Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wszystko jasne dzieki za pomoc jak kupie to powiem jakie oponki mam a odnosnie ruska mam pytanko odnosnie 820 badz innych starszych poniewaz nie ma siedzenia dla pasazera ,moj znajomy twierdzi ze na wschodzie byly montowane , wiecie cos na ten temat ? Oczywiscie nie jest mi potrzebne ale jestem ciekaw

Opublikowano

Osobiście nic mi o tym nie wiadomo. jedno jest pewne żeby móc po drogach wozić pasażera w dowodzie powinny być wbite dwie osoby.

Podobno ale tego nie wiem na pewno i nie z pewnego źródła da się to zrobić montując siedzenie pasażera.

Opublikowano

Jaką przystawkę? Nie ma żadnej przystawki. Opony zakładasz kompletami i musi pasować bez jakichkolwiek przeróbek.

Ruski i tak ma do bani przełożenie przód/tył. Żeby działał napęd automatyczny przednie koła muszą pokonywać mniejszą drogę niż tylne a to jest sprzeczne z jakimikolwiek zasadami. Przód w ciągniku ma pokonywać drogę taka samą lub 5% większą niż tylne koła.

Liczyłem to ustrojstwo i według wzoru przy oponach 18,4R34 przednie koła muszą mieć średnice najmniej 1050 lub 1070 mm już nie pamiętam.

Kupisz rusa to sobie przeleć kluczem po śrubach i będzie chodził. Jest topór bo jest ale specjalnie problemów z nim nie ma. Najwięcej narzekają ci co sobie z wymianą uszczelki poradzić nie mogą albo lenie śmierdzące którym się tego zrobić nie chce. Konstrukcja tego ciągnika ma kilkadziesiąt lat i czasem trochę dłubnąć trzeba. Tyle.

Chodzi mi o przystawkę co idzie do skrzyni u mnie w ts nie zgrywają się standardowe opony z mąż na twardym podłożu zaczyna wszystko wyć
Opublikowano

Przystawki są takie same nie ma różnicy w budowie czy przełożeniu.

Wyje bo oryginalnie przednie kola kręcą się za wolno po to by działał automat. 

Ja miałem z przodu 11,2R20 a z tyłu 18,4R34 i tez wyło. Do tego w polu czy w zimie z pługiem nie dało się skręcać bo przód cisło jak diabli. 

Tył zostawiłem już poważnie zajechane 18,4 a na przód dałem 13,6R20 i chodzi jak złoto cichutki, skręca elegancko. Mogły by być na przodzie jeszcze troszkę wyższe jak te zajadę to do wymiany lub przeróbki pójdą felgi a na przód opony 380/70R20.

Opublikowano

co do awaryjności zdania nie zmienie i to w szczególności do tych nowszych tj młodszych roczników 820. koniec i basta. a co wiecej stare MTZ są wytrzymalsze.. 

Płacenie za ciągnik ok. 90tys i dłubanie i poprawianie niby pierdoły ale zawsze coś, ZAWSZE człowieka wkurza niesamowicie,  tym bardziej bądź co bądź nowej maszynie i nie zamałe pieniądze. KAZDA JEDNA MARKA MA CENY WYWINDOWANE NA MAXsa.

 

Co do opon tel. do najbliżeszego dilera i po problemie a nie temat ciągnie sie kilka dni a ostatecznie i tak nic nie wiesz.  

Opublikowano

Dzwonilem do najblizszego to twierdzi ze sie da ale nie wie czy zgra sie naped bla bla bal... smieszne kto tam pracuje ,jutro jade osobiscie do dwoch dilerow , owszem placac 85 tysi nikt nie chcialby grzebac ale np za 115 mam farmtrac czy c380 i sadzisz ze sa to bezawaryjne mocne ciagniki ?
A 30 tysiecy roznicy to przepasc jak na moja kieszen...

Opublikowano

też mam ruska z Niemiec ściągniętego - 952. Od  7 lat go tłukę i z awarii to 2 węże od paliwa pęknięte i  zaraz po zakupie taśmy na wom zmienione bo sie ślizgał. Mój rejestrowany jest na 2 osoby - tak miał w papierach z Niemiec. Opony  z przodu też mam szersze, ale małe tylko nie pamiętam jakie  - chyba takie jak w tych modelach 820TSA. Ciągnik do roboty bardzo dobry - nie narzekam -jak wszędzie są ale a mianowicie mały komfort pracy - chociaż do c-360 nie ma co porównywać. Ale do zachodnich to daleko - jeśli teraz bym kupywał to chya nowego mtz bym nie kupił bo dość drogi, skłaniał bym się ku new hollandowi albo kubocie - oczywiście cena wyższa - ale jeszcze znośna -  a ciągniki z innej półki - ale oczywście wszystko zależy od zasobności portfela.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bizonzo56
      Jaki  ma rozmiar opony wózek do chederu bizon zo56
    • Gość
      Przez Gość
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie opon do Johne Deere 6310 ponieważ mam założone opony 13.6-24 i 18.4-34.
      Czy istnieje możliwość założenia opon nieco szerszych i ewentualnie wyższych do tego ciągnika?
      Może ktoś z forumowiczów ma taki ciągnik i może podpowiedzieć a pytam dlatego iż słyszałem że musi się zgrywać oś ale dokładnie nie wiem o co chodzi i nie chciałbym niczego zepsuć.
    • Przez JD1052
      Czy ktoś ma doświadczenie z zakładaniem węższej opony na felge niż sama felga? Konkretnie chodzi o założenie opony 16.9(420) na felge 18 cali.
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez Sztuk
      Witam szukałem w internecie info pytalem trochę znajomych ale kazdy mowi inaczej. Otóż chodzi o opony na przód do zetora. Mialem 12.4 na 24 i chyba 29 szerokości.. I sie rozsypaly.. Teraz pytanie jakie opony. Takie same czyli kartoflaki 650zl sztuka czy moze juz radialne najtańsze 950 zł sztuka. Ciagnik do wszystkiego pole łąka opornik itp... Jedni polecają radialne drudzy diagonalne... Co najlepiej do tura.. 
       
      Ps te radialne byłyby 32 cm a sa jeszcze 36 ale trochę droższe chyba 1100
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v