Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam odpaliłem dziś traktor bo chciałem sprawdzić czy działa obrotomierz bo wymieniłem linkę, a on po chwili normalnej pracy zaczął kopcić na mega czarno i z komina wydobywał się dziwny dźwięk, tak jakby jakies psiukanie, proszę o pilne porady
Dodam że wczoraj Normalnie pracował, a teraz też mu ciężko na obroty wejść i po krótkiej chwili go zgasiłem i czekam teraz na Wasze odpowiedzi

Edytowane przez derdi
Opublikowano

Wladymirec t 25 to tak nagle od filtra by poszło?? Zdjąłem dekle i klawiatura niby ok
Filtr czysty,nawet 2 tyg temu zmieniłem razem z olejem, po sezonie,coś się musiało stać mechanicznego bo to niemożliwe,chodził normalnie a nagle trach i zaczął mega kopcić i słychać takie głośne jakby dmuchanie z komina, nie wiem wtrysk może głowica

Opublikowano

Dziwna sprawa co popsuło się mamy władka od dawna ale nic mnie nie przychodzi do głowy co poszło, jedyna nadzieja że części tanie i jak nie sam to znajomy mechanik zrobi tobie .Jak dojdziesz napisz nam co była za przyczyna

Opublikowano

Kurde zima robilem remont i bylo wszystko ok,dotarlem go 10mtg ,wymienilem olej na nowy plus filtr powietrza,oczywiscie po rdmoncie tez byl nowy olej,odpala normalnie,zakreci moze z raz i odpalone,myslalem ze woda przez komin poszla ale nic nie ma,sucho,musze zajzec do wtryskow,zawiezc na wymiane od razy,potem zdejme glowice ,jak rozpoznac po tlokach lub tulejach ze sie zaciera?? Krecac tarcza sprzegla kreci sie lekko tylko opor przy sprezaniu jest
Dodam ze pompa tez byla wymieniana ,oczywiscie po regeneracji

Opublikowano

Sprawdź wiec czy Ci się klin od pompy nie zciął bo możliwe że tak było i teraz pompa nie podaje paliwa w odpowiednim czasie
W tym roku w t40 miałem tak że w kolektorze ssący była jakaś gąbka i zassała się na ostatnim cylindrze i też strasznie kopcił i nie chciał wejść na obroty :)

Opublikowano

No więc,wyszło szydło z worka,ostatnio nie miałem czasu bo mam mały remont w domu,ale wczoraj doszedłem z tą awarią,zawiozłem wtryski do sprawdzenia i okazało sie że drugi był kompletnie zniszczony,w tym sensie że dosłownie lał juz przy 40 bar i to na jedną dziurkę,pod klawiaturą jest ok ,pod kolektorem też ok,co może jeszcze być jak trochę podkapca z pod zaworów na górę ?? Dodam że wyregulowane na ssącym0.2 a na wydechu 0.3 ,pewno gniazda wybite

Opublikowano

Możliwe, że wyrobiona prowadnica zaworu albo pęknięta głowica. Można podeprzeć zawór tłokiem i wypiąć sprężyny żeby zobaczyć czy jest duży luz w prowadnicy, ale jak nie pluje olejem z kolektora wydechowego to bardzo bym się tym nie przejmował. 

Opublikowano

I chyba ja też nie będę się przejmował,mam jeszcze dwie stare głowice w razie wojny to się odda do regeneracji, i będą na półce,,dzięki wszystkim za porady, myślę że można prosić Moda o zamknięcie tematu


Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v