remik1990

Renault 103.54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
remik1990    0

Witam

1 Mam problem ze sprzegłem (rewers elektrohydrauliczny) Ciągnik jedzie gdy tylko troche popusci sie pedał  sprzegłą i strasznie szarpie przy tym 

2 Kontrolka wom sie swieci i nie rozłocza nie kiedy do konca 

3 nie podnosi jedna dzwignia i teraz obecnie nie chce sie opuscic a jest agregat siewny zaczepiony

4 Strasznie "wyje" gdy puszcza sie noge z gazu na biegach szosowych  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

Witam 

Niechcąc zakładać nowego tematu odnośnie tego ciągnika mam oto takie pytanie. Posiadam renault 103.54 cały mechaniczny ze skrzynią 40 km/h ale mam problem z półbiegiem a mianowicie zając bardzo ładnie lekko wchodzi z neutrala a żółw bardzo  ciężko powiedziałbym bardzo. Co może być tego przyczyną dodam że półbiegi nie wyskakują.

Pilne czy do wymiany filtrów hydraulicznych trzeba spuścić olej ze skrzyni czy jest jakiś myk żeby to obejść ?

Edytowano przez reflex52

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

reflex52    0

Chłopaki gdzie najlepiej zawieźć pompę wtryskową lucas (renault 103-54) w śląskim do sprawdzenia lub regeneracji bo podejrzewam że padła bo odpowietrzyłem ją ale nie daje paliwa na wtryski 

Edytowano przez reflex52

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

Chcę żeby było dobrze zrobione i za rozsądną cenę. A tak poza tym na co zwracać  uwagę przy wyjmowaniu pompy wtryskowej

Edytowano przez reflex52

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

W śląskim to możesz zawieść do jakiegoś Śmietany (czy jakoś tak) w tychach, Jest jeszcze jakiś gość w siewierzu, słyszałem z polecenia że warto siewierz odwiedzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kawasaki89    0

witam mam tez problem z ehr w 103.54 dzisiaj odpaliłem ciagnik wł podnosnik powoli takimi szarpnieciami podnosił na max i kontrolka zaczeła szybko mrugac i zero reakcji tur działa normalnie .w czym moze tkwić problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

Ile może kosztować regeneracja pompy wtryskowej do renault 103-54 bo ja dowiadując się narazie w moich okolicach to zaśpiewali ponad 3 tyś a ile wy dawaliście i u kogo? Czytałem kiedyś na forum że ok 1000 zł robiono pompy do silników mwm w renault. Pompę mam taką

post-45405-0-47024300-1452614349_thumb.jpg

Edytowano przez reflex52

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

A jesteś zadowolony z ze zrobionej pompy? Jak tak to daj jakiś namiar na tą firmę czy pompiarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    7

tak jestem  bardzo  zadowolony teraz minol juz rok i kazdy w okolicy robi u nich pompy   silniki itd  jak znajde  numer to poznym wieczorem ci napisze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

Dzisiaj chciałem wyciągnąć pompę wtryskową z mojej renault 103.54 ale nie dałem rady. Odkręciłem przewody zasilające w paliwo a następnie przewody od wtrysków itd. po czym odkręciłem 3 śruby mocujące pompę ale pompa ciągnąc do tyłu ruszyła się może z pół cm i dalej nic i wywnioskowałem że tryb napędzający ją trzyma. I tu moje pytanie jak wyciągnąć tą pompę ? jak odkręcić od niej ten tryb żeby wyszła czy to trzeba zrobić przez odkręcenie pompy hydraulicznej i tamtędy dostać się do tego trybu od pompy oraz na co zwracać uwagę przy wykręcaniu jej. A tak przy okazji do czego jest śruba oznaczona nr 1 na zdjęciu. Proszę o jakieś wskazówki w celu jej wyjęcia.

post-45405-0-08890100-1452961305_thumb.jpg

 

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Śruba to zaślepka a do odkręcenia trybu z pompy wtryskowej musisz wymontować pompę hydrauliczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Nie ma takiej potrzeby. W przewodach będziesz miał olej zależnie od stanu zużycia pompy.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez suzuki18l
      panowie jak wybić ten bolczyk od siłownika 

    • Przez wolof25
      witam mam problem ze swoja renault 110-14  z   spomaganie  bo jak mam 1500 obrotów na silniku to działa a gdy zejdzie ponierzej 1500 obrotuw to jusz nie działa  spomaganie  a było wymieniane orbitrol i pompa na nowe 
       
       
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez dawid464
      witam
      jakiej firmy są skrzynie biegów w ciągnikach renault a w szczególności 120.54 nectra?
      czy są bardzo awaryjne i czy są z nimi problemy? jak z częściami do nich ?
    • Przez Kolo12
      Witam, mam taki problem moja Renaulta dymi na biało taki gesty biały dym pojawia się on zaraz po za kręcenia rozrusznikiem, uprzedzam pytanie płyny chłodniczy w normie. Ten dym pojawia się na wolnych obrotach i podczas schodzenia z obrotów)(odpuszczenie gazu). Moje podejrzenia padły na lejace wtryski idąc tym tokiem myślenia wtryski są zrobione i dym jest dalej może mniejszy ale jest. Paliwo dobrej jakości. Tu moje pytanie gdzie szukać przyczyn może zawory są zle wyregulowane i się nie domykaja. Bo już nic nie przychodzi mi do głowy moc silnika jest w normie. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.