Skocz do zawartości

Case 956 wyciek oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Nie znalazłem informacji na ten temat, ale może miał już z tym ktoś do czynienia.

Mam wyciek oleju z układu podnosnika, wyciek ten ujawnia się jak na podnośnik zaczepie cięższą maszynę. Jest on pod kabiną, aby jego zlokalizować wyciągnąłem fotel i na podłodze jest okno rewizyjne po zdjęciu którego widać rurki od hydrauliki i przednią część podnośnika (chyba tłok od ramion). Znalazłem śrubę wkręcaną na imbus (na zdjęciu, na schemacie numer 19) nie wiem czy to mogę odkręcić, dokręcić, narazie próbowałem ruszyć kluczem, jednak nie mogłę tego odkręcić. Znalazłem ten rysunek w katalogu cześci zamiennych i to jest zawór. Moje pytanie czy mogę to odkręcić, wymienić uszczelniacz jaki tam jest czy nic się nie stanie, czy te elementy pod wpływem sprężyny nie wyskoczą i czy to złoże bez problemu. A chcę to zrobić, bo zalewa mi całą skrzynię, wystarczy że podniosłem kilka razy pług i już ta cała śruba była w oleju. Na zdjęciu ta śruba i schemat tego elementu.

Pozdrawiam

Arek

post-21262-0-92660500-1441777697_thumb.jpg

getPDFAttachment-1.pdf

post-21262-0-50743500-1441778350_thumb.jpg

Opublikowano

Witam Panów

 

Wyciek usunąłem, wystarczyło odkręcić tą śrubę a namęczyłem się trochu, pod śruba jest podkładka miedziana wymienione i usterka usunięta.

 

Mam inne teraz pytanie

Ciągnik użytkuje dwa lata, brał mi dużo oleju i nie czułem jego mocy, pracuje przy pługu 3X48 (to chyba nie jest duży pług do tego traktora, nie mam porównania bo drugi ciągnik to mf255) więc sprawdziłem ciśnienie na cylindrach było ok 17, a wspomnę że jak miał ciężko to z komina szedł czarny dym i to mocno. Rozebrałem ciągnik, robili mi to mechanicy z zakładu remontu silników (prywatnie) - wymieniłem całe słupki tłok, pierścienie, tuleje, regilacja zaworów, głowica OK + uszczelki. Teraz oleju prawie nie bieże ok 1 l na 70-80 godzin pracy, dymu jest miej ale w dalszym ciągu nie czuję jego tak jakby pełnej mocy. Dalej przy dużym obciążeniu idzie czarny dym - on świadczy o nie ppełnym spaleniu ON, filtry powietrza nowe, wtryskiwacze sprawdzone. Czyktorś miał taki problem czy to wina pompy czy może z kątem wtrysku paliwa coś nie tak (napewno widać, że była ingerencja w rozrząd) Pali dobrze jak zimny, jak jest rozgrzany to troszkę dłużej trzeba pokręcić, pompa daje za niskie ciśnienie? Jak skontrolować ka wtrysku?

Prosze o jakieś sugestie w jakim kierunku iść. Czy jak zawiozę pompe do ludzi od diesli to sprawdzą pompę, czy jest pogorszą stan, czy podłączając manometr do wyjścia z pompy wystarczy jak sprawdzę ciśnienie, czy coś innego sprawdzić?

 

Pozdrawiam

Arek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v