jasho

Zetor 12145 - Żółw, Zająć Nie działa

Polecane posty

jasho    0

Witam Panowie mam taki problem Zetorek 12145 po przełączeniu na żółwia i takiej jeździe jakiś czas coś nawaliło mianowicie po przełączeniu z powrotem na Zająca traktor przyśpiesza ale tak jako by tylko o połowę co się mogło stać myślałem że jak padnie mikro pompka albo wzmacniacz momentu to nie będzie żadnej reakcji. a tu jest tylko dalej jedzie wolno da się to jakoś wyregulować albo co sprawdzić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    81

Ja bym może zaczął od pomiaru ciśnienia musiałbyś ściągnąć podłogę odkręcić czujnik na pokrywie i w jego miejsce wkręcić manometr później można dalej działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolid20    62

jeżeli czujnik sprawny i kontrolka gaśnie to ciśnienie będzie ok. może naciąg taśmy sprawdź....


-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grabcio    23

Naciąg taśmy nie ma nic wspólnego z jazdą na zającu. Tak jak koledzy wyżej piszą sprawdź ciśnienie wytwarzane przez mikropompkę a na sam początek sprawdź poziom oleju w skrzyni. Jeżeli mikropompa daje dobre ciśnienie to pewnie wina leży w tarczkach wzmacniacza, które są już podjechane i się pewnie ślizgają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    81

Musisz mieć miejsce na czujnik być może jest zaślepione,ale jest. Jak siedzisz na fotelu kierowcy i patrzysz nanskrzynie to po lewej stronie pokrywy musi byc miejsce na czujnik ktory się wkręca lekko ze skosa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    39

Do pomiaru ciśnienia w układzie mikro pompki, wcale nie trzeba pruć podłogi i  pchać się z manometrem miejsce na czujnik (którego swoją drogą, w starym typie w ogóle nie ma :) ).    Łatwiej i szybciej jest się wpiąć np: pod którąś rurkę od Sprzęgła WOM   ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Tak łatwiej podpiąć się pod WOM ale jeżeli gubi ciśnienie gdzieś na rozdzielaczu albo na drodze od rozdzielacza do wzmacniacza to tego nie wykryjesz podpinając się pod WOM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    39

Wykryje.   ;) W całym układzie panuje identyczne ciśnienie. Spadek ciśnienia np: na wzmacniaczu= spadek ciśnienia w całym układzie ;)   Podpinając się pod np: rurkę hamulca WOM,  pomiar nie uwzględni jedynie nieszczelności na tłoczkach hamulca itd.  

Edytowano przez Stefano1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasho    0

Panowie pomiar ciśnienia na rurce od WOM na wolnych obrotach 8.5 bar na obrotach 11 bar. Wałek też nie reaguje na zmianę położenia dźwigni. W filtrze oleju pełno opiłków. Co Panowie myślicie że poszedł wzmacniacz momentu  dziwne jest to że trochę przyśpieszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kolo99
      Mój MF 3610 ostatnio ciężko przełącza się ze skrzyni górnej(zając) na dolną(żółw). Czy ktoś może wie o co chodzi?
      Jeśli ktoś miał podobny problem w MF'ie to prosiłbym, aby podpowiedział mi co trzeba zrobić, aby łatwo to się przełączało. Jak to naprawić?
      Z góry dziękuję!
      Pozdrawiam!
    • Przez bartas170789
      Witam!
      Mam pytanie, a mianowicie do czego służy guzik na którym namalowany jest żółw w MF3080. Słyszałem, że służy do redukowania biegów pod obciążeniem i na tym się kończy moja wiedza. Prosiłbym o szersze wyjaśnienie tego tematu np. kiedy się go załącza i jak to powinno przebiegać??? Proszę o pomoc!
    • Przez Gladi
      sprawa wygląda tak wszystkie biegi na zakresie zająca chodzą poprawnie ale jak przełączę na żółwia to nieważne jaki bym bieg wrzucił to ciągnik jest jakby na luzie. morze ktoś miał taki problem i wie co morze być przyczyną tego.
    • Przez maxifarmer
      Mam problem, dokładnie z kontrolką żółwia, a mianowicie podczas zapłonu zapalają się wszystkie kontrolki prawidłowo, ale gdy wrzucę wolny bieg i jadę, wtedy lampa z żółwiem nie zapala się, a zając chodzi prawidłowo. Co może być przyczyną niezapalania się tego żółwia??
    • Przez jacek7913
      Mam problem.
      Mam MF 3060. Po rozgrzaniu najpierw mrygnie kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni a następnie załancza się samoczynnie przedni napęd. Po rozgrzaniu większym (np.orka) nie mogę przełączyć z A na B i z żółwia na zająca.
      PROSZĘ O POMOC BO ROBOTA W POLU CZEKA:}
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.