Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Plyn w chlodnicy ok ale narazie też a ten dymek to jak by para może przepali to :-)
Jedyne co to to ciśnienie oleju jeszcze mnie niepokoi w orce na wolnych obrotach przy zawracaniu spada do 0,5 na wysokich trzyma się 2,5 na zimnym na wolnych jest 1 na wysokich 2,5
Odkrecilem ta śrubę po prawej pod filtrem oleju na klucz 24 jest tam śrubka na śrubokręt wkręcilem ja o 4 obroty na zimnym myślałem że się poprawiło ale w orce to samo
Dobra ja śrubke dokrecalem? Mogę próbować jeszcze dokrecic? Ona wkręca się lekko nie wiem ile tam jeszcze można wkręcić

Opublikowano

Ta niżej jest od ciśnienia w układzie smarowania, ta wyżej od max ciśnienia w chłodnicy oleju a ta po lewej od ciśnienia ma  w filtrze odśrodkowym.

Ta na dole po prawej powinna mieć dwa korki na śrubokręt pierwszy to kontra. Ale polecam ci wyjąć całą podstawę filtra i sprawdzić czy zaworki płynnie poruszają się w otworach. U mnie jeden miał zadrę i fiksowało ciśnienie.

Opublikowano

Jak woda szła na tłok, to jest możliwe że przedostała się do oleju. Jak po naprawie problemy znikły, to proponował bym wymianę oleju. Może to rozwiązać obecne rozterki, czyli dymek z odmy i niskie ciś. no i silnikowi na pewno nie zaszkodzi a pewnie koszt nie poraża tym bardziej że obecny olej już ma pewnie jakiś tam przebieg.

Opublikowano

Witam panowie mam problem w mtz 80 , poszła mi woda do oleju,
Wyciągnąłem tuleje i okazało się że mam wżer akurat na wysokości górnej gumki (uszczelniacza) , ale gorsza sprawa na bloku też jest ubytek nad gumką jak i pod nią , jakieś sugestie ?? Wystarczy wymienić tylko uszczelniacze, czy jakoś lepic blok .dołączam zdjęcia tulei i bloku

post-36928-0-33130800-1493844443_thumb.jpg

post-36928-0-45975500-1493844530_thumb.jpg

Opublikowano

Jakbym palcem zbadał, to bym wiedział, co powiedzieć. Uszczelniacze zmień, a ich miejsce przytrzyj drobnym papierem ściernym. Ja bym tak zrobił i wolałbym nie kleić, tylko jest ta niepewność, że zmarnuje się czas i olej, jak to nie zadziała.

Opublikowano (edytowane)

Wżer w tym miejscu co widać nic nie przeszkadza. Ściąg o-ringi i jeśli wżery są pod nimi to jest d*pa.....i zapomniałem tuleja oczywiście nowa

 

Edytowane przez slawek80
Opublikowano (edytowane)

Nie no pod oringami jest ok tzn jest rowek w kant że tak powem, to co dać nowe oryngi i będzie hulac? I nie bawić się w klejenie, spytam jeszcze o jedną rzecz, wymienić wszystkie uszczelniacze na pozostałych cylindrach,

Edytowane przez robert983
Opublikowano

Panowie może to bez znaczenia , ale która stroną do bloku złożyć te teflony na zdjęciu ,faldami czy gładką stroną ?
druga sprawa w prawym rogu jes zakucie idzie tam olej dać tam jeszcze jakiś oryng , gdzieś czytałem że trzeba ,

post-36928-0-70118700-1494479928_thumb.jpg

Opublikowano (edytowane)

Ok to i ja tak dam , mtz zrobiłem 10mth więc jeszcze mało o nim wiem ,
tym otworem z zakuciem ze zdjęcia idzie chyba olej ponoć że jak się da ten oryng,   to jest mniejsze prawdopodobieństwo że olej będzie się wysączać spod uszczelki , wolę się dopytać zanim założę głowicę

post-36928-0-96125500-1494486313_thumb.jpg

Edytowane przez robert983

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v