Skocz do zawartości
derdi

pilna pomoc silnik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik
derdi    0

Witam odpaliłem dziś traktor bo chciałem sprawdzić czy działa obrotomierz bo wymieniłem linkę, a on po chwili normalnej pracy zaczął kopcić na mega czarno i z komina wydobywał się dziwny dźwięk, tak jakby jakies psiukanie, proszę o pilne porady
Dodam że wczoraj Normalnie pracował, a teraz też mu ciężko na obroty wejść i po krótkiej chwili go zgasiłem i czekam teraz na Wasze odpowiedzi

Edytowano przez derdi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

Wladymirec t 25 to tak nagle od filtra by poszło?? Zdjąłem dekle i klawiatura niby ok
Filtr czysty,nawet 2 tyg temu zmieniłem razem z olejem, po sezonie,coś się musiało stać mechanicznego bo to niemożliwe,chodził normalnie a nagle trach i zaczął mega kopcić i słychać takie głośne jakby dmuchanie z komina, nie wiem wtrysk może głowica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian2011    112

Dziwna sprawa co popsuło się mamy władka od dawna ale nic mnie nie przychodzi do głowy co poszło, jedyna nadzieja że części tanie i jak nie sam to znajomy mechanik zrobi tobie .Jak dojdziesz napisz nam co była za przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    206

Możliwe, że pękła sprężyna we wtryskiwaczu, lub odczepił się regulator w pompie wtryskowej. Odpala normalnie? nie wali nic?

Bo taki dym może być objawem zacierania się silnika, ale wtedy po zgaszeniu jest problem z obróceniem wału.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

Kurde zima robilem remont i bylo wszystko ok,dotarlem go 10mtg ,wymienilem olej na nowy plus filtr powietrza,oczywiscie po rdmoncie tez byl nowy olej,odpala normalnie,zakreci moze z raz i odpalone,myslalem ze woda przez komin poszla ale nic nie ma,sucho,musze zajzec do wtryskow,zawiezc na wymiane od razy,potem zdejme glowice ,jak rozpoznac po tlokach lub tulejach ze sie zaciera?? Krecac tarcza sprzegla kreci sie lekko tylko opor przy sprezaniu jest
Dodam ze pompa tez byla wymieniana ,oczywiscie po regeneracji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzagus97    28

Sprawdź wiec czy Ci się klin od pompy nie zciął bo możliwe że tak było i teraz pompa nie podaje paliwa w odpowiednim czasie
W tym roku w t40 miałem tak że w kolektorze ssący była jakaś gąbka i zassała się na ostatnim cylindrze i też strasznie kopcił i nie chciał wejść na obroty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    206

Silnik się nie zaciera. A wtryski sprawdź na przewodach, może są dobre. No i zajrzyj pod kolektor


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

No więc,wyszło szydło z worka,ostatnio nie miałem czasu bo mam mały remont w domu,ale wczoraj doszedłem z tą awarią,zawiozłem wtryski do sprawdzenia i okazało sie że drugi był kompletnie zniszczony,w tym sensie że dosłownie lał juz przy 40 bar i to na jedną dziurkę,pod klawiaturą jest ok ,pod kolektorem też ok,co może jeszcze być jak trochę podkapca z pod zaworów na górę ?? Dodam że wyregulowane na ssącym0.2 a na wydechu 0.3 ,pewno gniazda wybite

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    145

trochę podkapca z pod zaworów na górę

 

Można jaśniej?

Wymieniłeś podkładki pod wtryskami na te grube oryginalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

Tak wymieniłem,już wyjaśniam, zauważyłem że dym idzie do góry z pod zaworów, widać go koło sprężyn klawiatury ,na jednej głowicy,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    145

Możliwe, że wyrobiona prowadnica zaworu albo pęknięta głowica. Można podeprzeć zawór tłokiem i wypiąć sprężyny żeby zobaczyć czy jest duży luz w prowadnicy, ale jak nie pluje olejem z kolektora wydechowego to bardzo bym się tym nie przejmował. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

I chyba ja też nie będę się przejmował,mam jeszcze dwie stare głowice w razie wojny to się odda do regeneracji, i będą na półce,,dzięki wszystkim za porady, myślę że można prosić Moda o zamknięcie tematu


Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez AdamWładimirecPodlasie
      Witam mam problem ze światłami w Władimircu ponieważ nie wiem jak tam są one podłączone (chodzi o światła dolne) jakimi kolorami do jakich wtyczek włożyć i co może być przyczyną że na wybojach czasami jedno gaśnie? 

    • Przez karoleeeq
      Witam dziś  zobaczyłem usterkę w moim władku natomiast zobaczyłem że strasznie sadzi mi olej hydrauliczny z pod korka (z tyłu) do tej pory tak nie było odkręciłem korek i powietrze wybiło strasznie dużo piany było i jak traktor jest odpalony to caly czas leci ten olej. Z góry dzięki za odpowiedz
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez plusz01
      Witam
      Mam małe pytanie do szanownych kolegów. Mianowicie przymierzam się do zakupu nowych opon i z tąd moje pytanie. Na początku zaczniemy od przednich opon jaki kupić zwykłe takie jak w oryginale czy może jodłowe które będą miały lepszą przyczepność w warunkach polowych. Ostatnio założyłem do swojego władka wspomaganie więc nie raczej nie będzie problemów ze skrętem interesuje mnie przyczepność które lepiej się sprawdzą ?. Druga rzecz co z oponami do tyłu zostawić oryginalne 11.2 czy może założyć szersze takie jak w C330 12.4 dodam że aktualnie dołożyłem obciążniki na tylne koła około 70 KG na jedno koło. Proszę o pomoc w doborze oraz przedstawienie waszych doświadczeń. Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.