Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam Panowie mam taki problem Zetorek 12145 po przełączeniu na żółwia i takiej jeździe jakiś czas coś nawaliło mianowicie po przełączeniu z powrotem na Zająca traktor przyśpiesza ale tak jako by tylko o połowę co się mogło stać myślałem że jak padnie mikro pompka albo wzmacniacz momentu to nie będzie żadnej reakcji. a tu jest tylko dalej jedzie wolno da się to jakoś wyregulować albo co sprawdzić 

Opublikowano

Naciąg taśmy nie ma nic wspólnego z jazdą na zającu. Tak jak koledzy wyżej piszą sprawdź ciśnienie wytwarzane przez mikropompkę a na sam początek sprawdź poziom oleju w skrzyni. Jeżeli mikropompa daje dobre ciśnienie to pewnie wina leży w tarczkach wzmacniacza, które są już podjechane i się pewnie ślizgają.

Opublikowano

Musisz mieć miejsce na czujnik być może jest zaślepione,ale jest. Jak siedzisz na fotelu kierowcy i patrzysz nanskrzynie to po lewej stronie pokrywy musi byc miejsce na czujnik ktory się wkręca lekko ze skosa.

Opublikowano

Do pomiaru ciśnienia w układzie mikro pompki, wcale nie trzeba pruć podłogi i  pchać się z manometrem miejsce na czujnik (którego swoją drogą, w starym typie w ogóle nie ma :) ).    Łatwiej i szybciej jest się wpiąć np: pod którąś rurkę od Sprzęgła WOM   ;)

Opublikowano

Tak łatwiej podpiąć się pod WOM ale jeżeli gubi ciśnienie gdzieś na rozdzielaczu albo na drodze od rozdzielacza do wzmacniacza to tego nie wykryjesz podpinając się pod WOM.

Opublikowano (edytowane)

Wykryje.   ;) W całym układzie panuje identyczne ciśnienie. Spadek ciśnienia np: na wzmacniaczu= spadek ciśnienia w całym układzie ;)   Podpinając się pod np: rurkę hamulca WOM,  pomiar nie uwzględni jedynie nieszczelności na tłoczkach hamulca itd.  

Edytowane przez Stefano1
Opublikowano

Panowie pomiar ciśnienia na rurce od WOM na wolnych obrotach 8.5 bar na obrotach 11 bar. Wałek też nie reaguje na zmianę położenia dźwigni. W filtrze oleju pełno opiłków. Co Panowie myślicie że poszedł wzmacniacz momentu  dziwne jest to że trochę przyśpieszy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v