Skocz do zawartości
damian4dz

zwolenica

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
seweryn20    797

W  zwolnicy! 

Jak nie będzie oleju przedwcześnie zużyją się zębatki zwolnicy i łożyska.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

Zwolnice zaczną pracować głośniej, kola zębate zostaną szybko zużyte, no i na łożyskach też się to odbije. Lepiej wymienić uszczelnienie niż zastanawiać się kiedy kolo nam odpadnie. A wymiana nawet nie wiem, w praktyce wygląda to tak że poprostu sprawdza się czy jest i jak jest to nic się z nią działo nie będzie, jesli będzie chodzić na sucho szlak ci ją trafi poprostu, miałem przypadek u znajomego że po rozpadnieciu lozyska chodzącego na sucho kolo odpadlo,

Edytowano przez kemotke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    797

No właśnie. W praktyce wymienia się przy jakiejś naprawie lub robi tylko dolewki. To idiotoodporny element. Nie ważne jakim starym olejem jest zalany ważne żeby był.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

Dokladnie jak piszesz seweryn, aczkolwiek nawet "zwolennice" można popsuć na sucho. Zwolenica bo pewnie autor ma zwolnice ze Zwolenia w mazowieckiem

Edytowano przez kemotke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie odświeżę temat zaczęła mi cieknąć lewa zwolnica w miejscu przykręcenia obejmy od odciągu podnośnika. Moje pytanie czy pod tą okrągłą blachą do której przyspawany jest łańcuch jest jakiś uszczelniacz czy może tylko cieknie po gwincie od śrub którymi jest to przykręcone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    58

pod tym okrągłym deklem jest uszczelka i tamtędy najpewniej się sączy.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak podejrzewałem a że odciągi są przykręcone do zwolnic to może przez to ciec cóż jutro świeża robota się szykuje.

 

A tak przy okazji panowie jak wyregulować ręczny w rusinie? Z tego co zauważyłem to ręczny i nożny to tym samym hamują bo zaciągając ręczny nożny idzie do dołu ale regulując tymi 4 śrubami nie zauważyłem aby ręczny lepiej działał a nożny się poprawił. Do tej pory nie miałem problemu z ręcznym ale ostatnimi czasy coraz gorzej się sprawuje. Będę wdzięczny za pomoc bo podwórko górzyste i ręczny to podstawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    206

Kolego możesz podregulować rolkę, żeby ręczny mocniej naciskał na nożny. Popatrzysz pod podłogę to zobaczysz co i jak :)


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już doszedłem co i jak ale dzięki. Muszę napawać dźwignię która chodzi po tej rolce bo jest prawie 5 mm ubytku ale na te 25 lat miało prawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez plusz01
      Witam
      Mam małe pytanie do szanownych kolegów. Mianowicie przymierzam się do zakupu nowych opon i z tąd moje pytanie. Na początku zaczniemy od przednich opon jaki kupić zwykłe takie jak w oryginale czy może jodłowe które będą miały lepszą przyczepność w warunkach polowych. Ostatnio założyłem do swojego władka wspomaganie więc nie raczej nie będzie problemów ze skrętem interesuje mnie przyczepność które lepiej się sprawdzą ?. Druga rzecz co z oponami do tyłu zostawić oryginalne 11.2 czy może założyć szersze takie jak w C330 12.4 dodam że aktualnie dołożyłem obciążniki na tylne koła około 70 KG na jedno koło. Proszę o pomoc w doborze oraz przedstawienie waszych doświadczeń. Pozdrawiam
    • Przez Arasowsky
      Cześć! Rozebrałem całą deskę, ponieważ wymieniam instalację i pod włącznikami świateł jest takie coś z dwoma wyjściami, do czego szedł przewód ze stacyjki, ten który idzie do rozrusznika. Ale ten przewód jest teraz luźny po poprzedni właściciel coś modził. Teraz ze stacyjki idzie bezpośrednio przewód do rozrusznika i działa. Więc pytanie czy to jest przekaźnik rozrusznika?

    • Przez TBhog
      Witam
       
      Robiłem już ze sprzęgłem bo nie trzymało ale taki problem mam pierwszy raz. Mianowicie sprzęgło nie wysprzęgla a co za tym idzie bieg wrzucić baardzo ciężko. Jak zapalę z wrzuconym biegiem to traktor stoi no ale wyrzucę bieg i nie da się wrzucić. Zbliżyłem już maksymalnie do łożyska oporowego te 3 popychacze co odciskają docisk ale nie pomogło. Odkręciłem kwadratową pokrywę za pompą hydrauliczną i ewidentnie widać, że jak nacisnę sprzęgło to oś idąca do skrzyni nadal się kręci. Co mogło paść ? Po mojemu to chyba docisk coś nie tak bo jakby tarcza padła to by w ogóle nie brało.
       
      Pozdrawiam
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez modelarz
      Witam, mam takie pytanie po ilu obrotach wału korbowego znaki na kołach zębatych rozrządu powinny się zgrywać ? ustawiłem rozrząd na znakach i zrobiłem kilka obrotów wałem (kręce w prawo stojąc od koła pasowego) i znaki się nie zgrywają, gdy zgrywa się się wałek rozrządu z wałem korbowym to mijają się znaki napędu pompy wtryskowej i przeciwagi. Prosiłbym o odpowiedz i z góry dziekuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.