Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miałem problem w tym roku z urywaniem się wałka w pompie wtryskowej w silniku Forda.Nie wiem czym to jest spowodowane ale w tamtym roku urwał się jeden i w tym roku już dwa takie wałki.Byłem zmuszony kupić dwie pompy wtryskowe,ale teraz chciałbym te pompy naprawić i pytam was czy dało by się jakoś reanimować te wałki np. dostawiając nową końcówkę wałka łacząc go w innym miejscu niż się urwał czyli dorobić jak by dłuższą końcówkę?post-2750-0-19997300-1439500228_thumb.jpgpost-2750-0-18921800-1439500261_thumb.jpgpost-2750-0-37865200-1439500290_thumb.jpg

 

Opublikowano

Ciężki. Przyspawać idealnie się nie da, po spawaniu by zachować wymiary trzeba obrabiać. Sam materiał też nie jest podatny na takie zabiegi. Twardy, ulepszany termicznie, na pewno azotowany.

Nie lepiej znaleźć przyczynę? 

Opublikowano

Masz jakiś pomysł na przyczynę kiedy pompa chodzi 5 lat u mnie (nie wiem ile wcześniej wytrzymała) ukręca się wałek,myślisz zmęczenie materiału i zakładasz drugą.Kiedy po tygodniu rypie się następny klniesz jak szewc ale przecież żniwa więc jedziesz całą noc po następną pompę żeby na rano maszyna była sprawna.Wnioski to trzeba teraz wyciągać kiedy ma się czas.

Opublikowano

Jakaś przyczyna musi być z pompą która sekcja coś trzyma. Może masz zwykłego pecha do tych wałków i kupiłeś już osłabiony. Ja miałem trochę wiecej szczęścia bo mi tylko klina zerwało.  A jak chcesz się pozbyć całkowicie problemu to trzeba założyć silnik perkinsa lub merca i bo problemie a właściwie szczególnie mercedesa te są porządne silniki.

Opublikowano (edytowane)

Najprędzej szukał bym w napędzie pompy. Krzywa zębatka, za ciasna znaczy może jakiś ząb jest krzywy i klinuje się w drugiej zębatce.

Trudno cokolwiek powiedzieć nie będąc przy tym.

Może luz na łożyskach czy łożysku tym po drugiej stronie....

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano (edytowane)

U mnie właśnie łożyska sie posypały i klina ścięło a wałka nic nie ruszyło ale może ukręcać wałek w tej pompie co ma czy w innej którą kupił(u góry piszę że kupił 2 stare pompy) łożyska to pierwsza sprawa a druga sam rozbierasz tą pompę czy na tej robocie się znasz czy sprawdzałeś jak poszczególne sekcje biją ciśnienia bo mnie to wygląda na tą że w środku pompa staje a koło rozrządu ma na tyle siły by ukrecić ten wałek a zarazem nie zrywając klina.

 

A jeszcze z tego co słyszałem do silnika forda sa dwie rodzaje pomp

Cav sim która jest do d*** i Boscha które śa przyzwoite.

Edytowane przez jonkszi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, ile w przybliżeniu kosztuje wystrojenie kombajnu new Holland do koszenia kukurydzy? heder, sita itd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v