Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam JD 6910S 2001r i mam taki problem iz pierwszy rozdzielacz hydraliki ma wolne działanie jak np podosze siewnik na hydropacu to podosi bez problemu tyle ze trwa to ok 10 minut bez różnicy czy siewnik jest pusty czy pełny podobnie jest z obrotem pługa tak wolno obraca a jak podłączam pod pozostałe dwa rozdzielacze to idzie to wszystko normalnie. Wkręcam i wykręcam potencjometr który jest na rozdzielaczu i nic nawt ostatnio takl go rozkręciłem ze całe to pokrętło mi sie wykręciło i nic nie wiem co to może byc czekam na waszą pomoc

Opublikowano

Podepnę się może do tego tematu. Mam 6810 w którym brak jest hamulca ręcznego. Czy w takim przypadku brak jest rozjechać skrzynię, czy ręczny połączony jest z hamulcami roboczymi? Ma ktoś jakiś katalog części do tej serii. 

Opublikowano (edytowane)

Kolego ręczny najczęćiej jest w obudowie sprzęgła przedniego napędu, jest to taka obejma na sprzęgle. Do niej dochodzi dźwignia z kabiny i da się go podkręcić żeby lepiej brał. Nie musisz nic nawet rozkręcać... no chyba, że ktoś jechał na ręcznym ale to raczej powinien się udusić silnik i wtedy do wymiany ta obejma.  Najlepiej położyć się pod ciągnikiem a druga osoba niech zaciągnie w kabinie go i wtedy łatwo namierzysz. A jeśli chodzi i hamulec tzw. Park to jest to blokada na zębach koła i jest nad sprzęgłem wom ale to więcej roboty bo w środku siedzi...


Katalogi są na deere parts catalog w internecie po angielsku do wszystkich jeleni

Edytowane przez R1D2
Opublikowano

rozdzielacz już zrobiłem a mam natępny problem jak zaświece w nocy wszystkie halogeny ( dodam ze wszystkie świecą)  to obojętnie jaki bym nie wsadził bezpiecznik po jakimś czasie tak sie rozgrzeje ze sie  ztopi i rozleje blaszka w środku trzyma a sam bezpiecznik ulegnie rozpłynięciu co to może być???

Opublikowano

Kup lepsze bezpieczniki, nie chinskie, albo wyciagnij z dobrego auta... ;) fakt grzeje sie tam ale nie powinny sie topic... Sprobuj poprawic kontakt jakims specyfikiem albo papierem sciernym... Kable sie starzeja i nic nie poradzisz... No chyba, że masz małe zwarcie i tej jeden nie daje rady... Ale dokladnie sprawdz od ktorych lamp on jest... I wyczysc wszystko z kurzu i smieci zeby sie nie zajarało...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v