miechy a nawet szybciej,

Opublikowano

ostatnio bylem u dilera tez planujemy kupic ciagnik td5050 albo td95d tylko mam jedno pytanie jak z poziomem glosnosci w td5050 bo porownywalismy td95d i td5040 i w tej starszej wersci bylo o wiele ciszej niz w tej nowe nie mieli niestety td5050 wiec nie wiem jak w nim z glosnoscia moze ktos pomoze

Opublikowano

według danych katalogowych ciszej powinno byc w nowszej serii TD. Przykładowo w modelu TD90D głośność według producenta przy kole kierownicy wynosi 85dB. Przy otwartych oknach wynosi 83dB a przy zamkniętych i oknach i drzwiach wynosi 80dB. W TD5040 poziom hałasu wynosi 80dB. Warto wiedziec ze zmiana o 3dB oznacza dwukrotną zmiane mocy (w tym przypadku 2 razy ciszej albo 2 razy głosniej) Widziałem nowe TD ale nie słyszałem jak pracuja wiec trudno mi powiedziec czy rzeczywiscie poprzednia seria pracowała ciszej

Opublikowano (edytowane)

wiem wlasnie ze wedlug katalogu w nowym td powinno byc ciszej ale mowie tak jak bylo ze w nowym bylo glosniej niz w starym

 

naj lepiej jak by sie wypowiedzial jakis uzytkownik tego i tego modelu

 

Nie piszemy posta pod postem - opcja EDIT nie gryzie... - krolikNH

Edytowane przez krolikNH
Łączenie postów
Opublikowano

oglądałem nowego jx-a i fajnie to wszystko wygląda ale na fotkach w galerii AF, a na żywo bardzo się rozczarowałem, kupa plastiku i kałaczące się wajchy powywijane we wszystkie strony dzwignie od biegów i jakoś tak ciasno w tym ciągniku, a i potwierdzam kałaczące się pedały na boki szczególnie od sprzegła, wcale nie lepiej w jx jak w nowym ursusie 5024, czy farmtracku, no ale może dlatego miałem takie wrażenie bo wcześniej oblukałem clasy i fendy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v