Skocz do zawartości
MateuszNoco

kupno BELARUSA 820 ( POMOC)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MateuszNoco    0

Witam pod koniec roku zamierzam kupic Belarusa 820 na moscie stozkowym , mam pytanie odnosnie opon czy fabrycznie moga mi zamontowac przednie opony takie jak w moscie krzyzakowym (szersze i wieksze niz na stozku ), czy moze na moscie stozkowym sa dostepne tylko te male fabryczne ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MateuszNoco    0

W sumie racja ,gdzies czytalem ze trzeba zmienic wtedy i z tylu zeby sie zgraly...
A na krzyzaku opony z tylu sa takie jak na stozku czy wieksze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    1889

na moście stożkowym opony są z przodu 20 cali, z tyłu 38

na moście krzyżakowym z przodu 24 cale, z tyłu 34

tak jak napisałem ci na PW, może warto poszukać opon niskoprofilowych, szerokich, ale o wysokosci takiej samej jak opony fabryczne, wtedy będziesz miał koła szersze bez ingerencji w inne elementy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    1889

a co w 820 jest takie awaryjne??? bo sądzę że kolega kupujee go na zastępstwo np. C-360, i pewnie z maszynami od C-360 będzie rusin latał, więc co przy nim tak się psuje???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    1889

nie wiem czy szuka następcy dla C-360, ale jak pisze że mu Rusin podstawowy wystarczy to raczej nie przesiada się na niego z nowego JD

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

A jakie ma kola z tyłu? jeśli 16,9R38 lub  18,4r34 to z przodu możesz a raczej powinieneś założyć 13,6R20 lub 360/70R20.

Poszukaj sobie zdjęć ts-a. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszNoco    0

Tak przesiadam sie z c 360 i ciagnik nie bedzie robil duzo mtg po za tym kupuje go za pieniadze unijne i nie widze sensu dokladania funduszy bo ten ciagnik w zupelnosci mi wystarczy a i tak sie nie napracuje
Po za tym pytanie bylo o opony a nie awaryjnosc itp z belarusem 820 mialem juz do czynienia mam paru znajomych ktorzy go maja i bez wahania go kupie , nie bedzie pracowal z ladowaczem dlatego nie widze sensu doplacac za krzyzak wole za te pieniadze kupic jakas maszyne np plug

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
henes    11

Nie kupuj żadnego MTZ-a, te nowe wersje tych ciagników są b.awaryjne a cena ich nie jest już tak atrakcyjna jak niegdyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszNoco    0

No jasne lepiej kupic plastikowego ursusa c380 czy majora lub farmtracka ktore sa lzejsze delikatniejsze i co wazne prawie 30 tysi drozsze , nie widze sensu jak na moje male gospodarstwo wole za ta roznice ceny kupic jakas maszyne i dokupic cielakow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    247

ja bym na Twoim miejscu zrobiłbym inaczej otóż  jak kupujesz na MR to zmiana BP i wóczas mozesz kupić jakieś jałóweczki, pług lub inne maszyny pomocnicze a ciągnik kupisz używany za reszte pieniędzy co Ci zostanie ewentualna naprawa/ remont  duzo nie kosztuje a sama jazda i praca MTZ82 czy belarusem 820 bedzie taka sama tylko z tym że w MTZ82 z lat 90' nie bedziesz zemścił o awariach w których belarusie napewno bedą a tłumaczenie bedzie takie stary ma prawo sie zepsuć ALE NOWY NIE!!! .

jak kupujesz na MGR moze warto zmienić na maszyny jak w/w :P 

 

A prawda jest taka kazdy jeden uzytkownik byle jakiej marki nie powie złego słowa o swoim nowym nabytku a dlaczego bo nikt nie chce sie przyznać do złej decyzji przy zakupie i doradzić. I koło sie zamyka masz sasiada itd. luknij zboku jak wyglada jego praca nowym ruskiem a jak starym MTZ 

 

  mój sasiad ma ruski i nie powie o nich żadego złego słowa ale nie znaczy że jest z nich zadowolony ciągle ma jakieś przeboje z tymi toporami.

ps. mowa o 820.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    330

Ja posiadam 820 i jakoś awaryjny nie jest ,jedyny mankament to slaby podnośnik i problemy z hydrauliką,  radze ,abyś kupił z wzmocnionym podnośnikiem ,bo ,bedziesz żałował jak ja ,za kilka lat dokupisz do niego maszyny i okaże się za słaby .

