remik1990

Renault 103.54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
remik1990    0

Witam

1 Mam problem ze sprzegłem (rewers elektrohydrauliczny) Ciągnik jedzie gdy tylko troche popusci sie pedał  sprzegłą i strasznie szarpie przy tym 

2 Kontrolka wom sie swieci i nie rozłocza nie kiedy do konca 

3 nie podnosi jedna dzwignia i teraz obecnie nie chce sie opuscic a jest agregat siewny zaczepiony

4 Strasznie "wyje" gdy puszcza sie noge z gazu na biegach szosowych  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

Witam 

Niechcąc zakładać nowego tematu odnośnie tego ciągnika mam oto takie pytanie. Posiadam renault 103.54 cały mechaniczny ze skrzynią 40 km/h ale mam problem z półbiegiem a mianowicie zając bardzo ładnie lekko wchodzi z neutrala a żółw bardzo  ciężko powiedziałbym bardzo. Co może być tego przyczyną dodam że półbiegi nie wyskakują.

Pilne czy do wymiany filtrów hydraulicznych trzeba spuścić olej ze skrzyni czy jest jakiś myk żeby to obejść ?

Edytowano przez reflex52

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

reflex52    0

Chłopaki gdzie najlepiej zawieźć pompę wtryskową lucas (renault 103-54) w śląskim do sprawdzenia lub regeneracji bo podejrzewam że padła bo odpowietrzyłem ją ale nie daje paliwa na wtryski 

Edytowano przez reflex52

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

Chcę żeby było dobrze zrobione i za rozsądną cenę. A tak poza tym na co zwracać  uwagę przy wyjmowaniu pompy wtryskowej

Edytowano przez reflex52

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    62

W śląskim to możesz zawieść do jakiegoś Śmietany (czy jakoś tak) w tychach, Jest jeszcze jakiś gość w siewierzu, słyszałem z polecenia że warto siewierz odwiedzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kawasaki89    0

witam mam tez problem z ehr w 103.54 dzisiaj odpaliłem ciagnik wł podnosnik powoli takimi szarpnieciami podnosił na max i kontrolka zaczeła szybko mrugac i zero reakcji tur działa normalnie .w czym moze tkwić problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

Ile może kosztować regeneracja pompy wtryskowej do renault 103-54 bo ja dowiadując się narazie w moich okolicach to zaśpiewali ponad 3 tyś a ile wy dawaliście i u kogo? Czytałem kiedyś na forum że ok 1000 zł robiono pompy do silników mwm w renault. Pompę mam taką

post-45405-0-47024300-1452614349_thumb.jpg

Edytowano przez reflex52

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    6

tak jestem  bardzo  zadowolony teraz minol juz rok i kazdy w okolicy robi u nich pompy   silniki itd  jak znajde  numer to poznym wieczorem ci napisze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

Dzisiaj chciałem wyciągnąć pompę wtryskową z mojej renault 103.54 ale nie dałem rady. Odkręciłem przewody zasilające w paliwo a następnie przewody od wtrysków itd. po czym odkręciłem 3 śruby mocujące pompę ale pompa ciągnąc do tyłu ruszyła się może z pół cm i dalej nic i wywnioskowałem że tryb napędzający ją trzyma. I tu moje pytanie jak wyciągnąć tą pompę ? jak odkręcić od niej ten tryb żeby wyszła czy to trzeba zrobić przez odkręcenie pompy hydraulicznej i tamtędy dostać się do tego trybu od pompy oraz na co zwracać uwagę przy wykręcaniu jej. A tak przy okazji do czego jest śruba oznaczona nr 1 na zdjęciu. Proszę o jakieś wskazówki w celu jej wyjęcia.

post-45405-0-08890100-1452961305_thumb.jpg

 

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Nie ma takiej potrzeby. W przewodach będziesz miał olej zależnie od stanu zużycia pompy.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MateuszBo
      U mnie wyglada to tak.
      A przyczyna to urwany walek ataku.







    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
    • Przez andrejus
      Podobno hamulce mokre. Jak działają? Naciskając pedał hamulca uruchamiam pompkę hydrauliczną?
       
      Pytam ponieważ po tych mrozach znikły hamulce, jest tylko ręczny.
      Pedał wpada bez oporu.
      Czy elektryka ma jakiś wpływ na hamulce? - Przypadkiem podłączając akumulator zrobiłem zwarcie.
    • Przez The_Jarwis
      Witam.
      Problem przedstawia się następująco. Półbiegi przez dłuższy czas działały bez problemu. Jakiś miesiąc temu przepalił się bezpiecznik odpowiedzialny za jazdę(nie działał rewers, brak ciśnienia na sprzęgłach). Nie miałem w traktorze bezpieczników, więc zastąpiłem go bezpiecznikiem od półbiegów(oba 10A). Po wymianie wszystko było ok, ciągnik ruszył i dało się jechać, bez półbiegu oczywiście z braku bezpiecznika. W domu wstawiłem brakujący bezpiecznik, no i zaczęło działać, ale przycisk "+" na dźwigni zmiany biegów przestał działać(na dźwigni zakresów można było zmieniać zarówno "+" i "-", działy bez problemu). Później przez jakiś czas tak to działało, aż do przedwczoraj. Brak możliwości zmiany półbiegu, okazało się że to wina bezpiecznika. Po wymianie bezpiecznika przerzucił półbiegi góra dół parę razy i znów problem - nie działają. Bezpiecznik tym razem cały.  Sprawdzałem czy dochodzi napięcie na przełączniki w dźwigniach od biegów i zakresów. W obu przypadkach do dźwigni przychodzą 3 przewody. Na środkowym jest +, a na skrajnych są - . Napięcie wynosi 12,5V . 
      W którym miejscu jest w tym ciągniku sterownik odpowiedzialny za półbieg. Nad pedałem gazu, pod plastikami są dwa urządzenia/sterowniki(jeden większy biały, drugi znacznie mniejszy niebieski). Ktoś przerabiał podobny problem?
    • Przez damianzb9613
      Witam chciałbym się dowiedzieć co te kontrolki oznaczają.

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.