Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
kubakuba678    0

Witam serdecznie wszystkich rolników na tym forum.Przechodzę do rzeczy o tuż mam zamiar zakupić na moje 12 ha gospodarstwo ciągnik marki Zetor 10145 i tu mam kilka pytań do użytkowników tych oto sprzętów czy Ursus seria ciężka:

 

1.Gdzie znajduje się dźwignia o hydrauliki to znaczy od kipru i jakie ma położenia

2.W którym miejscu załącza się przedni napęd i czym

3.Gdzie i czym ustawia się wałek zależny nie zależny

 

Wiem że ktoś sobie pomyśli że nie mam pojęcia ale gospodarstwo dopiero nie dawno odziedziczyłem ale się uczę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateuko1997    27

Na 12ha tyle km to głupota. A jeszcze jak masz te kawałki po 2 ha to będzie palił a mało robić. Chyba że masz zamiar rozwijać się i nabyć jeszcze z naście ha. Ta poza tematem to ja na 80ha mam 90km. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nikita_Bennet    167

1.Gdzie znajduje się dźwignia o hydrauliki to znaczy od kipru i jakie ma położenia

2.W którym miejscu załącza się przedni napęd i czym

3.Gdzie i czym ustawia się wałek zależny nie zależny

1. jak siądziesz na siedzeniu i luźno puścisz ręce to będziesz ją miał po prawej stronie - tam gdzie podnoszenie TUZu. Do przodu masz pompowanie oleju na jednym gnieździe a powrót na drugim a w drugą stronę to masz na odwrót. Przyczepę w jedno wepniesz i tą samą dźwignią.

2. W starszych modelach to jak siedzisz to wychyl się lekko do tyłu i po lewej stronie takie coś do pociągnięcia do góry, w nowszych jest przycisk.

3. zależny? Nie wiem.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubakuba678    0
Grabcio    24

Kiprowanie masz ta krótszą dźwignią z kulką, a co do zależnego WOM-u to on był montowany tylko na zamówienie więc nie nastawiaj się, że go masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubakuba678    0

A to pokrętło od czego i z tyłu ta mała wajcha?Gdzie jest dźwignia od załączenia 4x4 jak ona wygląda jak by ktoś dał zdięie tego był bym wdzięczny to jest jedna wajcha od kiprowania?Bo widziałem jak ursus 10014 z tyłu podobno dodatkową.Wcześniej nie miałem styczności z gospodarstwem i gdy je mam planuję dac pomocnika zetorowi małemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tedexx
      Kupiłem zetora i nie zgadza mi się waga w dowodzie z wagą rzeczywistą wagą i co się okazało że papiery są dokupione do tego ciągnika.Numer vin na tylnym moście niby sie zgadzają ale są nabite cztery ostatnie wieksze a pierwsze są mniejsze.Tabliczka tez jest nabijana ręcznie, co tu robić ? Dzięki z góry za odpowiedzi
    • Przez Tedexx
      Kupiłem ciągnik i rok jest inny w dowodzie a na inny wygląda , nie ma tabliczki znamionowej i nie wiem jak to sprawdzić .
      Dzięki za odpowiedzi z góry 
    • Przez grom4444
      Witam. proszę o pomoc w podłaczeniu wskaznika temp. wskaznik jest oryginalny, ale sprawdzałem bezposrednio na akumulatorze to sie wzbudza na maksa. podłaczyłem przewod z czujnika i przwód od bezpiecznika z prądem i nic sie nie dzieje po rozgrzaniu silnika. jak to nalezy prawidłowo podłaczyć??? może ktoś ma jakis schemacik?? proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu bo nie długo czas jechać do roboty a bez wskażnika to trochę nie bardzo
    • Przez tomaszs88
      Mam problem otóż podczas prac jesiennych zauważyliśmy że w chłodnicy jest olej ale temperatury nie łapał i wyganiało płyn...postanowiliśmy wymienić dwa oringi w chłodniczce oleju i problem zniknął...podczas orki zauważyłem to samo...wszystkie prace skończyliśmy i ciągnik stał przez kilka dni...po jechałem po nawóz i podczas jazdy z pustą przyczepą zagotował się płyn...okazało się na podwórku że płyn poszedł do oleju bo bagnet był aż szary...zaczęliśmy rozbierać...zdjęliśmy głowicę...uszczelka cała...sprawdzaliśmy chłodniczkę oleju...szczelna...za laliśmy płyn w kanały by zobaczyć czy ucieka to spadło dosłownie 0,5cm...reszta stoi...nie wiemy gdzie szukać przyczyny bo najpierw poszedł olej do płynu a póżniej płyn do oleju....tylko którędy? głowicą? z góry dzięki za pomoc :rolleyes:
    • Przez Tyfo89
      Witam interesuje mnie jak się załącz wom w zetorze 8011 wiem ,że są podobne tematy ale jakoś nie mogę odszukać tych wiadomości. Pytanie nie jest zadane bo mi się nudzi tylko chcę się tego dowiedzieć. Dzięki za pomoc 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.