Skocz do zawartości

Zmiany TDD bedzie nie długo nazywać sie TD5000


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też coś słyszałem że ma być nowy model tdd która bedzie się nazywać T5000

PS. Tak wogóle T5000 to chyba serię TL-A zastapi co??
A nowa TLA bedzie nazywać się T5500 a nie T5000
Opublikowano

Nowa TLa nazywa się T5500 wiem lepiej bo już niedługo bedego miał na podwórku wiem co kupuje a T5000 to jeszcze coś nowszego ja bede szcześliwym pośadaczem T5530

Opublikowano

Na tej stronce to, wygląda że główna zmiana to silnik (np. odstępy serwisowe jeśli dobrze zrozumiałem to 600mtg a nie jak w TD 300mtg). A reszta to kosmetyka, np. gałki drążków od rewersu i biegów, wyświetlacz też inny, no i fotel ma pas bezpieczeństwa. Ale trzeba przyznać że silnik ładnie wygląda, no i akumulator przeniśli z przed chłodnic gdzieś indziej.

Opublikowano

T5000 z tyłu chyba ma juz CBM'y i 3 wyjscia hydrauliki. Ciekawi mnie tylko jaka bedzie jego cena po takim "lifcie"

ale zapalniczka dalej jest niestety koło kierownicy wiec z zasilania dodatkowych urzadzen dalej nici...

Opublikowano

Tak sobie myślę że gdy te ciągniki sporo więcej kosztować od zwykłych TDD o pozycja NH na Polskim rynku trochę pogorszy się. Chyba że będzie to dość przystępna cena to będzie wręcz odwrotnie :)

Opublikowano

No i tłumik jest po prawej stronie silnika a nie po lewej jak w starych modelach. Co do ceny to ciekawe jaką dadzą, ale nie może być dużo wyższa, bo głównie to tylko silnik zmienili. Zresztą znajomemu powiedzieli, że jak pisał podanie na PROW to jak już będzie realizował i będą te nowe z nowymi silnikami to mu się cena nie zmieni.

Opublikowano

W czwartek widziałem jak wieźli 3 sztuki tych ciągników, pewnie do dilera w Legnicy.

Tłumik jest po prawej stronie silnika, odwrotnie niż starych modelach, tyle zdążyłem zauważyć.

A reszta... kolor ten sam, znaczek też... :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v