Janczar to co piszesz jest nieprawdą ,nie są takie złe ,fakt toporne ale na przykładzie mojego mogę powiedzieć że sie nie psuje ,po za tym w śród sąsiadów moze i by sie czlowiek nie przyznawał do porażki w zakupie ,ale tu na forum to chyba bez róznicy ,więc prawdę można pisać  .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszNoco    0

Tak jak mowilem temat byl o oponach, nie prosilem o zadne doradztwo bo decyzje juz podjalem a jak wielu ludzi tak wiele madrych rad... kazdy zrobi jak zechce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

Jaką przystawkę? Nie ma żadnej przystawki.  Opony zakładasz kompletami i musi pasować bez jakichkolwiek przeróbek.

Ruski i tak ma do bani przełożenie przód/tył. Żeby działał napęd automatyczny przednie koła muszą pokonywać mniejszą drogę niż tylne a to jest sprzeczne z jakimikolwiek zasadami. Przód w ciągniku  ma pokonywać drogę taka samą lub 5% większą niż tylne koła. 

Liczyłem to ustrojstwo i według wzoru przy oponach 18,4R34 przednie koła muszą mieć średnice najmniej 1050 lub 1070 mm już nie pamiętam.

Kupisz rusa to sobie przeleć kluczem po śrubach i będzie chodził. Jest topór bo jest ale specjalnie problemów z nim nie ma. Najwięcej narzekają ci co sobie z wymianą uszczelki poradzić nie mogą albo lenie śmierdzące którym się tego zrobić nie chce. Konstrukcja tego ciągnika  ma kilkadziesiąt lat i czasem trochę dłubnąć trzeba. Tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroon    63

Lenie nie lenie  - nowy ciągnik kupuje się po to aby przy nim nie dłubać przez kilka lat a  w Belarusie masz to jak w banku Jedynie cena ciągnika i cena części to tłumaczą ale jak napisałeś - jeśli ktoś nie ma chęci albo powołania do dłubania przy ciągniku to za robotę też sporo zapłaci bo awarii najczęściej drobnych będzie sporo

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MarcinBelarus
      Witam. Mam ursusa 1012 i chce założyć mu z przodu opony na balonie, tzn. małe a szerokie takie jak przy rozrzutniku przykładowo.
       
      Jeśłi ktoś robi taką zamianke niech napisze jaki koszt i co potrzebne do zrobienia tego.
       
       
       
      Druga sprawa, jest taka iż chce zalożyć bliźniaki z tyłu, same opony przykręcane odpowiednimi uchwytami do felgi. Zakładał ktoś samą opone czy z felgami tylko?
       
       
       
       
      Pozdrawiam.
    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam ! Jaki najszerszy rozmiar opon w valtrze a 92 można było by wziąć aby mieścił się bez problemu w bruździe przy orce ? Jest dużo podmokłych łąk więc szerokie opony były by najlepsze . Mamy zamiar kupić ten traktor więc prosiłbym o szybką odpowiedź .
      Sorki jeśli podobny temat już był ale nie mam czasu szukać .
    • Przez RycerzNocy
      Chciałbym założyć felgi i opony 10/15 (takie jak są w rozrzutniku obornika) do c-360 i co muszę przerobić aby móc je założyć.
    • Przez hacki
      Witam,
      Obecnie spawam przyczepę jednoosiową i tak myślę nad oponami...
       
      ile ciężaru wytrzymają 10x15,3 a ile 11,5x15,3 ?
       
      warto dokładać parę złotych do tych większych?
       
      jaką firmę polecacie?
       
      przyczepa głownie do lasu czasami jakiegoś piasku, kamieni itp...
×