rafik84

Members
  • Ilość treści

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O rafik84

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 08/03/1984

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. rafik84

    Maliny

    Z przykrością stwierdzam iż ZATO nie pomógł w mojej malinie i jak grzybek był tak i przeniósł się na inne krzaki. Po 14 dniach zalecają ponownie zastosować ale i tak mi to nie pomogło ;-( Score można wg ulotki zastosować 2 razy w sezonie. Spróbuj coś z innej grupy chemicznej bo badziewie się uodparnia lub pojawia sie inny gatunek grzyba. A Switch 62WG stosowałeś ? Jest to sodek systemiczny, wchodzi w roślinę może coś to da...
  2. rafik84

    Maliny

    Rdza maliny spróbuj prysnąć Zato
  3. rafik84

    Maliny

    Może w Programie Ochrony Roślin Sadowniczych ?
  4. zawory ssące i wydechowe mają mieć luz 0,3
  5. dla jasnosci ustawia sie gorne polozenie tloka, cofa kolo chtba o 24 stopnie i ustawia pompe na poczatek wtrysku i ma byc git !!! :-)
  6. tez tak mialem kiedys i tez myslalem ze ktos zle kolo ustawil ale tam jest klin i nie da sie zle ustawic.Dopiero jak zgralem znaki z wtryskiem bylo ok
  7. Znak T1 musi być równo z wycięciem w blaszce, to początek wtrysku 1-go cylindra. Mam swój patent na ustalenie początku wtrysku na pompie: wkład od długopisu z, którego wycinam metalową część ta która pisze i wydmuchuje z niej tusz, następnie przykładam do króćca pompy idącego na wtryskiwacz i obserwuje w którym momencie będzie się podnosić paliwo. Gdzie przeczytałeś, że pochyla się pompę ??? Odkręcasz dwie śruby schowane pod pokrywa tą gdzie się leje olej do silnika i kręcisz zgodnie z ruchem wskazówek zegara aż zacznie się podnosić paliwo w rurce... ;-) Dobrym pomysłem jest także odkręcenie pokryw zaworów i obserwowanie ich otwarcia.
  8. Wlanie strzykawką nic nie da bo nie wlejesz na tyle dużo żeby wystarczyło na uzupełnienie przewodów... Czyli masz gdzieś dziurke i zasysa powietrze bokiem... wymieniałeś ten przewód obklejony taśma???? pompkę ręczna można rozkrecic, jest tam tłoczek z oringiem sprawdz czy nie jest popekany albo przerwany Może też byc nieszczelny odstojnik, mój patent na sprawdzenie jego szcelnosci a także filtrów jest taki: najlepiej mieć przewody gumowe na łaczeniach dwóch przewodów paliwowych z metalu bo lepiej przylegaja i uszczelniają. I tak, odkrecasz odstojnik , przechylasz go żeby zlać paliwo ,ten pierwszy od baku koniec przewodu gdzie idzie w strone pomki recznej zatykasz palcem drugi koniec idacy od baku pompujesz buzią i wkladasz caly element do naczynia z wodą tak, żeby cały byl zanurzony w wodzie. Obserwujesz czy idą pecherzyki powietrza i w ten sposób sprawdzasz czy ma nieszczelnosci i w ktorym miejscu. Ja osobiście kiedyś zakupiłem pomkę nożna z adapterem w ksztalcie lejka i wkladam go ile wejdzie w gumowy przewód i zaciskam opaską zasiskowa dla większej szczelnosci i pompuje do 3 atmosfer czyli tyle ile jestem w stanie palcem utrzymać ciśnienie i do wiaderka z woda. Przewody gumowe dobrze zeby mialy kilkanaście cm wtedy jest dużo wygodniej... Jak już odkrecisz odstojnik możesz sprawdzić czy przewod od baku nie jest zapchany, dmuchnij w niego aż bedzie slychać bable powietrza w baku..
  9. jak pompujesz pompką reczną to slychać jak paliwo "syczy" przez zawór z tyłu pompy???? I wraca do baku??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj