Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

przeczytaj jeszcze raz powyzej któryś post mercedes czy polonez dopasuj sobie który to fendt a który ursus i masz odpowiedź!! a zwinnośc fendta jest znakomita a jeszcze 4 cylindrowego to juz wogóle, miałem zetora to musi mieć miejscado nawrotu a fendt kręci sie jak ciagnik jednonapedowy.

Opublikowano

odświerze temat.Mam na oku fendta 308 LSA jak sprawdzić przy oględzinach czy dobrze działa to sprzegło tubomatik? ile ma miec biegów przy kierownicy i czy sa one ze sprzegłem czy bez?

Opublikowano

Przede wszystkim posprawdzaj czy nie ma wycieków  z niego. Ciągnik tak to jeździ tak jak jak każdy inny ciągnik. Na wyższych biegach i na niższych przy obciążeniu  będzie się "ślizgało". 

LSA ma 3 pólbiegi przy kierownicy załączane przy użyciu sprzęgła. Górna pozycja to M, dolna L. W przycisku masz półbieg S. Żeby go załączyć  ustaw dźwignie w górnym położeniu M, wciśnij przycisk i z wciśniętym przyciskiem  przesuń dźwignie  na dolną pozycję L.

Opublikowano

to tak trochę dziwnie zrobili z tymi "półbiegami".

Właśnie z tym sprzęgłem i tym niby ślizganiem sie to własnie nie wiem jak to sprawdzić czy to działa poprawnie, czy nie.

Opublikowano

Półbiegi są załączane ze sprzęgłem i są półbiegi załączane pod obciążeniem także dla mnie jest wszystko normalnie, tak ma po prostu .

Na biegach 1,2,3 niezależnie od załączonego półbiegu, ciągnik na pusto ma ruszyć  bez poślizgu sprzęgła. Na biegach 25, 30 i 40 zaczyna występować  lekki poślizg.

Jeśli będą wycieki ze sprzęgła i mało tego oleju będzie w sprzęgle to ten poślizg będzie większy.

 

Opublikowano

Napiasłem że dziwnie zrobili z tymi biegami przy kierownicy, bo z tego co rozumiem to przerzucając z pozycji L na S trzeba  dzwignię dać do góry wcisnąć przycisk i znów na dół, dla mnie to niezrozumiałe, ale mądrzejsze głowy nad tym myślały

Opublikowano

Tak ma być bo trzeci półbieg jest na innym wałku niż dwa poprzednie. Żeby go wybrać najpierw elektromagnes musi przesunąć poprzeczny suwak a potem dopiero dźwignia zazębia przełożenie. 
Co do konwertera, to chyba w temacie o 312 Farmer ktoś podawał sposób sprawdzania jego działania. Nie pamiętam dokładnie ale chyba trzeba było wrzucić najwyższy bieg, wcisnąć hamulce i obserwować obroty silnika. Przy maksymalnym wciśnięciu gazu obciążenie wywierane przez konwerter powinno nie pozwolić im wzrosnąć powyżej jakiejś wartości.  Ale jakiej nie pamiętam. Podobno to sposób zalecany przez producenta. Właśnie wczoraj wymieniałem w naszej 818 konwerter. Łożysko rozbiło gniazdo w obudowie konwertera i szlag trafił jazdę. Finansowo bolesne. 
Poza tym tam jest jeszcze drugie sprzęgło tarczowe. Czasem ono też daje efekt poślizgu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MICH4Ł
      Witam.
      Chciałbym się dowiedzieć ile kosztuje cały EHR do Fendt Farmer 311 turbomatik LSA jeżeli można oczywiście takie coś nabyć ?
       
    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
       
    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
    • Przez misieka
      mam 9 błędów w ciągniku, co one oznaczają? proszę o odpowiedź
      -0.0.20
      -0.1.59
      -0.1.60
      -0.1.62
      -0.1.63
      -0.1.65
      -5.1.01
      -5.1.72
      -4.1.08
    • Przez pkmasta
      Witam
      posiadam fendta 926 pierwszej generacji od dosyć niedawna, jest to mój pierwszy fendt stad tez pytanie
      czy jest ktoś w stanie podzielić się instrukcja do 926 pierwszej generacji?
      prosze również o pomoc w rozszyfrowaniu kodu błędu:
      8.3.15
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v