Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Podłączyłem mu pług 5 skibowy o wadze 1800 kg z firmy AGROMASZ i zaorałem nim około 50h i po tych hektarach pękła pokrywa podnośnika i to zaraz za wałem. Miał ktoś podobny problem, albo wie co mogło być przyczyną? Może za ciężki pług albo wada fabryczna?

Edytowano przez marekkucybala2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

może wada fabryczna była niby ciągnik o mocy 160 km powinien takie 5 ciągać może na dole ci podskoczył gdzieś i naderwało i jeździłeś tak długo aż dalej rozerwało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez witch
      Witam chciałbym wam przedstawić filmik prawdopodobnie jest to błąd 3-2 jest to czujnik draftu możecie mnie poprawić jeśli nie podrzucam filmik  Drugą sprawą jest taka ,że wymieniłem żarówki na panelu gdzie są kontrolki i teraz gdy wrzuce rewers obojetnie czy do przodu czy do tyłu miga pomarańczowy romb autotronic 3 nie mam pojecia jaki jest to bład ciągnik normalnie jeździ, proszę o wszelką pomoc. I jeszcze gdzie ten czujnik draftu się znajduje?
       
      video-1531318302.mp4
      video-1531938574.mp4
    • Przez damix16
      Witam kolegów z forum. 
      Przejrzałem już chyba wszystkie tematy zwiazane z moimi problemami i juz nic z nich nie wiadomo. 
      Mianowicie, kupiłem MF 8110 z 97r. Mam kilka kłopotów i nie znalazłem sensownej odpowiedzi. Z wszystkich wynika że "zmień coś, może pomoże" KPINA! Jak nie wiem to sie nie odzywam! 
      Wracając do tematu. 
      Problem 1.
      Przy pełnym skręcie kierownicy to rozłącza sprzęgło i zapala się trójkąt i jeszcze jedna kontrolka. Po wciśnięciu sprzęgła i przegazowaniu jedzie i po chwili przestaje. Wspomaganie kierownicy działa lekko. 
      Problem 2.
      Sprzęgło bierze na samej górze, z wyczuciem da sie ruszyc bez szarpania, ale jak wsiądzie inna osoba nie znająca ciągnika to szarpie bardzo. Czasem czuć jak rusza, po sekundzie rozłącza i znów rusza i potem już jedzie. 
      Problem 3.
      Nie potrafi wykiprować nowej przyczepy z urobkiem. Nowy siłownik w przyczepie i węże. Podnosi na 3 elementy z 6. Po podlaczeniu manometru z tyłu i włączeniu kiprowania pokazuje od razu tylko 110bar i stoi. Ani nie skacze ani nie maleje. Olej w skrzyni czysty świeży. 
      Problem 4. 
      Podczas jazdy po drodze bez napędu, przy prawie maksymalnej prędkości miga kontrokla półbiegu D, jak sie jeszcze przyspiesza to zaczynają migać ABCD i jak się cały czas przyspiesza to w końcu zbija na C. 
       
      Czy ktoś zna konkretną odpowiedź na któryś problem?
    • Przez jk33
      Witam czy moze mi ktoś kto ma katalog podać numer katalogowy szyby do drzwi lewa strona. Ewentualnie namiary gdzie taka można zamówić i orientacyjnie koszty ? Z góry dzięki...
    • Przez Toff
      Hej  zwykle sezon w pełni no i coś nazwali. Wsiadam rano do mojego Massey feguson 6255 przekrecam kluczyk pali i bach nagle obrotomierz odpadł no strzałki od rewersu przestały swiecic myślę bezpiecznik ale co przerzuca rewers a tu ciągnik ani drganie.biegi wchodzą ciągnik też działa normalnie i część zegara kontrolki paliwo itp działa. 
      Pomóżcie czy ktoś miał coś podobnego w swojej maszynie czy da się to naprawić od ręki czy dzwonić po serwis? Dodam przeglądałem bezpieczniki i nic nie znalazlem
    • Przez DominikPocisk
      Witam, wszystkich użytkowników serii 6200. Czy ktoś może potrafi skalibrować rewers i sprzęgło? poczytałem na forum trochę tematów lecz nic konkretnego nie znalazłem.
      Ciągnik mam kilka miesięcy a sprawa wygląda tak ze jak włączę do przodu, to czuć delikatne szarpnięcie, a następnie ciągnik łagodnie ruszy, przy włączaniu do tyłu od razu delikatnie rusza posiadam MF 6280.
       
      Czym może być spowodowane szarpniecie przy ruszaniu w przód? czyżby wymagał kalibracji a może już skrzynia jest częściowo wyeksploatowana?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.